Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2021, 09:44   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard Wat de Vlamingen écht van vaccinatie denken.

Dit forumonderdeel staat vol met negatieve zaken over vaccinatie. Men zou de indruk krijgen de de Vlaming massaal tegen vaccinatie is. Niets is minder waar. Gisteren had men in Antwerpen per ongeluk 500 dosissen te veel ontdooid, een oogverslag’

https://www.demorgen.be/meningen/nie...pikt~ba41a96e/

Citaat:
Achter mij stroomde de tent vol, met allemaal glunderende leeftijdsgenoten. Niemand zag er gekweld uit omdat hij of zij per ongeluk het plekje van een vergeten veertiger had ‘ingepikt’. Een mens mag al eens chance hebben, toch? Een jonge vrouw vertelde hoe ze het bericht kreeg terwijl ze met een collega uit eten was. En hoe ze meteen de rekening had gevraagd en haar collega als taxi had ingezet.

De coördinator van dienst deelde mee dat de aanwezige vrijwilligers overuren gingen maken, en dat enkelen van hen daarom nog eerst even hun prik mochten krijgen. Ze werden onder luid applaus naar de eerste rij begeleid. Er stonden een paar brandweerkorpsen gespierd te wezen, vrolijke vrienden die kort voordien wellicht samen op café hadden gezeten en koppels die hun reis al planden. Er was een olijke steward die me ontving alsof ik royalty was, waarop ik dan maar een zwierig buiginkje maakte. Het was feest, we hadden chance.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 09:53   #2
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dit forumonderdeel staat vol met negatieve zaken over vaccinatie. Men zou de indruk krijgen de de Vlaming massaal tegen vaccinatie is.
Ik zie niet goed in waar je dat vandaan zou halen.

Aan de andere kant is uw betoog ook idioot, het is een beetje alsof je tussen het publiek van een voetbalstadion zou gaan vragen of het waar is dat ze niet van voetbal moeten weten.

De vraag is natuurlijk in welke mate mensen zich uit sanitaire overwegingen laten vaccineren, of schrik hebben van het fascisme.

Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juni 2021 om 09:54.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 10:06   #3
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze hebben er vandaag ergens terug teveel ontdooit.
Iedere dag wel opnieuw.

T'zijn truken van de foor.
Oud 10 juni 2021, 10:40   #4
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Wat de Vlamingen écht van maatregelen denken.

Kleef random foto hier:

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 juni 2021 om 10:41.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 10:53   #5
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Wat de Vlamingen écht van maatregelen denken.

Kleef random foto hier:

Als de grote massa zich tegen deze "vaccinaties" keert, zal ik aan mezelf gaan twijfelen, want ik ben er ook tegen, en ik kan toch niet op één lijn zitten met de heer en mevrouw Modaal.
Oud 10 juni 2021, 10:53   #6
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Waarom doet de leugenpers dan zulke moeite om met kleuterverhaaltjes de indruk te wekken dat de vlamingen zo achterlijk zouden zijn om massaal en applaudisserend als proefkonijn vrolijk hun bloedklonter-spuiten te halen?
Er wordt steeds meer bekend over nare bijwerkingen.
Wel, gewoonlijk groeit dan ook het wantrouwen, en terecht ook, maar rioolkrant demorgen moet weer de kroon spannen als fabeltjeskrant om te trachten de schaapjes over te halen om ook te springen door te liegen dat 1 schaap al applaudisserend in de afgrond springt.

Blijkbaar denkt de reguliere leugenpers ook nog dat ze geloofwaardig kunnen zijn voor de generatie die opgroeide met internet en dat jongeren zich niet beter informeren door andere mediakanalen.
Het klakkeloos en hersenloos geloven wat de krant op je mouw spelt is voorbijgestreefd en uit vervlogen tijden en pakt niet meer.

Als het dus waar zou zijn wat demorgen vertelt dat mensen zouden staan dringen voor hun euthanasie-spuit, dan moesten ze geen belachelijke verhaaltjes verzinnen om mensen te overtuigen om zich te laten vaccineren.
FAKE nieuws dus.
Oud 10 juni 2021, 10:55   #7
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit forumonderdeel staat vol met negatieve zaken over vaccinatie. Men zou de indruk krijgen de de Vlaming massaal tegen vaccinatie is. Niets is minder waar. Gisteren had men in Antwerpen per ongeluk 500 dosissen te veel ontdooid, een oogverslag’

https://www.demorgen.be/meningen/nie...pikt~ba41a96e/

[/b]
We weten ondertussen al lang dat de meerderheid niets tegen vaccinatie heeft.
Dat een minderheid zich profileert en argumenteert, met welk motief ook, daar is op zich niets mis mee.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 11:00   #8
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Achter mij stroomde de tent vol, met allemaal glunderende leeftijdsgenoten. Niemand zag er gekweld uit omdat hij of zij per ongeluk het plekje van een vergeten veertiger had ‘ingepikt’. Een mens mag al eens chance hebben, toch? Een jonge vrouw vertelde hoe ze het bericht kreeg terwijl ze met een collega uit eten was. En hoe ze meteen de rekening had gevraagd en haar collega als taxi had ingezet.
Dát is normaal gedrag. Als een zeldzame gewetensvolle arts zijn of haar patiënt een natuurlijke maar omslachtige remedie aanraadt die écht helpt maar de symptomen tijdelijk verergert, verwacht ik van deze patiënt een reactie als: "hebt u geen pilletje dat snel verlichting brengt?". Waarna de arts voor zijn eigen belang en de wens van de patiënt kiest.

En uiteindelijk is onze hele geneeskunde daarnaar. Deze lang van tevoren georganiseerde Covid-zwendel maakt het alleen nog maar wat duidelijker, voor iets meer mensen, maar niet voor velen. Wie doorhebben wat er gebeurt, dreigen onder de voet gelopen te worden, gleichgeschaltet.
Oud 10 juni 2021, 11:07   #9
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Als het dus waar zou zijn wat demorgen vertelt, dat mensen zouden staan dringen voor hun euthanasie-spuit, dan moesten ze geen belachelijke verhaaltjes verzinnen om mensen te overtuigen om zich te laten vaccineren.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar zelfs als de bevolking zich echt van deze gigantische zwendel zou afkeren, zouden de leugenmedia dan bijdraaien, of zich gaan weren als een duivel in een wijwatervat? Er is veel geld mee gemoeid, en van een groeiend lezerspubliek kan de pers niet meer leven.

Ik vermoed dat de onnozele verhaaltjes zullen blijven komen, wat er ook gebeurt met de stemming onder het volk.
Oud 10 juni 2021, 11:09   #10
Walvader
Parlementslid

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=3-oJt_5JvV4
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 11:13   #11
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
We weten ondertussen al lang dat de meerderheid niets tegen vaccinatie heeft.
Dat een minderheid zich profileert en argumenteert, met welk motief ook, daar is op zich niets mis mee.
Als de meerderheid niks tegen vaccinatie zou hebben, dan liepen ze zo niet het vuur uit hun sloffen om mensen te overtuigen om zich te laten vaccineren.

Ze hoopten dat de angstaanjagende tv-kwakzalvers bange mensen zouden aansporen om zich meteen, zonder nadenken, te laten prikken en nu blijkt dat de meerderheid pas twijfelt door die aangejaagde angst en doempreken en daardoor een afwachtende houding aanneemt.
Het angst zaaien door de tv-kwakzalvers werkt dus net averechts.
Oud 10 juni 2021, 11:21   #12
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar zelfs als de bevolking zich echt van deze gigantische zwendel zou afkeren, zouden de leugenmedia dan bijdraaien, of zich gaan weren als een duivel in een wijwatervat? Er is veel geld mee gemoeid, en van een groeiend lezerspubliek kan de pers niet meer leven.

Ik vermoed dat de onnozele verhaaltjes zullen blijven komen, wat er ook gebeurt met de stemming onder het volk.
Hoe meer onnozele verhaaltjes, hoe beter want dan pas zullen nog meer ogen opengaan.
Hoe onnozeler, hoe beter.
De leugenmedia kan deze zwendel niet blijven volhouden, ze maken zich al meer dan een jaar belachelijk en ongeloofwaardig met hun waarzeggerij en voorspellingen en dat neemt alsmaar toe met elke belachelijke poging van vaccinatiepropaganda waarbij ze door de mand vallen.
Oud 10 juni 2021, 12:25   #13
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Ik merk rondom mij ook veel enthousiasme omtrent die vaccinaties. Mensen hier op het werk staan letterlijk te springen voor die spuit, zelfs diegenen die het al wat minder nauw namen met die maatregelen. Omdat ze er écht in geloven of omdat ze schrik hebben van fascistische beperkingen. De meesten omdat ze graag reizen. Ik heb er weinig respect voor, zeker voor die laatste categorie die zich zo gemakkelijk chantabel opstelt. Vreemd is ook dat die kwasten die voordien een mondmasker droegen dat nu ook nog blijven doen. Die zijn werkelijk zwaar geïndoctrineerd hoor, teveel Hollywood gekeken. Nu ja, ik laat mijn kop niet zot maken door mensen die enkel denken aan hun eigen klein gewin en niet in staat zijn om heel dat stinkend zaakje te doorzien
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2021, 12:25   #14
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Waarom doet de leugenpers dan zulke moeite om met kleuterverhaaltjes de indruk te wekken dat de vlamingen zo achterlijk zouden zijn om massaal en applaudisserend als proefkonijn vrolijk hun bloedklonter-spuiten te halen?
Er wordt steeds meer bekend over nare bijwerkingen.
Wel, gewoonlijk groeit dan ook het wantrouwen, en terecht ook, maar rioolkrant demorgen moet weer de kroon spannen als fabeltjeskrant om te trachten de schaapjes over te halen om ook te springen door te liegen dat 1 schaap al applaudisserend in de afgrond springt.

Blijkbaar denkt de reguliere leugenpers ook nog dat ze geloofwaardig kunnen zijn voor de generatie die opgroeide met internet en dat jongeren zich niet beter informeren door andere mediakanalen.
Het klakkeloos en hersenloos geloven wat de krant op je mouw spelt is voorbijgestreefd en uit vervlogen tijden en pakt niet meer.

Als het dus waar zou zijn wat demorgen vertelt dat mensen zouden staan dringen voor hun euthanasie-spuit, dan moesten ze geen belachelijke verhaaltjes verzinnen om mensen te overtuigen om zich te laten vaccineren.
FAKE nieuws dus.

welke leugenpers?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be