![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forumonderdeel staat vol met negatieve zaken over vaccinatie. Men zou de indruk krijgen de de Vlaming massaal tegen vaccinatie is. Niets is minder waar. Gisteren had men in Antwerpen per ongeluk 500 dosissen te veel ontdooid, een oogverslag’
https://www.demorgen.be/meningen/nie...pikt~ba41a96e/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant is uw betoog ook idioot, het is een beetje alsof je tussen het publiek van een voetbalstadion zou gaan vragen of het waar is dat ze niet van voetbal moeten weten. De vraag is natuurlijk in welke mate mensen zich uit sanitaire overwegingen laten vaccineren, of schrik hebben van het fascisme. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juni 2021 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben er vandaag ergens terug teveel ontdooit.
Iedere dag wel opnieuw. T'zijn truken van de foor.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de Vlamingen écht van maatregelen denken.
Kleef random foto hier: ![]() Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 juni 2021 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de grote massa zich tegen deze "vaccinaties" keert, zal ik aan mezelf gaan twijfelen, want ik ben er ook tegen, en ik kan toch niet op één lijn zitten met de heer en mevrouw Modaal.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom doet de leugenpers dan zulke moeite om met kleuterverhaaltjes de indruk te wekken dat de vlamingen zo achterlijk zouden zijn om massaal en applaudisserend als proefkonijn vrolijk hun bloedklonter-spuiten te halen?
Er wordt steeds meer bekend over nare bijwerkingen. Wel, gewoonlijk groeit dan ook het wantrouwen, en terecht ook, maar rioolkrant demorgen moet weer de kroon spannen als fabeltjeskrant om te trachten de schaapjes over te halen om ook te springen door te liegen dat 1 schaap al applaudisserend in de afgrond springt. Blijkbaar denkt de reguliere leugenpers ook nog dat ze geloofwaardig kunnen zijn voor de generatie die opgroeide met internet en dat jongeren zich niet beter informeren door andere mediakanalen. Het klakkeloos en hersenloos geloven wat de krant op je mouw spelt is voorbijgestreefd en uit vervlogen tijden en pakt niet meer. Als het dus waar zou zijn wat demorgen vertelt dat mensen zouden staan dringen voor hun euthanasie-spuit, dan moesten ze geen belachelijke verhaaltjes verzinnen om mensen te overtuigen om zich te laten vaccineren. FAKE nieuws dus.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een minderheid zich profileert en argumenteert, met welk motief ook, daar is op zich niets mis mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En uiteindelijk is onze hele geneeskunde daarnaar. Deze lang van tevoren georganiseerde Covid-zwendel maakt het alleen nog maar wat duidelijker, voor iets meer mensen, maar niet voor velen. Wie doorhebben wat er gebeurt, dreigen onder de voet gelopen te worden, gleichgeschaltet.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat de onnozele verhaaltjes zullen blijven komen, wat er ook gebeurt met de stemming onder het volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze hoopten dat de angstaanjagende tv-kwakzalvers bange mensen zouden aansporen om zich meteen, zonder nadenken, te laten prikken en nu blijkt dat de meerderheid pas twijfelt door die aangejaagde angst en doempreken en daardoor een afwachtende houding aanneemt. Het angst zaaien door de tv-kwakzalvers werkt dus net averechts. ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe onnozeler, hoe beter. De leugenmedia kan deze zwendel niet blijven volhouden, ze maken zich al meer dan een jaar belachelijk en ongeloofwaardig met hun waarzeggerij en voorspellingen en dat neemt alsmaar toe met elke belachelijke poging van vaccinatiepropaganda waarbij ze door de mand vallen.
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik merk rondom mij ook veel enthousiasme omtrent die vaccinaties. Mensen hier op het werk staan letterlijk te springen voor die spuit, zelfs diegenen die het al wat minder nauw namen met die maatregelen. Omdat ze er écht in geloven of omdat ze schrik hebben van fascistische beperkingen. De meesten omdat ze graag reizen. Ik heb er weinig respect voor, zeker voor die laatste categorie die zich zo gemakkelijk chantabel opstelt. Vreemd is ook dat die kwasten die voordien een mondmasker droegen dat nu ook nog blijven doen. Die zijn werkelijk zwaar geïndoctrineerd hoor, teveel Hollywood gekeken. Nu ja, ik laat mijn kop niet zot maken door mensen die enkel denken aan hun eigen klein gewin en niet in staat zijn om heel dat stinkend zaakje te doorzien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
welke leugenpers? ![]() ![]()
![]() |