![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ONderwerp:
Lijst Anti Immigratie of KRitische websites (voeg toe aub) Ik vraag mij af hoeveel websites in het Nederlands binnen Nederland en Belgie tegenwoordig Immigratie kritisch zijn of radicaal Anti Immigratie, Anti Islam, Anti allochtonen, anti hindoe aapjes, anti negers, anti gelukszoekers, enz enz incl Pro White (COCK) Race he hahah maw ik wil in deze topic zoveel mogelijk links zien van zgn extreem rechtse websites en ik vermeld hier eentje die heel aktief is maar geblokkeerd door ziggo en norton: Deze is ook corona kritisch: www.dissident.one ik kan het niet viewen omdat NOrton virus safe web het blokkeert in mijn browser. ---------------- hier een oudere lijst van extreem rechtse en dus Anti Immigratie sites binnen het Nederlandstalige gebied, waarbij mijn site, Kritisch Podium Dewanand ook genoemd werd, v NRC: (kan zijn dat laden beetje lang duurt, loading error op hosting server denk ik) Attentie: Nominatie van Kritisch Podium Dewanand door NRC.nl with complete list of all 150 right wing websites) Nominatie van Kritisch Podium Dewanand door NRC.nl (with complete list of all 150 right wing websites) Offeraar Dewanand Offercode wfor1228 Offerdatum 29 augustus 2007 Groot nieuws afgelopen weekend, want NRC.nl heeft het Kritisch Podium Dewanand officieel genomineerd als zijnde een extreem rechtse website. Wat geniaal van al die muffe, halfdemente en zieke NRC journalisten. Mijn felicitaties aan het zieke schrijf- en onderzoeksteam van NRC. Ik roep iedereen hierbij op om hsijn abonnement op NRC maar op te zeggen, want de journalistieke objectiviteit van deze krant is ver onder de maat van rechts schrijvend en denkend Nederland. Bij de nominatie van het Kritisch Podium Dewanand heeft NRC genoteerd: R Rechts, AI Anti-islamitisch AS anti semitisch En verder vermeldden zij de tekst: anti-moslim/site van psychiatrisch patiënt die Hitler vereert Echt een super nominatie, ik ben hier zo apetrots op en NRC nog bedankt voor de gratis reclame van mijn beruchte en politiek incorrecte site. Ga er maar lekker verder om janken en doe maar alsof moslims heilig zijn en nooit enige wet overtreden in Nederland. Jammer dat jullie na vijftig jaar multikul puinzooi beleid niet hebben ontdekt dat er nu sprake is van een Koude Holocaust en dat de Dhimmie staat nu officieel ingevoerd is. Ook jullie zijn nu Dhimmies, dus regel maar een uitvaartverzekering, als de islam hier de macht overneemt en het zwaard van Mohammed hier de wet zal zijn. NRC zal verboden worden in een Sharia staat, dus wees hierop voorbereid in de nabije toekomst. De barende vijfde colonne is spoedig groot en bewapend en dat zal het einde zijn van de vrijsprekers en de vrije pers in heel Nederland. Dit is niet mijn wil, maar de wil van de barmhartige en ondoorgrondelijke Allah. Kijk wat een blogger schreef over het Kritisch Podium Dewanand: 3) Daarbij, klassificeren ze alle vrijdenkers rechts, zoals FrontaalNaakt en Dewanand. Het moge waar zijn, dat hier vergaande meningen worden verkondigd, maar wat is daar mis mee. Dewanand is bijvoorbeeld eerder frustratie proza met veel humor, dan fascisme zoals NRC stelt. Maar ja, je hebt humor en relativeringsvermogen om dat te kunnen doorzien. Het is ook slecht nieuws voor cabaretiers, kunstenaars en wetenschappers, die zijn dan ook 'rechts' of 'fascistisch'. Bron url: www.dewanand.com/wfor1228.htm ---------------------------- Een Absoluut vrij internet is toch een van de verworvenheden van de superieure Blank/ Europees/ westerse beschaving en wij moeten hier toch harder voor strijden. Immigratie kritisch zijn of Radicaal Anti Immigratie is gewoon een natuurlijke reactie van inheemse mensaapjes en dus gezond, Ik heb het bestudeerd en geef blanke extreem rechtse schrijvers, denkers en zelfs terroristen toch een beetje gelijk. VOL=VOL ok, en de hele massa immigratie naar het rijke blanke Noorden radicaal stopzetten of flink beperken is ook het beste voor het milieu denk ik. Nu moet ik harder werken aan een slimmere oplossing, en massa Remigratie uiteraard van alle Untermenschen en hun gebroed want nu is nederland al minstens 33 % verkleurd en het is te zwart geworden, elke dag lijkt nu een Zwarte Dag in Nederland. Hoe is het in Belgie, Antwerpen?? Teveel zwartkijkers op straat elke dag?? (NOOT: ben zelf viesbruin, INdiase Hindoe apenras ok, en ik bekijk eea Hindoe Fundamentalistisch en zuiver wetenschappelijk, vanuit harde Beta visies, als Technocraat, gestudeerd (69%Wb-Ir) TU Delft en auteur van meer dan 20 boekjes ism mijn enige katten zoontje, Wieroe die nu cum laude geslaagd is als Emeritus Professor in alle academische slaapwetenschappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() O ja vergeten, ook hier vermelden he websites die anti blank zijn en die dus haat zaaien tegen het blanke ras, anti blank racisme is ook racisme en je kan het niet negeren of gedogen in een linkse dhimmie staat.
dus ook websites noemen die publiceren over blankenhaat, of oproepen tot moord op blanken, vb de minstens 4000 plaasmoorden in Zuid Afrika na de zgn Blanke Apartheid, nu is er in Zuid Afrika toch Neger Stammen Apartheid en dat is misschien zelfs harder en racistischer, gewelddadiger. Vermeld eventueel ook facebook groepen die Blankenhaat promoten of geweld tegen blanken verheerlijken. Ik heb daar veel gezien, dus doe zelf onderzoek en link alles hier in deze topic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() NOOT:
feitelijk was het duitse (blank Arische) nazisme (vd NSDAP) van adolf hitler dus GEEN PRO blank Europese machtsclan, omdat nazi duitsland echt minstens tien tot dertien miljoen blanke Europeanen heeft DOODgewerkt als minderwaardige (White Trash) SLAVEN in concentratie kampen, excl de zes miljoen joodse slachtoffers van deze bloedige Holocaust op Europese Bodem. Dus hieronder is het fout wat blanke jongeren nu doen en geloven mbt nazi duitsland, tgv hun identiteits crisis mede door de 33 procent verkleuring, verzwarting en islamisering van heel europa dankzij de EUSSR dictatuur. adolf hitler was eerder een MOL en een soort zionistische leider, ziener, 'Zion moet HERRIJZEN door een Holocaust, bloedoffer van joods maagdelijk bloed aan het heilige VUUR', ahw de messias van de JODEN, en er zijn oude joodse sekten die dit ook heilig geloven. Het offer van zuiver maagdelijk bloed is heel oud en sacraal. ---------------------------------- 100 % Citaat backup data op politics, jaar=2000 Yahoo groups zijn nu allemaal deleted. https://retro.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/.../internet.html Het Derde Rijk is virtueel terug Vele clubs verspreiden de leer van Hitler op internet. Ook op het Nederlandse deel zijn er diverse ‘hate sites'. Marie-José Klaver ‘ONS DOEL is het opbouwen van een nieuwe nazi-macht om buitenlanders in Amerika te weren en de joden in Amerika en Europa uit te roeien. We kunnen niet toelaten dat deze vieze buitenlanders de politiek van ons land beïnvloeden.'' Zo luidt het mission statement van de virtuele gemeenschap ‘Return of the Third Reich', een van de tienduizenden clubs die de website Yahoo rijk is. Yahoo Clubs is een onderdeel van het Amerikaanse miljardenconcern Yahoo en is bedoeld om gebruikers aan de website te binden. Behalve de mogelijkheid om digitale groepen op te richten, biedt Yahoo ook onder meer gratis e-mail, beurskoersen, digitale fotoboeken en agenda's aan. Er zijn bij Yahoo tientallen fascistische en racistische clubs te vinden die zichzelf ten doel hebben gesteld de leer van Hitler te verspreiden. De groepen hebben bij elkaar honderden leden. Aan het taalgebruik te zien ('i new here too. i hate niggers' gaat het veelal om jonge en ongeletterde internetgebruikers die een sterke behoefte voelen om te provoceren. Dat maakt hun uitlatingen echter niet minder kwetsend en discriminerend. Yahoo is niet alleen een ontmoetingsplek voor neonazi's, er wordt ook allerlei nazi-memorabilia te koop aangeboden. Op de veilingsite van Yahoo zijn momenteel ruim 1.200 SS-petten, vlaggen met hakenkruizen, speldjes van de Hitlerjugend en de Reichskulturkammer, wapens van de Wehrmacht en andere originele voorwerpen uit het Derde Rijk te koop. In Frankrijk heeft de rechter onlangs besloten dat Yahoo ervoor moet zorgen dat Franse internetgebruikers geen toegang meer hebben tot de webpagina's met nazi-spullen, omdat de veilingen een ,,belediging vormen voor het collectieve geheugen van het land''. In de Verenigde Staten zijn de meeste racistische en antisemitische uitlatingen niet strafbaar. Ze worden beschermd door het First Amendment, het grondwettelijke recht op vrijheid van meningsuiting. Pas als een individu of een groep expliciet wordt benadeeld op grond van ras, religie of sekse, kan de rechter optreden. Afgezien van de vraag of het technisch gezien mogelijk is voor Yahoo om gebruikers uit een bepaald land de toegang tot de veilingsite te ontzeggen, is met de uitspraak van de Franse rechter het probleem van rechts-extremisme op internet niet opgelost. Ook op de site van de digitale boekhandel Amazon.com en tientallen andere websites worden nazi-voorwerpen te koop aangeboden die in de meeste Europese landen verboden zijn. In de tweedehandswinkel Zshops van Amazon.com biedt een Amerikaanse verkoper bijvoorbeeld bloedrode muismatjes met hakenkruizen aan. Het postorderbedrijf SS Enterprises verkoopt via zijn website replica's van nazi-uniformen en wapens. Hoeveel extreem-rechtse en racistische websites er zijn, is niet bekend. De schattingen lopen uiteen van een paar honderd tot een paar duizend. De Nederlandse wetenschapper Jaap van Donselaar, verbonden aan de Rijksuniversiteit Leiden en de Anne Frank Stichting, doet al enkele jaren onderzoek naar extreem-rechtse uitingen op internet. ,,Dat er een substantiële hoeveelheid hate sites op internet zijn, staat zo vast als een huis'', zegt hij. Onder hate sites vallen niet alleen racistische en antisemitische websites, maar ook antichristelijke, seksistische en homofobe. Van Donselaar wijst erop dat volgens het Bundesamt für Verfassungsschutz, de Duitse BVD, er alleen al zo'n 300 Duitstalige, rechts-extremistische websites bestaan. Ook de Amerikaanse antiracistische organisatie Hatewatch bestudeert extreem-rechtse websites, nieuwsgroepen en mailinglijsten. Hatewatch onderscheidt op haar website dertien categorieën hate sites, waaronder white supremacy-sites, neonazi-sites, antisemitische sites, sites met skinheadmuziek en websites die zich richten tegen christenen, moslims, vrouwen en homo's. De antiracistische organisatie beschrijft zo'n honderd niet-Amerikaanse sites. Alle beschrijvingen zijn voorzien van afbeeldingen en de webadressen van de sites. Voor Amerikaanse hate sites verwijst Hatewatch de bezoeker naar het Southern Poverty Law Center, een organisatie die intolerantie en discriminatie probeert te bestrijden door educatie en voorlichting. Volgens het Southern Poverty Law Center zijn er momenteel ruim 450 racistische, antisemitische en extremistische groeperingen actief, waaronder 138 Ku Klux Klan- en 130 neonazi-groepen. In Nederland bestaan er niet veel extreem-rechtse websites en meestal zijn ze snel van het net verdwenen. Dat wil niet zeggen dat er geen discriminerende uitlatingen te vinden zijn op het Nederlandse deel van internet. Het Meldpunt Discriminatie op Internet (MDI) ontving vorig jaar 181 meldingen over racistische, antisemitische en seksistische uitingen. Van deze meldingen betroffen er 67 uitspraken van Nederlandse internetgebruikers in nieuwsgroepen. In het discussieforum nl.politiek worden regelmatig berichten gepost met een zeer antisemitische strekking. ,,Hypocriete joodse gouddelvers. De wereld zou een betere plaats zijn als alle joden acuut dood neer vielen'', schrijft bijvoorbeeld een internetgebruiker op 28 mei. Om een beeld te krijgen van het aantal discriminerende uitlatingen in Nederlandse nieuwsgroepen doet het MDI regelmatig zelf onderzoek in de groepen nl.politiek, soc.culture.netherlands, nl.religie en nl.burgerrechten. Het aantal strafbare uitingen is volgens het MDI in 1999 bijna verdubbeld ten opzichte van 1998. In totaal zijn er in november vorig jaar 15.271 artikelen gepost in de vier nieuwsgroepen, waarvan er volgens het MDI 152 strafbaar waren. In november 1998 stuitte het MDI op 84 strafbare uitspraken. Naast de strafbare uitspraken trof het MDI 650 berichten aan met ‘tendentieuze' uitlatingen als ‘Mijn vriendin ruimt zonder klagen zelfs Turkse stront op'. Ze zijn niet strafbaar, maar getuigen wel van minachting voor vreemdelingen. Het MDI noemt de resultaten van een maand onderzoek in vier nieuwsgroepen onrustbarend. ,,Opvallend is de toename van uitingen gericht tegen asielzoekers. In een aantal artikelen zet men aan tot geweld, waarbij bijvoorbeeld opmerkingen over brandende flessen benzine en granaten populair zijn.'' Ook Jaap van Donselaar maakt zich zorgen over de toename van het aantal rechts-extremistische uitingen op internet door Nederlanders. Nog meer zorgen maakt de onderzoeker zich over de toegankelijkheid van extreem-rechtse propaganda. ,,Vóór het bestaan van internet kon men ook van dergelijke uitingen kennisnemen, maar men moest daar veel meer moeite voor doen. Internet heeft op sommige uitingen van rechts-extremisme een turbo-effect.'' Ook het Simon Wiesenthal Center vreest dat door internet de invloed van racistische en antisemitische denkbeelden toeneemt. De uitlatingen die je op internet tegenkomt zijn niet nieuw, aldus het Simon Wiesenthal Center op zijn website. ,,Wat nieuw is, is de mogelijkheid om haat goedkoop, effectief en direct te promoten voor een begerenswaardige doelgroep: de jeugd, die ook het meest gebruikmaakt van internet.'' Hatewatch daarentegen is niet bang voor internet. Volgens directeur David Goldman neemt het aantal leden van extreem-rechtse groeperingen niet toe de laatste jaren. Daaraan kun je zien, zegt Goldman in een vraaggesprek met het webmagazine Wired News, dat al die rechts-extremistische websites geen invloed hebben. Internet is juist heel slecht voor hate groups, meent Goldman. ,,Ze worden nu ontmaskerd, bestudeerd en bekritiseerd.'' Hatewatch: www.hatewatch.org;; Anti Defamation league: www.adl.org; Southern Poverty Law Center: www.splcenter.org; Simon Wiesenthal Center: www.wiesenthal.org; Meldpunt Discriminatie op Internet: www.meldpunt.nu. NRC Webpagina's 8 juni 2000 Domeinnamen ,,Onder in de kast stoppen''. Dat wil R. Betlehem van het internetbedrijf Namespace doen met de webadressen hitler.nl, hitlerjugend.nl en concentratiekamp.nl. Zijn onderneming is de eigenaar van enkele domeinnamen die iets met de Tweede Wereldoorlog te maken hebben. Om te voorkomen dat anderen er misbruik van maken heeft Namespace de domeinen geregistreerd, zegt Betlehem. Omdat het bedrijf veel kritiek krijgt op de namen, wil het ze overdragen aan de overheid. Aan welke instantie weet hij nog niet. Geldersch Beheer wil de domeinnamen nsb.nl, ss.nl en sa.nl het liefst verkopen aan de hoogste bieder. ,,Ik weet waar de afkortingen voor kunnen staan'', zegt R. Broekman van Geldersch Beheer. ,,Maar de grootste doelgroep op internet, jongeren, niet. We kunnen de economie toch niet laten ophouden door betekenissen van 55 jaar geleden?'' Omdat sa.nl, ss.nl en nsb.nl ,,mooie twee- en drieletterige domeinen'' zijn, verwacht Broekman ze wel kwijt te raken. Hoeveel hij er voor wil hebben, weet hij nog niet. ,,Als zich een koper meldt, ga ik daar over nadenken.'' Is Broekman niet bang dat bedrijven de domeinnamen niet willen omdat de afkortingen zo beladen zijn? ,,Nee. Ze kunnen voor van alles staan. Kijk maar eens onder ss.de. Dat is gewoon een bedrijf in Duitsland.'' Navraag bij de Duitse organisatie voor domeinregistratie Denic leert dat ss.de niet bestaat. Duitse webadressen moeten minimaal drie letters hebben. Hitler.de en adolfhitler.de zijn wel geregistreerd. Beide domeinen zijn gekocht om misbruik te voorkomen. Lebensraum.org is eigendom van de in Canada levende revisionist Ernst Zündel. De Duitse Holocaust-ontkenner gebruikt zijn site voor propaganda-doeleinden. Wat hij in Duitsland niet mag zeggen, valt in Canada onder de vrijheid van meningsuiting. Zündel onderhoudt onder lebensraum.org een uitgebreide revisionistische ‘educatieve' site met lessen over ,,leugens over de Holocaust'' voor beginners en gevorderden. Bovenkant pagina NRC Webpagina's © NRC Handelsblad https://retro.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/.../internet.html ---------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() dit forum is heel oud, en Pro Blanke RAS en anti immigratie
Vrijheid van meningsuiting is hier onbeperkt. FFI Nederlandstalig Beweging van ex-moslims, hun sympathisanten en humanisten http://dutch.faithfreedom.org/forum/index.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil dat we Unia hier wat komen helpen of wat?
![]()
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ja ik wil hier een overzicht krijgen van alle Pro White Race sites in het Nederlandstalige gebied van Nederland en Belgie. Misschien ga ik zo een lijst zelf maken, beetje flink zoeken. Raszuivere Blanken dreigen over pakweg 18,1888 jaar tijd toch een onderdrukte etnische minderheid te worden in Nederland en Belgie en de vraag is dan of dit nou echt gezond is. Een beschermingsplan van de VN voor de laatste RASzuivere blanke Ariers is misschien het beste, want dit deed men ook met de Panda beertjes. Veel mensaap soorten dreigen nu toch totaal uit te sterven, incl de RASzuivere BBB Blanke Ariers op aarde. Een internationaal fonds zou dit kunnen voorkomen denk ik en eigen blanke thuis reservaten in Europa, waar zij als raszuivere minderheden voort kunnen bestaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() nu weet ik het zeker absoluut 100 % zeker, het blanke RAS is een HOger ras van Kali Yuga. Ik ga dit nog helemaal verder uitwerken in een nieuw analyse boekje in het engels
als je zelf blank bent, vertel dan hier aan mij of je het gelooft dat jouw blanke RAS echt HOger is en superieur. Alleen raszuivere blanke mannen hebben een echte blanke LUL en dat is dus heel uniek, genetisch onnatuurlijk. Blanken moeten trots zijn denk ik, om blank en superieur te zijn. Zonder blanken zou er nu geen beschaving zijn op aarde, harde feiten liegen er niet om. Dus zet in deze topic de PRo White RAce sites die je kent, ook groups kan je hier linken vd social media. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() ja kijk hier op een islamitische site waarschuwen ze voor anti islam sites.
Nu begrijp ik eea beter The Big PIcture hahah haha het is PUUR DWAITA dus gevangenschap in de Dualiteit als VERDOEMENIS ok en STRAF. ik moet toch de vrij simpele Regel en Stuur parameters van bv Islam nog onderzoeken denk ik. --------------------------------- http://nellaieruvadi.com/islam/antiislamic.asp Sites run by enemies of Islam The following are the list of Anti-Islamic sites. These sites are run by anti-Islamic elements. and are so convincing that it is not easy to make out the difference. Muslims are warned against visiting/using these sites. Fellow muslims brothers are requested to forward such sites through the feedback form to add in to this list. Forward only the site which have convincing urls like those given below. Please don't visit any of these sites. Read the article below. Anti Islamic Sites 1 thequran.com. 2 submission.org. 3 alislam.org. 4 answering-islam.org. 5 aboutislam.com. 6 allahassurance.com. "Caution: There is Another anti-Islamic Site" Why issuing an alert letter is precisely the wrong thing to do By Khalid Baig "The most anti-Islamic site will die if it faces a frozen counter. That would happen if you just leave it alone. But if you are out there telling everyone about it and asking them to do the same, you are in effect volunteering as their publicity department." The alert letters keep coming. Beware here is the latest anti-Islamic site. Then a URL so you can verify that it is indeed as described. Then a passionate request to tell all the Muslims in the world about it. Sincere. Misguided. Counter-productive. Little do the senders realize that they are actually helping the very sites they are trying to fight. The failure is in realizing that the Internet is a very different medium and the rules that applied to the previous media do not always apply here. If there is a bad magazine or book out there, you can tell others about it. We can be sure that nobody will rush to the closest bookseller to buy it. The warning may be useful, if there was a chance that some people could have bought the book out of ignorance. In the click-click world of the Internet, the first thing most people will do is to click on the URL, thereby increasing the hit counts and boasting the morale of the site owners. Second, it will help it with search engine placement, as some of them will use the increased curiosity traffic as a sign of popularity. You just helped create the monster you wanted to fight! It is common sense. If you don't want people to visit a site, just don't tell them about it. It is very easy to setup a page on the Internet. It is very difficult to draw traffic to it. The most anti-Islamic site will die if it faces a frozen counter. That would happen if you just leave it alone. But if you are out there telling everyone about it and asking them to do the same, you are in effect volunteering as their publicity department. That is exactly what they need. If there is a well-established site (like CNN) it makes sense to launch a protest campaign. But for most of the sites the prudent course is just the opposite. Leave it alone. Let it die of neglect. A natural death. The greater the lack of attention, the faster will be the death of this would be monster. So the next time you receive an alert letter about an anti-Islamic site, just delete it. If you respond to the sender, do not include the original text of his alert email, because even that may help some search engine ranking. There were dozens of anti-Islamic sites that sprang up recently but died soon after because, luckily, our enthusiasts had not noticed them and had not publicized them through their alert letters. The ones that receive the alert letter mention will, unfortunately, survive and may thrive. On the Internet, the best use of your energies is to promote the good Islamic sites. Let the good drive out the evil. Source URL: http://www.islamfortoday.com/baig01.htm From the Webmaster: We totally agree with the view of Br. Khaled Baig. The purpose of this page is to warn muslims about the sites which look like genuine Islamic sites and have very genuine Islamic URLs. Our request to muslims: "If you are using any of these sites, please stop using them right now. And the rest is told very clearly by Br. Khaled Baig" - http://nellaieruvadi.com/islam/antiislamic.asp ------------------------------------ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom Arabieren de Moslimbroederschap niet meer vertrouwen ...
BRON Uit de tekst: Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() er zijn niet veel Pro White Race discussie forums meer binnen Nederlandstalige gebied denk ik
deze is voor jongeren alleen, vele topics, geen politiek en geen PRo White Race discussies hier te vinden, niets over andere volkeren, islam, negers, hindoes, moslim problemen: Echt een linkse, politiek correcte, streng gemodereerde discussie forum, puur WOKE stijl, dus heel zielig in feite, geen vrijheid van meningsuiting hier: https://www.dreamersforum.nl/ervaringen.asp? =============================== Vrijheid van meningsuiting, vrijheid van gevoelens, vrijheid van fantasieen, en absolute vrijheid van je politieke ideeen, al hoe gestoord, mits niet direct dodelijk voor derden, ja zo zie ik de vrije, ABSOLUUT superieure, LIbertarische, blank/ europees/ westerse beschaving. ABSOLUTE VRIJHEID IS SUPERIEURITEIT. Eens of Oneens, reageer. |
![]() |
![]() |