![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() hopeloos nu, ik bekijk de zaak nu puur wetenschappelijk en inderdaad de massa immigratie politiek is MISDADIG en oerstom. Ik ben zelf een eerste generatie immigrant en was vroeger vijf jaar semi illegaal, en nu moet ik gaan werken aan een MASSA Remigratie project, dus een ieder die mee wil werken en denken kan mij pben.
zie onder, dit komt nu vaker voor, al tientallen van zulke steek incidenten in heel europa, media censureert dit en wil de raciale identiteit vaak verbergen of wegmoffelen, van het is een 'verwarde rotterdammer'. FOUT dus. Links politieke Censuur is einde democratische Rechtsstaat, en ook de politie kan dan haar werk niet meer uitvoeren. ------------------------------ https://reactnieuws.net/2021/06/25/b...#comment-22075 Brekend: Somaliër pleegt aanslag in Würzburg 25 juni 2021 Henk de Vries Flitsbericht Plaats een reactie Deze middag heeft er in de binnenstad van het Duitse Würzburg (Beieren) een afschuwelijke aanslag plaatsgevonden. Een 24-jarige Somaliër begon met een groot mes willekeurig op Duitsers in te steken. Er zijn drie doden en minimaal zes zwaargewonden. Omstanders probeerden de vreemdeling te stoppen. De politie heeft de kleurling in zijn been geschoten en daarmee verder bloedvergieten gestopt. De terrorist is buiten levensgevaar. Al direct na de aanslag opperen de liberale media dat het zou gaan om een “geestelijk verwarde man”, echter blijkt uit de schokkende beelden de ware toedracht. https://reactnieuws.net/2021/06/25/b...#comment-22075 ------------------------------ ------------------------------- 0 comments dewanandblog schreef: 25 juni 2021 om 22:12 Je reactie is in afwachting van moderatie. ja welke politici mogen wij bedanken nu voor deze ‘VERRIJKING’ ??? Gaat goed met de MULTIKUKELUKU, meer geweld, meer criminelen uit Afrika is goed voor de werkgelegenheid, blijf vooral POSITIEF denken, ook dit is dus het linkse positivisme van Massa import gelukszoekers, op deze manier hoef je geen dure film kaartjes meer te betalen, elke dag Afrikaanse Rambo shows live he gewoon op straat voor je cafe. De beelden zijn duidelijk, dit is geen verwarde persoon, dit is iemand met wapen training en veel blankenhaat. Ik ken zulke kleurlingen persoonlijk, incl hindoestanen die ook blankenhaters zijn, echt teleurstellend. Stem daarom PVV of FVD of Pro Nederland of stem niet. Natuurlijk immigratie maximum percentage is net 10 (minderheid 1 op 10) tot 20 (minderheid 1 op 5) procent geloof ik in een menselijk dorp of stad. Nu is dat lokaal al op 47 procent tot zelfs 95 %, vb schilderswijk, transvaal, echt onnatuurlijk. Like 0 0 Rate This Beantwoorden |
![]() |
![]() |