![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() als je zo zielig bent in Nederland en een kleurtje hebt, ja wat doe je dan hier??
Toekomstplan suriname is haalbaar ok, ik moet doorzetten nu, energie bundelen en het is HI Tech project en ik geloof dat het mogelijk moet zijn om suriname zo binnen vijf jaar om te bouwen tot een rijk welvarend tropisch paradijs Dromen zijn Bedrog Waldo maar blijf dromen over je droommeisjes, zeggen allle hete meiden tegen mij lachend. oude tekst, nee is toch dit jaar: wel treffend. NOOT: ook veel zwarte surikoelies zijn in Nederland mislukt en ziek ok, het gaat om minstens 20 tot zelfs 33 procent van de Hindoestanen denk ik nu. ---------------------------- https://ejbron.wordpress.com/2021/04...j-zijn-zielig/ Wij zijn zielig . . . Geplaatst op 16 april 2021 door E.J. Bron Wij zijn zo zielig, want 300 jaar geleden is ons van alles aangedaan en daar moeten jullie voor boeten en voor betalen en als jullie niet doen wat wij zeggen, dan komen wij met onze gewelddadige club uw winkelcentrum plunderen en in de media spelen wij te pas en te onpas onze racismekaart. Geplaatst door: E.J. Bron (via Twitter; “Herr Flick“) (www.ejbron.wordpress.com) --------------- Reacties funny 26 reacties op Wij zijn zielig . . . Pingback: WIJ ZIJN ZIELIG… | eunmask Harry zegt: 16 april 2021 om 21:06 Ben benieuwd , of als iemand die grootsmoel eens helemaal verrot slaat en trapt of hij niet in zal binden . Die zwarten hebben nou eenmaal een hele grote smoel . Zie maar , als ze door de politie opgepakt worden , ze krijgen die grote waffels niet dicht . Ze blijven ratelen ! In Afrika is dat dan ook standaard , ze hebben de hele dag ruzie met elkaar en het eerste wat ze zeggen is : “ I want to kill you “ . En dat zijn geen loze woorden , bij de minste geringste onmin slaan de stoppen door bij die lui en willen ze hun voornemen uitvoeren . Geen wonder dat in Amerika zo’n 85% van de zwarten door andere zwarten vermoord worden . Het zit in hun genen . En dan zeiken als er eens één door een blanke sterft . Geliked door 5 people Beantwoorden Bas zegt: 16 april 2021 om 21:32 Paul Joseph Watson Een 70-jarige vrouw werd wreed geslagen door een Afro-Amerikaanse vrouw in een bus in L.A. omdat ze ‘er Aziatisch uitzag’ in weer een ander voorbeeld van hoe het verhaal van de media over deze kwestie spectaculair onjuist is gebleken. CRIME Yet Another ‘Asian Hate Crime’ Victim Not Attacked by a White Person https://summit.news/2021/04/16/yet-a...-white-person/ Geliked door 1 persoon Beantwoorden Harry zegt: 16 april 2021 om 21:33 Onbegrijpelijk dat negers na 300 jaar nog iets weten van vroeger ! Wij hadden op iedere wacht zo’n acht van die klootzakken in de machinekamer . Ze hoefden alleen maar te poetsen en de vloerplaten te boenen . Maanden achtereen ! EN IEDERE DAG MOEST JE ZE OPNIEUW UITLEGGEN WAT ZE MOESTEN DOEN ! Hoogst verbaasde gezichten , elke dag weer . Ze wisten verdomd niet meer wat ze gisteren gedaan hadden . Na negentig dagen nog niet ! En deze zwarten zouden nog enig benul hebben van het verleden van 300 jaar terug ? De enige motivatie van die lui is om ons geld te ontfutselen ! Meer niet . Geliked door 3 people Beantwoorden Jules Vismale zegt: 17 april 2021 om 22:01 Dat kunnen trouwens de Russen, Oekraïners, Wit-Russen, Kaukasiërs, Tartaren, kozakken en joden net zo goed doen omdat zij ook eeuwenlang door de tsaren en linkse dictators tot slavernij werden gebracht en vervolgd! Ik ga niettemin hier in Nederland echt NOOIT mijn excuus aanbieden voor die opgeheven slavernij, laat staan meehelpen aan het afbetalen van smartengeld voor die uitvreters! https://ejbron.wordpress.com/2021/04...j-zijn-zielig/ ---------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 300 jaar geleden is dat geen geschiedenis?
Moeten onze mensen en jonge mensen enn onze kinderen daar nu voor boeten? In Nederland was er een burgemeester die eens zei: "Als het u hier niet aanstaat rot dan gewoon op" Hoe dat verder afgelopen is daar heb ik géén idee van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha joh, Waarom is Suriname vandaag een zielige, straatarme koelie/ neger apen natie?? Er kan maar een Ubermenschen Soort zijn op aarde ok, en op Planeet Krypton is iedereen Ubermensch als je die film gelooft. Stel dat iedere man Superman zou zijn op aarde, haha zouden dan alle meiden dolgelukkig zijn, omdat elke jonge, hete, continu natte meid driftig zoekt naar een SUPERMAN. Veel negers zijn gewoon echt te dom ok, laag IQ en kunnen en WILLEN zich absoluut niet verder ontwikkelen, zielig ok is genetisch. Ook veel zwarte Hindoe aapjes zijn zo genetisch inferieur ok, ik ben eerlijk en heb dit zo vaak ontdekt in praktijk. Untermensch zijn is zielig, en gaskamers kunnen hier toch niets aan veranderen. |
|
![]() |
![]() |