![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij om de hoek (jawel) opent er vanaf augustus een asielresort! Amai! Ik ben superbenieuwd hoe dat allemaal in zijn gang zal gaan!!
https://www.hln.be/regio/antwerpen/c...-uit~a018d31d/ Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het VB meer bepaald F. Dewinter is uiteraard pissed cf. z'n azijn reactie op twitter; Citaat:
En moest dat spelleke verkeerd aflopen dan kunnen ze met die prefab alle kanten uit (wie weet maken ze er wel sociale woningen van voor gewone Belgen -en kan ik er bvb in, XD) ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Lijkt me weer heel erg duur.
"migratie is van alle tijden". in andere tijden betaalden ze het zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Not bad:
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God.. waarom mag ik daar nu niet in... me too want beautiful apartment!
![]() ![]() Maar ik gun het ze hoor, itt de azijn pissers... ^_^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen we een hulpbehoevend persoon in huis haalden was het een hels spel om alle papierwerk in orde te krijgen....
Langs de andere kant, het was geen "verreweggistaan".
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de omgeving daar wonen nog redelijk wat gepensioneerden die WO2 hebben meegemaakt. Hebben soms geen nagel om aan hun gat te krabben. 45 jaar gewerkt. ('t Zijn geen boomers he) Wordt amper naar omgekeken. In oude versleten private appartementen met een huishuur die 3/4 van hun pensioentje bedraagt. Het is duidelijk waar de prioriteiten van de politici liggen. OCMW spelen voor de rest van de wereld en de eigen mensen laten stikken want die generatie is toch te trots om de hand uit te steken. Om nog maar te zwijgen van het tekort aan sociale woningen.
Daarenboven zijn daar in de omgeving al veel stedenbouwkundige aanvragen geweest (fietsenparkings, poorten, paden, ...) en alles is telkens afgeketst. Enkel wanneer de overheden zelf beslissen dingen te doen, kan blijkbaar telkens alles (fietsenparkings, vluchtelingenresorts, ...). One law for them ... and another law for us.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 2 juli 2018 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anyway ik kom die oudjes geregeld tegen in de Aldi (er ligt er een aan de overzijde vd straat) en ze zullen zeker niet van de honger omkomen als ik zie wat die allemaal in hun caddy leggen -alleszins een pak meer dan ik die nochtans niet in die blokken woon- dus zo erg zal het wel niet met de financien gesteld zijn, of vergis ik mij. Het is natuurlijk niet iedereen gegeven verstandig met zijn/haar centen om te springen aka voor een kruipkot gaan ipv een appartement de standing... de boodschapjes eens bij Tanger markt & the like te doen. Just saying. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Landbouw... de horror... Waar denkt u dat uw voedsel vandaan komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Landbouw betekent werk. En zicht op werk, evenals de geur daarvan is iets waartegen onze hangmattoeriste allergisch tegen is. En groeit voedsel niet aan Hello-Kitty-bomen?
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 2 juli 2018 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Oeps... Nadenken.... ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijk afbreken dat gebouw want op gebied van architectuur trekt het op niets.
p.s. Ook niets anders in de plaats zetten natuurlijk. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of marginalen verplichten te werken, dat kan natuurlijk ook. |
|
![]() |
![]() |