![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Onze zwaar ondergewaardeerde topviroloog Marc Van Ranst kon het niet laten om zichzelf nogmaals te ontmaskeren als een kwakzalver van het zuiverste water.
(Herinner jullie de opeenvolgende episodes waarin hij eerst zei dat mondmaskers totaal nutteloos waren, vervolgens zei dat het goed was om ze te dragen vanuit psychologisch oogpunt en tenslotte uitkwam met de bewering dat ze een zekere mate van bescherming bieden...) Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen, zou je zeggen, maar niet zo in het geval Marc Van Ranst... ![]() Na zo'n vijf weken ondergedoken te hebben gezeten was de brave ziel toe aan een welverdiende vakantie. Van Ranst koos er voor om op reis te vertrekken naar het land van zijn goede vriend Ab Osterhaus (dezelfde die ooit in gezelschap van zijn medewerkers een dure fles whisky ontkurkte om het nieuws dat er een eerste Nederlandse kindje doodziek was geworden door de Mexicaanse griep te vieren met een vreugdedronkl!!!) Bekijk hier het werkelijk misselijkmakende filmpje van deze satanische gebeurtenis: https://www.youtube.com/watch?v=-3d8Y44fZrQ En wat is dan Van Rants manier om vakantie te vieren denken jullie? Goed geraden: interviews weggeven aan de Nederlandse media: https://www.nporadio1.nl/fragmenten/...el-open-gegaan Van Ranst beweert in de loop van het interview geen moment bang geweest te zijn van zijn bedreiger(s), als de Jürgen Conings steungroep ter sprake komt die op een gegeven moment wel 50.000 M/V telde. Naar goede gewoonte tracht Van Ranst de boel nog wat op te poken door deze anonieme massa als volgt te profileren: "Merendeel klavierriddertjes die waarschijnlijk nog in de kelder van hun ouders wonen... (waarom in 's hemelsnaam "de kelder"? Wil MVR daarmee "het niveau" aangeven dat deze mensen in zijn verbeelding hebben?)... In elk geval hoeft hij van dit soort mensen naar eigen zeggen helemaal geen schrik te hebben" Op de vraag waarom hij niet rechtstreeks in debat wil gaan met zijn grootste criticus, de Nederlander Willem Engel, antwoordt hij (kort samengevat): "Nee, daar zie ik het nu niet van in, want hij heeft geen kennis van het virus, hij is slechts een dansleraar..." (Dat is in mijn visie ongeveer hetzelfde als beweren dat Hitler geen verstand had van oorlogsvoeren, hij was immers "maar een kladschilder..." Vervolgens etaleert de "expert viroloog" MVR zijn eigen kennis van het virus, als hij moet antwoorden op de vraag hoe hij de evolutie van het virus inschat: (te beluisteren vanaf minuut 11:45) Het resultaat van het onderzoek naar de huidige Deltavariant geeft twee richtingen aan: het virus is nu zowel meer ziekteverwekkend als minder ziekteverwekkend. !!! ![]() ![]() "Met andere woorden, resumeert de interviewer, we weten er niks van...?" Waarop Van Ranst niets anders kan dan instemmend knikken... ![]() Tot zover dus "de expertise" van topviroloog Marc Van Ranst die een paar minuten eerder in hetzelfde interview zijn criticus Willem Engel uitlacht omdat die "als dansleraar niets weet van corona"... ![]() Aan het slot vraagt de reporter wat Van Ranst er toe brengt om interviews te geven in zijn kostbare vakantietijd? "Omdat jullie mij dat gevraagd hebben" luidt het laconieke antwoord. ![]() Graag jullie commentaar op het nieuwste optreden van onze expert terzake! Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 6 juli 2021 om 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() De aanslag op de Nederlandse journalist Peter R. De Vries is dus duidelijk een streep door de rekening van Marc Van Ranst.
Van Ranst was immers net met vakantie naar Nederland vertrokken in de hoop dat hij zou worden belaagd door alle mogelijke Nederlandse media aanbieders voor interviews allerhande. Van Ranst kon al een eerste interview lospeuteren met NPO Radio (zie link hierboven). De journalist toonde zich (op het einde van het vraaggesprek) stomverbaasd dat Van Ranst, nu hij eindelijk op vakantie kan "uitrusten van het harde werken", stond te popelen om een vrij lang interview weg te geven. Nu niet Van Ranst maar Peter R. De Vries is neergeschoten hebben de Nederlandse media zich uiteraard massaal op de zaak De Vries gestort en blijft mediahoer Van Ranst op zijn honger zitten... Ik durf te wedden dat hij nu driftig aan het rondbellen is om zijn commentaar aan te bieden op de aanslag op Peter R. De Vries met de volgende insteek: "Beste journalist, ik zou als ervaringsdeskundige graag mijn commentaar geven op deze aanslag, ik ben namelijk ook veelvuldig met de dood bedreigd..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Merk ook de nuchterheid van de journalist op. Toen Marc Van Ranst zijn Twitter-opponenten beledigde als hikikomori was hij allerminst onder de indruk. In Nederland houdt men niet echt van emotioneel geratel.
Dat hij maar doet wat hij voornam, genieten van vakantierust. Laatst gewijzigd door Weyland : 7 juli 2021 om 20:17. |
![]() |
![]() |