![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik neem aan dat ik niet expliciet moet ingaan op de dwaasheid hiervan.
https://www.hln.be/dossier-exclusief...e-is~a60a36d3/
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst zei net hetzelfde voor Antwerpen vorig jaar, het Nazi denken is nu algemeen goed.
Alles waarvoor ik naar Brussel ging is failliet, mij zie je daar sowieso niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Brussel heeft dus 65% nog een beetje gezond verstand.
decaestecker blijft beter zelf verstoken van elk sociaal contact om mensen te beschermen tegen besmetting van zijn toxisch vaccinazi gedachtengoed.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 29 juli 2021 om 03:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvan akte. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo blijkt wel of tenminste toch instinctief zelfbehoud en primaire overlevingsdrang.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft overschot van gelijk, maar voor de verkeerde reden.
Mij zien ze in elk geval nooit in Brussel.
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Nochtans een boeiende stad.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het jaren geleden is dat ik nog eens in Brussel geweest ben.
Een bezoek aan het Atomium en naar manneke pis & zijn zusje Jeanneke gaan kijken en in de Rugbyman toen gaan eten toen en snel terugt weg. Beperk je de sociale contacten. Dat is géén overdreven optie bovenstaande dacht ik maar is dat wel mogelijk voor iedereen of plaats ik dat bij wishful thinking?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2021 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zoekt bewondering op dit forum? Zo hoogstaand zeg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik naar Brussel gaan, dan denk ik dat er weinig kans is dat een ongevaccineerde moslim(a) de kans zal hebben om in mijn gezicht te blazen.
Iets anders is natuurlijk dat, mocht een auto mij over mijn botten rijden, en ik terecht kom in een ziekenhuis. Daar zouden verzorgenden allerhande wel in mijn gevaccineerd gezicht kunnen ademen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chez François trekt op niks meer. Ben er vroeger vaak geweest, maar na de laatste 2 keer zien ze mij daar nooit meer terug. Compleet vergane glorie. Maar goed, wat zou jij daar van weten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 29 juli 2021 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik geef toe, het in lang geleden dat ik nog bij Vhez François geweest ben, Alain Bianchin in Jesus-Eik is stukken beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.bruzz.be/gezondheid/van-...den-2021-07-28 Laatst gewijzigd door Weyland : 29 juli 2021 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze laten zich niet pushen/dwingen door nazi's, los van ze dat nou doen uit gezond verstand of niet. Gezond verstand, is in heel deze corona dwingelandij NOOIT op vlak geweest van virus en ziekte. Want het doel was en is burgervrijheden verder inperken, en alle slim(of domheid) zit op DAT vlak. Ik denk dat "Molenbeek" dat meer beseft dan andere *beeks,¨*gems, ...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar jammer van een groot deel van de bewoners.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Wild West was perfect veilig! Je moest gewoon voorzichtig zijn! Rekening houden met andere mensen! Anders schoten die je je benen vanonder je! Voorzichtig zijn, dat was het! Die goede oude Wild West. Daar moeten we terug naartoe gaan, eens we de nazi's buitengesjot hebben.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |