![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Hoe het virus meereist met toeristen
![]() ![]() https://www.standaard.be/cnt/dmf20210630_94090764 De helft van de coronagevallen die ons land midden augustus 2020 telde, waren uitlopers van geïmporteerde infecties. Dat leert een reconstructie van hoe het virus zich vorige zomer door reizen in Europa heeft verspreid. ……………… Dweilen met de deur open dus......om dan weer met zeer veel hersenspoelende angst TV toespraken de bevolking in hun kot gevangen te houden >>> en dan maar weer insinueren hoe erg het is, theatraal medeleven betonen aan doden enz...... ![]() Mens dom, dieren rijk zeker.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 juni 2021 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oplossing, nooit meer reizen, geen internationale sport en geen import van goederen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Klopt in de Corona OORLOGS tijd vind ik dat reizen onverantwoordelijk, punt uit. Omdat de mens zelf een levende container is om virussen te verplaatsen van ginder naar hier. De meeste reizen toch maar als vlucht reactie om hier even weg te zijn uit hun zelf gecreëerde ellende. En meteen steken ze zich nog meer in de kosten door weer te vluchten door even naar het buitenland te gaan met risico op corona ziekte er boven op. Dom, mensdom. ![]() Dat ze zelf dit risico nemen tot daar aan toe, t 'is hun lijf. Maar dat ze de ziekte hier binnen brengen vind ik te gek. Omdat ons land bijna geen controle doet bij het terug komen van corona risico omgevingen. ![]() Dus: de volgende golf zieken en misschien zelfs doden komt er aan ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 juni 2021 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt twee soorten toeristen: de fuifbeesten en de anderen.
Oké, onder de zakenreizigers heb je ook fuifbeesten. Doet me denken aan die gescheiden onderwijzeres die een weekje ging skiën en terugkeerde als superverspreider. Skiën oké, maar elke avond een andere ski-leraar in haar bed.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besmettingen tegenhouden WERKT NIET. Heeft nog nooit gewerkt, en zal ook nooit werken. Remmen, uitstellen, uitsmeren, ja, maar aan welke zotte kost he. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juli 2021 om 04:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij zijn toch een eengemaakt Europa, dus bedoel je met reizen naar China gaan of is over de grens naar Nederland ook al reizen? En mag vakantie in eigen land dan wel, of is enkel nog werken tot we er bij neervallen toegelaten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Straks kom je nog af met Joden . Toeristen ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Reizigers waren de vorige Joden. Vandaag zijn dat de niet gevaccineerden. En morgen gaan dat weer de kinderen zijn he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog even ter info dieren doen niet anders en niet liever dan reizen. Sommige dieren leggen duizenden kilometers af per jaar. Het is maar een weet ![]() En wie zo romantisch denkt over dieren raad ik aan van dringend eens een safari te boeken. U zal dan getuige zijn van de onvoorstelbare wreedheid dieren aan de dag leggen. Ze vreten mekaar letterlijk levend op. Medelijden is niet aan hun besteed. https://www.youtube.com/watch?v=ZfbwU0JItyY https://www.youtube.com/watch?v=TGVghL8Yv0Y Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 juli 2021 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze ziektekiemen, passen zich aan naar de omstandigheden om te kunnen overleven. En het is gewoon een natuurlijke selectie. En landsgrenzen zijn kunstmatige lijnen, waar een ziektekiem zich niets van aantrekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is nog veel erger. Mijn nichtje Kay, een fervent reizigster heeft tijdens de voorbereiding van haar vakantiereis blijkbaar het virus opgedaan enkel door de toeristische folders van de geplande bestemming (toen nog rood) te bekijken. Dit gebeurde in complete isolatie. Een echt raadsel is dat voor de medische wereld. Daarom ben ik benieuwd of andere forumleden in hun omgeving ook zoiets hebben kunnen vaststellen. Graag uw commentaar voor ik Marc Van Ranst benader.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die ik ken met een immuniteitsprobleem wou echt geen corona krijgen en had zich dus ingeschreven in een corona-vrij park in het buitenland speciaal voor dit soort mensen. Dus quarantaine, testen, quarantaine, met de auto daarnaartoe zonder contact met mensen. Eenmaal aangekomen terug quarantaine, testen, quarantaine en dan eindelijk het kamp mogen aanvangen. Je kunt het al raden, na een week zaten ze al met een besmettingsronde. ![]() Ik vermoed dat de huisdieren er voor iets tussenzitten en besmettingen die niet opspoorbaar zijn, zeker mensen met een immuniteitsprobleem kunnen levenslang een besmetting ongezien verspreiden. Dus om veilig te zijn moeten we die allemaal afmaken of in kampen steken, als we de redenering van de corona-fascisten zouden volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ben gaan vragen hoeveel dat kost , zink. 50 euro voor 2maanden. En ik moet dat allemaal betalen van mijn klein pensioentje. Krijg nog liever diene kooffiet, zenne!
![]() |