![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sheeple durven en willen geen harde feiten lezen waartegen ze geen enkel argument kunnen hebben, zij houden vast aan hun geloof uit...angst.
Daarom geloven ze ook geen feiten, dan kunnen ze blijven ontkennen dat deze feiten werkelijkheid en echt gebeurd zijn. De feiten moesten maar eens waar zijn, dan hebben ze zich beschamend bij de neus laten nemen en nog wel zichzelf schade berokkend, dat is ondraaglijk. Je ziet hier op het forum dat er daarom ook nooit tot een zinnige discussie over feiten gekomen wordt - het draait telkens in rondjes over geloven of niet en het in twijfel trekken van....bewezen feiten om de essentie van de discussie te kunnen ontlopen. En kunnen ze geen gelijk halen over hun geloof en wordt hun twijfel onmiskenbaar weerlegd, dan spelen ze spottend op de man/vrouw/boodschapper. Sheeple willen de waarheid niet onder ogen zien, daar zijn ze te bang voor.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het weer zo'n wacko geval ging zijn maar het zijn interviews met wetenschappers die realistische en logische verklaringen afleggen.
Het is ietwat overproduced, de interviews starten aan 6 minuten. De eerste met Nobelprijswinnaar Michael Levitt begint alvast goed over de extreem overschatte dodencijfers van in het begin van de crisis. Hij maakte een interpollatie van de cijfers van dat cruise ship en kwam aan een correcte voorspelling omdat hij het dodental baseerde op leeftijd. Die eerste gigantische dodentallen werden voorspeld door 'biostatistici' die kinderen en ouderen dezelfde sterfkans gaven wat helemaal wacko is. "De sterfkans is groter dan de griep maar niet het einde van de wereld" "mondmaskers is een psychologische maatregel" "handen wassen, ja, alles sluiten, nee" Nu voel ik me even slim als een nobelprijs winnaar. ![]() De rest is voor later, ik heb nu geen tijd voor anderhalf uur. |
![]() |
![]() |