![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() zie dit CRitical Race theorem is juist slecht voor negers en mixen en zwarte hindoe aapjes, het maakt hun juist dommer e n onderontwikkelder en is Nieuwe Post Moderne slavernij van Linkse blanke Marxisten in feite.
Nu begin ik dit een beetje te begrijpen denk ik dus hoe de complexe, extreem gepolariseerde Blanke Ubermenschen wereld feitelijk georganiseerd is. En juist hierom geloof ik nu nog sterker dat Blanken een HOGER RAS moeten zijn. Maar ok ik moet het hele model nog goed multispectraal ontwikkelen en tot het oneindige analyseren. Simpelweg Faalt CRT omdat het een zwart wit paraplu model is en niet alle blanken vallen onder de Witte CRT paraplu, omdat er heel veel White Trash is in heel Amerika en Europa, tokkie blanken, blanke Untermenschen, blanke mannen met micro penissen, enz Veel blanke hetero mannen zijn toch impotent nu of doodsbang voor al die grote maximaal uitgerekte en uitgenaaide blanke slette kutjes van tegenwoordig en meerderheid blanke meiden haat blanke mannen en naait liever met superieure, langdurig stijve BBC's nu. Ja JOH ik heb zelf veel meegemaakt ok, met veel blanke top homo mannen dus ik weet waar ik het over heb ok. ------------------------------------ link he is copy protected dus je moet de link volgen om hele tekst te zien op christelijke discussie site patheos.com https://www.patheos.com/blogs/jackso...utm_content=57 https://www.patheos.com/blogs/jackso...utm_content=57 Laatst gewijzigd door dewanand : 18 juli 2021 om 01:09. Reden: aanvullen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ik kende CRT niet echt, nu pas ontdekt. en het is toch heel zielig om zo te denken en te geloven over het blank of zwart zijn. Zo een domme gedachte is het.
Er bestaat GEEN blanke RAS ok, er bestaan wel Blanke PV RASSEN en kleurloze volkeren. Pure, exacte harde wetenschap. Werkt allemaal zuiver biologisch. |
![]() |
![]() |