![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot vorige week totaal onbekend voor mij.
Zong blijkbaar ooit nog bij Steve Vai. Staat altijd mooi op je CV natuurlijk. Devin Townsend. Waarschijnlijk niet voor iedereen weggelegd maar miljaar wat is Deadhead (Live at Royal Albert Hall) een fantastisch nummer. Iemand die hem al kende? En zo ja; waarom heb je er mij nooit op gewezen?
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Excuses.
Ik wist niet dat gij den Devin ging appreciëren.. 20 jaar geleden leren kennen met zijn album Terria. Die man heeft pareltjes gemaakt.. Zoveel emotie in zijn stem.. En wa nen typ ook.. ![]() ![]() Heb ik een tijdje gevolgd, maar enkele jaren later bewandelde ik andere muzikale wegen.. af en toe zet ik nog wel eens nummer van hem op.. de rillingen blijven.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 3 augustus 2021 om 15:43. |
![]() |
![]() |