![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdje geleden zat ik aan de kust en wat mij daar het meest verwonderde was dat bijna alle 'toeristen' een hond of een kat naast zich hadden lopen.
Ik sprak nog een oudere dame (mondmasker op!!!) die zich stoorde aan dat haar straat volgescheten was door de dierenliefhebbers hun beesten. Ook stoorde zij zich aan dat er niemand van de toeristen een hond/katpoepzakje gebruikte. ![]() Zij stelde mij de vraag: "Kunnen dieren niet aangevallen worden door het virus denkt u?" Ik schikte mijn mondmasker, keek even héél onnozel in den ronde (<-- tijd winnen om antwoorden te zoeken) en zei: "Mevrouw, ik heb er totaal géén idee van" 'Thuisgekomen' zocht ik het even op ... Coronavirus bij honden, katten en andere huisdieren. Laat ik naast de dieren nog een ander 'probleem' aanhalen? Tattooshops ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2020 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, straks kunnen ze weer beha's beginnen slopen.
Voor mondmaskers... ew wacht.. bekmaskers voor honden katten zwijnen cavias en kanaries. En halskragen van 1.50 meter om de Apartheid... verdorie... "Sociale Afstand" te garanderen bij onwil.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katten begraven hun kakse. Honden moeten, net als mensen, hun behoefte ergens doen. Het zijn hun eigenaars die in de fout gaan als ze de kakskes van hun trouwe viervoeter op straat laten liggen.
Wat de kans betreft dat honden (en andere huisdieren) het coronavirus...heu..."oprapen", dat is behoorlijk kleiner vergeleken met het aantal kakskes op straat. Jammer voor de hondenhaters, maar het ziet er niet naar uit dat Covid-19 het kakprobleem zal...heu..."indijken".
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien aan de kust, twee mensen die met een kat aan een 'leiband' in een straat wandelden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stond daar trouwens géén boete op als iemand het weigert te doen en hij/zij op heterdaad betrapt is geweest? (250€ dacht ik) Of heeft men daar géén personeel genoeg voor om dat gade te slaan?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2020 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen huisdieren maar de zoo van Detroit vaccineert quasi al z'n zoogdieren tegen Covid-19 met een vaccin speciaal voor dieren. Eerder had de zoo van San Diego al primaten ingeënt maar niet de gorilla's, in tegenstelling tot mensen hebben dieren geen opvolg spuiten nodig na een natuurlijke besmetting.
Dieren testen positief maar nog geen enkel dier is zover bekend gestorven aan Covid-19, geen enkele werd ook geintubeerd of stond bekend als antivaxxer. Lions, tigers & chimps: Detroit Zoo vaccinating ‘at-risk’ animals against Covid-19 with special jab https://www.rt.com/usa/533502-detroi...inate-animals/ The Detroit Zoo in Michigan has launched a drive to vaccinate its animals against Covid-19, using a specially designed shot to immunize gorillas, lions, chimpanzees and other critters thought to be most susceptible to the virus. Joining more than five million fully vaccinated Michiganders – humans, that is – some animals at the Detroit Zoo are now being inoculated with a special vaccine created for veterinary use, the Detroit Zoological Society (DZS) announced in a statement on Monday. “Much like we vaccinate dogs for things like parvovirus, distemper or rabies, this is needed to protect animals at the Zoo,” said Dr. Ann Duncan, director of animal health for the DZS. The Zoetis jab was first unveiled earlier this year at a zoo in San Diego, California, where four orangutans and five bonobos became the first non-human primates to be vaccinated against the virus. Eight gorillas at the same zoo had previously tested positive for the virus – reportedly the first of their species to do so – but were not vaccinated as they were thought to have developed natural immunity. Though the company originally developed the formulation for dogs and cats, it appears to have worked as intended in other animals and has triggered no adverse reactions. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie zitten er nu nog mee te lachen, maar wacht maar.
20 jaar geleden waren katten vrij. Nu organiseren ze jachten om de ongeregistreerde te vangen om daarna een medische ingreep te forceren. Zover is het al gekomen. Katten die de laatste halve eeuw (verder weet ik niet) nooit een buurt / maatschappelijk probleem waren. Er liepen zwerfkatten rond, die wel eens vochten, een nest jongen nu en dan. Sommige werden in een zak doodgeklopt tegen een boomstam, anderen werden "gekozen". Tot de nazi's van de overheid dat plots tot maatschappelijk probleem bombardeerden. Sponsoring om dat als dusdanig verklaard probleem aan te pakken. Vzw's opgericht om dat andermans afgepakt geld binnen te harken. Om x keer in 't jaar met de troep collaborateurs katten te gaan klooien.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |