![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() https://www.roxytube.com/upload/vide...d544_video.mp4
Toch wel een vrij correcte voorspelling van datgene wat zich nu afspeelt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Geweldig toch..
![]() En opmerkelijk ook.. Of is het nep? Ik kan trouwens wel genieten van die oude tekenfilmpjes.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Uit een (gepubliceerd) privégesprek van Hitler met een vertrouweling: (Vraag aan Hitler): 'Zal men in de komende oorlog bacteriën als wapen gebruiken?'
'Een volk dat zijn recht wordt ontzegd kan ELK wapen inzetten, ook de bacteriële oorlog' antwoordde Hitler met luide stem. (...) Vraag aan Hitler: 'U had het erover om al voor de oorlog bacteriën te gebruiken. Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk IN VREDESTIJD?' 'Door geheim agenten, door onschuldige reizigers, dat is nog altijd het meest probate middel, het enige effectieve op dit moment', vervolgde Hitler. 'U moet zich wel realiseren dat het minstens enkele weken duurt voor de gevolgen zich in epidemieën manifesteren.' (...) Uit het boek 'GESPREKKEN MET HITLER' van auteur Hermann Rauschning (tijdgenoot en kennis van Hitler), uitgeverij de Prom, 2003 (bladzijde 19-20) Nadat we het voorgaande hebben gelezen dienen wen ons te realiseren dat we intussen zo'n 90 jaar (!) verder zijn dan de dag waarop Hitler dit verkondigde... Hoe immens zijn de huidige mogelijkheden dan wel niet?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 27 juli 2021 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Biologische wapens worden net als chemische ingezet.
En onderschat ze niet. Zelfs vlooien met pest worden gebruikt.
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Muggen, muggen, muggen, ze zijn met uitzonderlijk veel dit jaar: “Ik word óók zot van hun gezoem” https://www.hln.be/dieren/muggen-mug...zoem~a91bd9f9/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leger heeft 3 componenten in dergelijke. N van nucleair. B van biologisch C van chemisch. Alles wat bestaat is mogelijk. Insecten als wapen? https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190717_04514363
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juli 2021 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |