![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegens omstandigheden vermijd ik liever supermarkten.
Nu zie ik dat Albert Heyn gratis levert mits je 3 Iglo producten bij besteld. Zijn er mensen die dat al gedaan hebben? Ik ben nogal heel kieskeurig en neem nooit de groenten die vooraan liggen bv. Ook neem ik altijd verpakking die de langste vervaldatum heeft. Mag je aan de deur producten weigeren die ze dan terugbetalen?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Worden die producten volgens de corona richtlijnen gepicked?
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() trek je ruimtepak aan en beleef een spannend avontuur
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen die met mij samen leven weten wat voor een protocol ik rond voedsel handhaaf. Dat laten leveren vermijdt dat mensen in mijn cirkeltje komen die ik al voor het coronagebeuren had. Maar dan stel ik me de vraag of die pickers wel handschoentjes dragen en regelmatig vervangen. Laat me u even iets delen. https://m.youtube.com/watch?v=ibAYeoKaZv0 Waarschuwing: zeer schokkend
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
daarna dat geval ook ineens in den oven
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben de samenstelling en productie technieken hier indertijd nog in extenso toegelicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denk jij echt dat die zo maar wat rond gaan liggen rijden om te kijken of de vervaldatum wel ver genoeg in de toekomst ligt voor de klanten? Trouwens: wordt er al niet meer dan genoeg voedsel weggesmeten? Als iedereen begint met op jou manier te winkelen wordt dat alleen nog veel erger. Koop gewoon wat je de eerste twee a drie weken nodig hebt en ga daarna opnieuw winkelen. Dan maakt het niet uit of de vervaldatum 3, 6 of 12 maanden in de toekomst ligt.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan weet je nog altijd niet of dat wel klopt. Weet jij trouwens welke weg zo'n product al afgelegd heeft vooraleer het al dan niet coronaveilig in de supermarkt gepicked wordt? Worden de boontjes coronaproof geplukt? Worden die coronaproof op de band gestort? Worden die coronaproof gesorteerd? Worden de glazen bokalen coronaproof geproduceerd, verpakt, vervoerd, uitgeladen, in de machine gezet, gevuld, in dozen gestoken, weer uitgeladen, in de rekken gezet,... En dan hebben we het nog niet over de etiketten. Worden de bomen voor dat papier coronaproof omgezaagd, worden de etiketten coronaproof gedrukt,... Ik denk als je je druk maakt of iets uit de supermarkt wel coronaproof is je er beter wegblijft en enkel nog uit eigen tuin eet...
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik voor lange termijn koop om uitstoot te vermijden, moet ik net wel op de vervaldatum letten he.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh vanaf hoeveel spreken we van een harem?
Ik ben dendrofiel. Een vrouw die me laat kiezen mag vertrekken.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eet dat allemaal al lang niet meer. Zelfs geen fastfood of pizzeria. Heel soms Chinees, verstand op nul en Koe Law Kai.
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Tomatenpuree en ansjovispasta in een tube zijn wel handig.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veronderstel dat u voor een week eten bestelt, biefstuk voor de eerste dag, koteletten voor de tweede, loze vinken voor de derde, worst voor de vierde, hamburgers voor de vijfde ... + spek voor het ontbijt en verschillende soorten broodbeleg. Dan doet het er veel toe wanneer dat vervalt. Als u de 11de bestelt en alles vervalt op de 15de of vroeger dan gaat dat niet goed bekomen. Voor een alleenstaande is het nog lastiger. Niemand eet - allee zover ik weet toch - bij een broodmaaltijd een volledige 250 gram hesp op, dat is een hoeveelheid voor 2 dagen of meer.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zelfverloochening kan maar zo ver gaan.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was nog maar een oefening om het platform te etaleren. Wacht tot er is meer tekort is dan wc papier alleen. “These people are only as good as the world allows them to be” The Joker
![]() |