![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ......gevaccineerden.
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben op enkele weken vaccins bijeen geprutst voor een virus waar men eigenlijk nog niks over weet. Een volgens mij allesbehalve natuurlijk virus. Enige bedoeling van die vaccins of wat er zou moeten voor doorgaan is het cashen van miljarden. En als er iets is in wat die vaccins doen wat ze beloven is het dat. In de belastingparadijzen stromen de miljarden toe. Voor de rest zie ik nergens een significante verbetering. Niet bij ons niet in de VS niet in Israël. En waar er wel een significante verbetering was was in India de bakermat van de Delta variant Maar waar omzeggens niemand is gevaccineerd. Ik ben geen wetenschapper maar als de toestand niet betert wanneer 80 % van de mensen is gevaccineerd zal hij ook niet beteren als er 99 % is gevaccineerd dat weet volgens mij zelfs een klein kind. Maar dat zullen onze virologen niet graag toegeven want dat zou bewijzen dat ze er alweer flagrant naast zitten Die 0,1 % van niet gevaccineerde zullen de schuld krijgen dat het niet is gelukt. Let op mijn woorden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2021 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Hopelijk hier ook binnenkort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En nu naar de echte wereld : In Belgie zien dat slechts 2.5% van de opgenomen Covid-patienten in het Ziekenhuis volledig gevaccineerd zijn. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...r-geleden-hoe/ Citaat:
https://covid-19.sciensano.be/sites/..._report_NL.pdf Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 augustus 2021 om 15:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ze zouden beter cijfers publiceren van hoeveel % er NU opgenomen is en wie wel of niet gevacinneerd is. Dat durven ze in hun rapportje niet publiceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeggen dat er in februari niemand gevaccineerd was, is dus een leugen, het aantal gevaccinneerden was toen uiteraard klein, maar dat aantal is sinds mei dit jaar aanzienlijk. Die 2.5% is dus wel degelijk representatief, maar het cijfer bevalt je duidelijk niet. Maar breng vooral zelf bewijs aan dat, nu de meerderheid van de belgen volledig gevaccinneerd zijn (65%), ook de meerderheid van de ziekenhuisopnames gevaccineerden zijn. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 12 augustus 2021 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
40% vd bevolking wacht nog op minimaal 1 spuitje maar zij vertegenwoordigen wel 97,5% vd ziekenhuisopnames vandaag. Mij zegt dat iets als 100% vd bevolking gevaccineerd is zal het aantal gevaccineerden in de kliniek ook gewoon 100% zijn dat cijfer alleen zegt niet veel. Laatst gewijzigd door 1207 : 12 augustus 2021 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=rhVEWMJcBgs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wij maar ziekteverzekering betalen voor al die idioten die zich ziek laten spuiten.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar rust verder, let er vooral niet op waarom ze in het ziekenhuis liggen. Sla het over zoals alles.
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
als je met vaccin het virus kunt oppikken en doorgeven dan zullen het aantal besmettingen drastisch stijgen eens je alles opengooit voor de gevaccineerden. Als ik dus bij elk hoestje straks me ff laat testen verwacht ik regelmatig een besmetting. Laatst gewijzigd door 1207 : 12 augustus 2021 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik verkeerd als ik de indruk heb dat de gevaccineerde banger zijn van de niet gevaccineerde dan omgekeerd het geval is ?
Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak met vaccins. Toen ik voorheen andere vaccins kreeg hepatitis gele koorts rabies enzovoort was ik helemaal niet bang meer van mensen die daartegen niet waren gevaccineerd. Ik bekeek met de nodige aandacht dit artikel van Dade https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...r-geleden-hoe/ Echt overtuigen kan het me niet. Heb de indruk dat men serieus rond de pot aan het draaien is....Van die zever van staycation zou men beter mee stoppen. Er klopt toch iets niet ?? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 augustus 2021 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu Oma? Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 augustus 2021 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nu heeft nog niet iedereen de kans gekregen op 2 spuitjes dus werkt men met de 3 g's (getest, genezen, gevaccineerd) eens iedereen zijn aks heeft gekregen gaat dat overboord. sportpaleis met 15 000 man? volledig gevaccineerd of niet binnen. gaan klooien met controleren wie net ziek is geweest of allerlei testjes controleren? dat is volstrekt onhaalbaar voor elke organisatie feit blijft 97,5% van wat nu door covid in de kliniek ligt is niet gevaccineerd (niet volledig) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Je zit teveel op de twitter van Willem Engel te kijken en vooral te geloven, één van zijn volgers heeft dat er eerder deze week opgezet, exact dezelfde zin.
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 12 augustus 2021 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() En tegen dat ze allemaal hun 2de spuit hebben gehad, is het al weer tijd voor de booster, want de ziekehuizen gaan weer "volledig gevaccineerden" mogen opnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |