Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2021, 23:11   #1
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard Rapper wil boycot bedrijven die coronapas vragen

Rapper KAFKA werd meerderemalen door de Nederlandse politie opgepakt en onder druk gezet wegens zijn verzet tegen het coronabeleid.

Maar de man lijkt niet te stoppen en roept het volk op om coronapasbedrijven niet meer te visiteren..

Vanaf 20 september maken we lijsten met (horeca) ondernemingen die werken met de Coronapas. We gaan alles bij proberen te houden. Zodat iedereen weet waar ze NIET heen moeten gaan en wie ze moeten boycotten, ook na de ‘crisis’.

https://twitter.com/KAFKA_Dev/status...93737116962817
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2021, 07:41   #2
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Groot gelijk!
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2021, 09:47   #3
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Rapper KAFKA werd meerderemalen door de Nederlandse politie opgepakt en onder druk gezet wegens zijn verzet tegen het coronabeleid.

Maar de man lijkt niet te stoppen en roept het volk op om coronapasbedrijven niet meer te visiteren..

Vanaf 20 september maken we lijsten met (horeca) ondernemingen die werken met de Coronapas. We gaan alles bij proberen te houden. Zodat iedereen weet waar ze NIET heen moeten gaan en wie ze moeten boycotten, ook na de ‘crisis’.

https://twitter.com/KAFKA_Dev/status...93737116962817
Al mijn sympathie, maar ik vraag me af wat mijn suffe kop nou verkeerd begrijpt. Bedrijven die mij niet als klant willen kan ik logischerwijs toch niet boycotten?

Of is deze actie alleen maar bedoeld voor mensen die wél een bewijs van vaccinatie hebben, maar het niet willen overleggen? En die moeten voldoende gemotiveerd zijn om dan maar een ander restaurant of hotel of winkeltje te gaan opzoeken? Zelfs op een maandagochtend?

Wel een doordenkertje voor de maandagochtend.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 16 augustus 2021 om 09:48.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2021, 09:50   #4
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Aha, nou snap ik 'm. Het venijn zat in de staart, sorry.

Lijkt me wel een goed idee. Ik zal nog rapper moeten worden. En ik ben al zo rap.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 16 augustus 2021 om 09:51.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be