![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat je testen in testcentrum Station Antwerpen-Centraal
FR | EN In het testcentrum Station Antwerpen-Centraal (commercieel centrum van het station) kan je je laten testen op COVID-19. Het centrum is een initiatief van UZA, Altrio Thuisverpleging en de Provincie Antwerpen https://www.uza.be/testcentrum-antwerpen-centraal
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder dit beleid worden mensen net besmet als ze zulke test gaan doen, en alle stationbezoekers die zo'n hoester passeren erbij. Het is roekeloos en wanbeleid. Zoiets organiseer je niet op drukke plaatsen. Als dit centrum nu ieder besmet geteste persoon zouden laten vertrekken is het hek helemaal van de dam.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was ook totaal geen afscheiding met stationbezoekers die een ruime afstand als buffer voorzag. Mensen die zich laten testen stonden zelfs dicht op elkaar geplakt tot aan de openbare toiletten.
Dit is onopzettelijke poging tot doodslag vanuit beleid mijn gedacht. Je hoeft toch geen rocket scientist te zijn om te vatten hoe onverantwoord dit is? Zo dom is niemand, het is pure moedwil om tot verspreiding te komen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 2 augustus 2021 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ziet, de cijfers stijgen nadat ze een testcentrum organiseren waar reizigers van het hele land en de wereld zich verzamelen. Een testcentrum op de meest drukke plaats van het station met niets barrière tussen potentieel besmette en gewone reizigers.
De stijging is te wijten aan idioterie als dit. Mensenmoordenaars !!!
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2021 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Komaan, dat testcentrum is er sinds april 2021.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag het nu pas en liep voorbij een rij hoesters, die dicht geplakt op elkaar stonden.
Het centrum was uitzonderlijk druk met een rij tot aan de openbare toiletten. Wat ik met eigen ogen zag was een georganiseerde superverspreiding. Welke gatachterlijke gaf daar groen licht voor? Schuld van de NVA?
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2021 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als dat testcentrum een "georganiseerde superverspreiding" is, dat geldt dat eveneens voor elk druk treinstation, elke drukke winkel, etc Wat moeten we dan doen? Iedereen weer onder zijn of haar bed kruipen, liefst met mondmasker? Sowieso, daar zijn we het over eens. ![]() Laatst gewijzigd door Knuts : 6 augustus 2021 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Volledig terzijde, als je belangstelling hebt in gezondheidsrisico's in Antwerpse treinstations, dan moet je eens naar het openbaar toilet in station Antwerpen-Berchem gaan, buiten de werkuren.
Laatst gewijzigd door Knuts : 6 augustus 2021 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moeten we doen? Thuisblijven als ge symptomen hebt. Het is toch doorzichtig moedwillig genocidaal die hoesters in een rij van het drukste station te verzamelen? Degene die groen licht gaf de zak geven. Als ge na 2j pandemie niets onderneemt virustransmissie te minimaliseren maar het risico net verhoogd, dan mag die op staande voet ontslagen worden. Dit is dodelijk beleid.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 6 augustus 2021 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan nog grappiger, dit is de covid-test wachtrij voor het personeel van een winkelcentrum. Niets aan de hand want eenmaal binnen moest aan de 1,5m regel voldaan worden.
![]() https://gulfnews.com/uae/covid-19-vi....1588489236930 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ze doen ons de duivel aan, terroriseren onze kinderen, persen onze vrijheid af; maar ze kunnen verdorie niet eens een centrum organiseren?
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben de laatste maanden daar zo'n tiental keren gepasseerd. Soms stond er inderdaad een flinke rij wachtenden (ik heb de rij echter nooit tot aan het toilet zien komen), soms was het vrij rustig. De meeste mensen die daar voor een test komen zijn wellicht (toekomstige of aankomende) reizigers, geen mensen met symptomen (die kunnen naar de testcentra in de lokale ziekenhuizen). Er zullen op een gegeven ogenblik wellicht meer asymptomatische gevallen in het station rondlopen dan er "hoesters" bij het testcentrum aanschuiven. Laatst gewijzigd door Knuts : 6 augustus 2021 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een georganiseerde superverspreiding dus moedwillig genocidaal beleid. Daarmee basta. Helemaal vanachter in de gang van dat testcentrum passeert veel minder volk. Waarom op de drukste plaats (toiletten gazettenwinkel panos) organiseren? Om de crisis gaande te houden zodat die psychopaten de show door de strot kunnen blijven rammen. Ik weet nu wie de cijfers doet pieken. Het is allemaal pure moedwil.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat vochtig weer en tussendoor zweetweer is het niet abnormaal wat verkouden te zijn.
De meeste mensen hebben er nu last van.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik nu besmet ben, ga ik op kosten van de stad aanschuiven voor een advocaat die de beelden mag opvragen.
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrijdag dat ik corona ontdekte. ![]() Brood en zuivel inslaan voor 't weekend. 4 overvolle supermarkten, deze in stad zelfs compleet gevandaliseerd, verder drummen om lege schappen aan te treffen. Tot ik bij het verlaten nog 2 broden vond gesmeten in een snoepbak voor een kassa. Maatregel om verspreiding tegen te gaan ! ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van dag 1 al. Elke "maatregel" noopte me tot contacten/dichtbij mensen komen, die ik anders niet had. De kleuterbubbeldwangwinkelkarren zijnde 1 voorbeeld.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat ook:
Citaat:
|
![]() |
![]() |