![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ziehier he er komen meer Black MONDays aan in USA als het aantal blanken verminderd. Of komen er dan ook Yellow Days and Brownie days aan?? HORNY chocolate Days in Darkrooms zou een lekker idee zijn he
Wie geilt er op bruine meiden met kroezig schaamhaar?? Hoog tijd dat potente, heterofiele blanke mannen al die zwarte kroezige gaatjes gaan witwassen met liters warm, superieur, blank zaad. Zo kan je verzwarting het beste bestrijden denk ik en die zwarte en Hindoe hoerige meiden vinden het zeker zalig. ---------------------------------- https://dissident.one/2021/08/13/17496/ Omvolking – Linkse Washington Post bevestigt extreem-rechtse ‘complottheorie’: Blanken in 2045 minderheid in de VS Door DissidentNL - 2021-08-13 734 0 olgens de laatste volkstelling in de Verenigde Staten zal het aantal blanken naar verwachting voor het eerst afnemen. Het land was niet lang geleden overwegend blank – maar nu maken blanken minder dan 60 procent van de bevolking uit. Blanken met een Europese achtergrond vormden tot 1965 ongeveer 85 procent van de bevolking van de Verenigde Staten, toen de zogenaamde Hart-Celler Act, na intensief lobbyen, werd aangenomen en het land werd opengesteld voor grootschalige immigratie uit de derde wereld. Sindsdien is de demografie van het land, niet in de laatste plaats in de steden, onherkenbaar geworden. The Washington Post meldt nu dat de eerste resultaten van de US Census 2020 later deze week worden gepresenteerd. Advertentie Volgens de links-liberale krant, die zelf een drijvende kracht is geweest achter de verandering van de bevolking in het land, blijkt uit de cijfers dat het aantal inwoners in de Verenigde Staten tussen 2010 en 2020 met 7,4 procent is gestegen. De groei is niet-blank, en voor de helft Spaans, meldt Fria Tider. Tegelijkertijd neemt voor het eerst de blanke bevolking in het land in absolute aantallen af. Het aandeel blanken in de bevolking ligt onder de 60 procent en onder de 18 jaar zijn blanken al in de minderheid. Tegen 2045 zullen naar verwachting blanke Amerikanen een minderheid vormen in hun eigen land. Volgens voorlopige cijfers is het aandeel Aziaten in de Verenigde Staten verdubbeld, van 3 procent in 2010 tot 6 procent in 2020. Het aandeel zwarten blijft echter stabiel op 12,5 procent, terwijl hun aandeel in de criminaliteit onveranderlijk op 50% blijft. Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram: Telegram: t.me/dissidenteen Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief: https://dissident.one/2021/08/13/17496/ ------------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik een krant ging halen zag ik daar een pril jong meisje naast een lange neger lopen en verliefd dat ze waren het straalde er af. Je zou dan van het standpunt kunnen uitgaan dat het onze eigen 'blanken' zijn die de komende minderheid zelf in de hand weten te werken. Misschien zie ik dat wel weer verkeerd maar toch zie je dat er véél vrouwtjes kiezen voor de anders dan blank gepigmenteerde heren.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2021 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja joh dat heet Natural Selection he, BBC is gewoon superieur ok, meiden weten het allemaal Once you go Black you never go Back. Ben zelf te kleingeschapen koelieboy ok, en koelie meiden moeten niets van mij, kiezen liever de laagste en domste negerpik dan mij met mijn mini pikkie, het ding is niet eens een lul meer nu, meer PH clitje en ik ben toch NON Binair denk ik vaak. Meiden willen ding van minstens 18,1888 cm en dikte minimaal 4,4 cm ok, echt waar, ook kleine meiden willen nu goed gevuld rollen door het bed. Natural Selection ok Survival of fittest BBC Cocks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |