![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Al anderhalf jaar volg ik het nieuws rond de coronacrisis op de voet en zopas vernam ik dankzij het kijken naar De Slimste Mens (editie Nederland) voor het eerst dat de Nederlandse Minister van Volksgezondheid (en rechterhand van premier Rutte) Hugo De Jonge diens broer zeer nauwe banden heeft met de vaccin industrie:
https://www.story.nl/artikel/showbiz...3-c215a3f40aa6 Fragment uit het artikel: 'Criticasters laten Story de afgelopen week weten te twijfelen aan de geloofwaardigheid van De Jonge. Dat heeft volgens hen vooral te maken met Hugo’s broer Marien, die werkzaam is als wetenschappelijk onderzoeker aan het Radboudumc in Nijmegen. In het verleden werkte Marien voor het Amerikaanse farmaceutische bedrijf Merck. Die firma werkt samen met AstraZeneca, bij wie ons land onlangs met Italië, Duitsland en Frankrijk 300 miljoen coronavaccins, met een geschatte waarde van 750 miljoen euro, kocht. ‘Hugo focust zich als minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport wel heel erg op vaccineren,’ stelt Sonja van den Ende, voormalig Statenlid voor de SP in Zwolle, tegenover Story. ‘Je zou kunnen concluderen dat zijn broer daar een rol in speelt. Ik durf niet te zeggen dat Hugo’s broer geld verdient aan de vele vaccins die er bij een partner van zijn voormalige werkgever zijn ingekocht. Dat gaat me te ver. Maar ik kan wel zeggen dat beide heren deze schijn van belangenverstrengeling hadden kunnen voorkomen.’ Dat onze Belgische vaccin pusher Marc Van Ranst in het verleden als onderzoeker gewerkt heeft voor farma bedrijven die vaccins ontwikkelen wisten we al langer... Maar dat zelfs de broer van de Nederlandse Minister voor Volksgezondheid nauwe banden heeft met deze industrie is compleet nieuw voor mij... Hoe duidelijker moeten we het hebben? ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 18 augustus 2021 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Babylonische lobbyh....
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik al lang geleden gepost.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat in het gidsland van de groot Nederlanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan dat nu? Een doctor in de microbiologie die werkt voor een farmaceutisch bedrijf?
Dat zou verboden,moeten worden! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht zelfs dat hij 2 broers had die daar werken.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kolder en koetjes voor kiekens die de Story lezen:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 18 augustus 2021 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marien de Jonge werd door Merck ontslagen. Volgens de antivaxxers is dat een reden voor hem om Merck te steunen.
![]() https://www.story.nl/artikel/showbiz...e-jonge-de-weg Hugo de Jonge’s broer Marien verklaart desgevraagd tegenover Story: ‘Ik heb niet zoveel te verbergen. Ik heb vierenhalf jaar bij Merck gewerkt op de Research en Development-afdeling. Negen jaar geleden ben ik mijn baan verloren als gevolg van een reorganisatie. Waarom zou ik een bedrijf bevoordelen waar ik mijn baan ben verloren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Negen jaar geleden ben ik mijn baan verloren"
Dat is 2021-9=2012 https://www.sec.gov/Archives/edgar/d...000005/R16.htm Citaat:
Nochtans, toen hij ontslagen werd, ging de band van samenwerking tussen de concurrenten nog 2 jaar verder door. De conclusie is dat er hier wordt gelogen. Of dat hij het gewoon niet wist. Van niks weten, dat is het gemakkelijkst. ![]() Samenwerken tot een veilige inning van het belastingsgeld. Toffe verwoording.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 18 augustus 2021 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben samen elk meer dan 100 miljoen in Moderna gepompt. Eén pot nat met verschillende bedrijfsnamen zoals waspoeders ook meestal uit dezelfde fabriek komt met verschillende namen en minimale verhoudingen. Maar soit hier zit het verhaal. https://www.parool.nl/nederland/unie...cins~bf242b26/ En graperhaus ook wel gekend vanwaar zijn fortuin gemaakt was met een nep pandemie zijn rechterhand zit weer in de carrousel.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Farmaceuten werken allemaal samen, onderling en met de virologen/pseudo-tv/experts die uit eigenbelang fors reclame maken voor hun vaccins die miljarden opbrengen en daarvan krijgen de bedriegers dan een stukje van de koek als beloning om het vaccinatie beleid te beïnvloeden.
"Iedereen, de hele wereld, moet gevaccineerd worden en niet 1 of 2 keer maar 3 keer - en dan noemen we de vaccins "boosters" en kunnen we de domme sheeple blijven melken tot ze beginnen te mekkeren over de schadelijke bijwerkingen waarvoor we dan al dure medicatie hebben ontwikkeld. Het perfecte, eeuwigdurende en gouden verdienmodel" Zowel de farmaceuten als hun hebzuchtige bedriegers zijn overigens zeer dankbaar voor de angstige gevaccineerden die hun koehandel blijven promoten, financieren en zelfs verdedigen ondanks de vele vaccinatieslachtoffers en -doden. Big farma lacht zich een breuk over de domheid van gevaccineerde sheeple en strijkt intussen miljarden op aan de miserie die ze veroorzaken en dat nog zal toenemen in de toekomst als gevolg van hun medisch experiment.
![]() |
#14 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dezelfde instinctmatige reactie die men ook ziet bij mensen die online opgelicht werden met phishing en zo: Te beschaamd en teveel gekrenkte trots om toe te geven dat ze gefopt werden... ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén pot nat met verschillende partijnamen. Nepconcurrentie. Nepdiversiteit. Nepkeuzes.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |