![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ja ik geef de blanke Arische Frensen nu toch gelijk ok, al ben ik halve GARE MOslim en half gek en half Hindoe HOnd.
Mixen Geloof met POlitiek is OORLOG in elk geloof dus dan maar het mes in de moskeen, synagogen, mandirs, kerken, enz Jihad?? Politieke Islam alleen OORLOG HAAT HAAT HAAT, dit kan toch geen Geloof meer zijn?? Veel gewone moslims haten die Radicale JIhad Islamisten ok. Islam is feitelijk een zielig versnipperd zootje verdriet. Ik ken vele soorten moslims nu persoonlijk, en de variantie van MOSLIM zijn is echt oneindig of ik moet proberen om het te berekenen met een specifieke stapgrootte in een PV 3D Space model. Veel moslims zijn toch doodongelukkig. Maar geloof maakt mensen toch ongelukkig, elk geloof ok, ik heb veel gezien en gehoord over geloof. Maar dit onder, ja misschien in alle europese landen maar in grondwet maar inbranden, artikel 1 nl grondwet toch herschrijven, Immers hoe kan je gelijke rechten en gelijke behandeling geven aan Trojaanse Paarden, die jou Franse blanke RAS dus de nek willen omdraaien, op dit punt FAALT artikel 1 denk ik ?? Islam heeft wel degelijk mooie kanten, maar POlitieke islam is toch verrot en een schande voor de WARE ISLAM ok. Ik ken genoeg vieskleurige Hindoe aapjes die ook heel gewelddadig zijn geweest naar mij toe, vechten, ruzies, bekvechten, ja alles zelf aan den lijve moeten ondervinden. En veel vieskleurige hindoe aapjes zijn helaas extreme BLANKENhaters. Toch teleurstellend ok. Franse blanken zijn gezond bezig, natuurlijk zelfbehoud vh franse blanke PV RAS, met de ruim 21 miljoen Islamieten, overwegend Afrikanen, gekleurd, mestiezen, ja dit is mislukte MULTIKUKELUKU Ontaard, mes erin, paardenmiddel tegen deze mekkaanse lintblaaswormen, juist om de zieke islam af te laten sterven en de goede, Satthvische, normale, liefdevolle, gewilllige, aaibare en anaal naaibare Islam te laten overwinnen, vanuit biologisch, natuurlijk oogpunt ok. -------------------------- onder 100 % complete kopie CC uit originele Islam / Republiek Allochtonie bron: https://www.republiekallochtonie.nl/...-in-het-vizier Frankrijk: nieuwe wet tegen ‘separatisme’ houdt moslims in het vizier In achtergronden door Ellen van de Bovenkamp op 04-08-2021 | 10:57 De afgelopen dagen was er in de media aandacht voor de demonstraties tegen het verplichte vaccineren dat Macron voor ogen heeft. Een andere belangrijke inbreuk op gelijke rechten in Frankrijk heeft minder aandacht gekregen: de wet tegen ‘het separatisme’ is afgelopen week aangenomen. Deze wet, voluit de wet voor het respect van de principes van de Republiek en de strijd tegen het separatisme, is gepresenteerd als een nieuw middel om Frankrijk te beschermen tegen islamistische machtsinvloeden. Critici vragen zich echter af of de wet gericht is tegen islamisten in het bijzonder of tegen moslims in het algemeen. En gaat een wet die tegen een specifieke religie is gericht niet in tegen het Franse devies van vrijheid-gelijkheid-broederschap? Ellen van de Bovenkamp gaat in dit artikel nader op de nieuwe wetgeving in. Wat houdt de wet precies in? Allereerst wordt het verbod op het dragen van een hoofddoek uitgebreid. Voortaan is het mensen die werkzaam zijn bij semi-overheidsinstellingen, bij onderaannemingen van de overheid of bij bedrijven die door de overheid zijn ingehuurd ook verboden om een hoofddoek te dragen (dit gold al voor ambtenaren). Naast een aantal nuttige maatregelen om online uitingen van haat tegen te gaan, gaat de wet specifiek in op het verstrekken van maagdelijkheidscertificaten, wat strafbaar wordt. Er komt een jaar gevangenisstraf en een boete van 15.000 euro op te staan. Er zijn verscheidene nieuwe regels ten aanzien van stichtingen en verenigingen. Zo krijgen prefecten het recht om lokale verenigingen die ‘de neutraliteit’ niet respecteren te ontbinden. Deze neutraliteit vloeit voort uit de Franse scheiding tussen religie en staat. Verenigingen die een subsidie aan willen vragen moeten een contract van engagement républicain tekenen: een contract waarmee ze zich verplichten zich te houden aan ‘een gelijkwaardige behandeling van mannen en vrouwen, menselijke waardigheid, broederschap’. Als dit contract niet wordt nageleefd zal de subsidie terugbetaald moeten worden. Sportclubs komen onder verscherpte controle te staan en dienen dit contract ook te tekenen. Bovendien is de lijst met redenen om een club of vereniging te ontbinden uitgebreid. Zo kunnen verenigingen nu verantwoordelijk worden gehouden voor uitspraken van hun leden, als die zijn gedaan in de hoedanigheid van verenigingslid. Ook zijn er nieuwe voorwaarden voor het oprichten en managen van een religieuze stichting. Een zogenaamde anti-putschclausule moet voorkomen dat radicale groepen een stichting overnemen. Religieuze stichtingen moeten zich vanaf nu elke vijf jaar bij de prefect melden. Buitenlandse giften van meer dan 10.000 euro moeten gerapporteerd worden en kunnen door de prefect afgewezen worden. De straf die staat op het aanzetten tot discriminatie, haat of geweld in een gebedshuis wordt verhoogd naar zeven jaar gevangenisstraf. Het houden van politieke bijeenkomsten in gebedshuizen wordt strenger bestraft. De rechter kan iemand die zich aan een van deze twee zaken schuldig heeft gemaakt verbieden om naar een gebedshuis te gaan. De prefect kan een gebedshuis waarin wordt aangezet tot haat of tot geweld sluiten, zonder tussenkomst van een rechter. Dat zijn in grote lijnen de belangrijkste maatregelen van deze wet, die duidelijk specifiek gericht is op het controleren van moslims. Is dat een probleem? Als je niets te verbergen hebt, is er toch niets aan de hand?, zou je kunnen denken. Wie wil er nou dat radicale moslims op eigen houtje een moskeebestuur overnemen? En aanzetten tot haat – daar is elk weldenkend mens per definitie op tegen. Dat is natuurlijk ook zo. De vraag is echter hoe deze wetgeving in de praktijk uit gaat pakken. Want hoe bepaal je wat neutraliteit precies inhoudt? Of menselijke waardigheid? Daar zijn geen éénduidige definities voor. Sterker nog: daar kunnen zeer uiteenlopende opvattingen over bestaan. Er is een groot gevaar dat deze concepten, waarvan het lijkt dat ze bewust vaag zijn gehouden, door bestuurders te pas en te onpas gebruikt zullen kunnen worden om kritische burgers in toom te houden. Stel: je speelt in een voetbalclub, je hebt een Twitteraccount waarop je staat afgebeeld in het shirt van je club, en je retweet een oproep van de BDS-beweging om een bepaald product niet te kopen. Kan de prefect jouw sportclub dan laten opdoeken? Ander voorbeeld: de imam spreekt op vrijdag zijn medeleven uit aan mensen in de moskee van wie een familielid in Marokko achter de tralies is gezet vanwege zijn deelname aan demonstraties tegen het Marokkaanse regime. Kan dat gezien worden als het (indirect) aanzetten tot haat of geweld? Maar fictieve casussen zijn niet eens nodig, want de eerste voorbeelden van de impact van deze nieuwe wet zijn er al. Enkele dagen geleden werd een imam uit zijn functie ontheven op bevel van de prefect. In zijn toespraak in de moskee had hij vrouwen opgeroepen zich zedig te gedragen. Hij was tekeer gegaan over zusters die op Instagram laten zien hoe je je moet opmaken en hoe je ‘je vormen’ kunt laten zien. Daarmee was hij ingegaan tegen het laïciteitsprincipe, dat de gelijke behandeling van mannen en vrouwen waarborgt, aldus de minister van Binnenlandse Zaken, die de prefect opdracht gaf de imam weg te sturen. De imam in kwestie heeft de minister echter aangeklaagd voor machtsmisbruik. Had hij het in zijn speech immers niet ook over mannen die veel te korte broeken dragen?[1]Het was een algemene oproep tot zedelijk gedrag. Op sociale media werd onmiddellijk de toespraak gedeeld van een katholieke priester, die in één zin ongetrouwd samenwonen, anticonceptie, abortus, homoseksualiteit, IVF, euthanasie en werken op zondag veroordeelt, waarna hij ook nog eens afgeeft op mensen die zich ’s zomers niet zedig kleden.[2] Mag de priester dit zeggen omdat hij niet specifiek ingaat op het gedrag van mannen en van vrouwen? Of is er meer ruimte voor katholieken om orthodoxe uitspraken te doen? De discussie hierover is nog lang niet beslecht, maar veel moslims houden hun hart vast. De invoering van de wet vindt plaats in een context van sterk toegenomen islamofobie. Het aantal gevallen van discriminatie van moslims is sterk toegenomen.[3] In plaat van dit te veroordelen en vierkant achter hun burgers te gaan staan, dragen veel Franse bestuurders juist bij aan het creëren van een negatief beeld van moslims. Minister van Binnenlandse Zaken Darmanin, die het initiatief voor de wet tegen separatisme nam, zei bijvoorbeeld dat hij het shockerend vindt dat supermarkten speciale schappen hebben voor levensmiddelen uit bepaalde culturen. En een burgemeester in Zuid-Frankrijk weigert huwelijken te sluiten als daarbij youyous worden geslaakt: de langgerekte vreugdekreten die Noord-Afrikaanse vrouwen soms maken. Internationale mensenrechtenorganisaties houden de ontwikkelingen in Frankrijk dan ook nauwlettend in de gaten. Eerder dit jaar waarschuwde Amnesty International al dat deze nieuwe wet een ernstige bedreiging vormt voor de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van samenscholing in Frankrijk. [1] De speech is hier terug te zien [2] De toespraak is hier terug te zien [3] Commission Nationale Consultative des Droits de l’Homme, Rapport sur la lutte contre le racisme, l’antisémitisme et la xénophobie 2020 Zie ook: Frankrijk en de vrijheid van godsdienst Meer over Frankrijk, islam, laicite. https://www.republiekallochtonie.nl/...-in-het-vizier ----------------------------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() meest superieure geloof is het HOEREN GELOOF zie ref onder
minstens 33 1/3 procent van alle meiden moet gewoon bekeerd worden tot het Heilige HOEREN GeLOOF op aarde voor WERELDVREDE harmonie en diepe ongeremde liefde HOEREN zijn NIET zondig, maar HEILIG https://duckduckgo.com/?q=hoeren+gel...=v276-1&ia=web Jezus' omgang met de hoeren - De ongemakkelijke waarheid ... [Search domain ongemakkelijkewaarheidvanhetchristendom.wordpress. com] https://ongemakkelijkewaarheidvanhet...met-de-hoeren/ In de mythe van Simon bevrijdt hij de hoer Helena. Zo is hij herenigd met de God uit wie zij geboren is. Kort gezegd: de mens die in een zondig bestaan geboren wordt en vergeten is dat hij in wezen goddelijk is, komt tot kennis van God en ontdekt zijn wezen. De weg naar deze kennis loopt via de goddelijke leraar. Geloof [Search domain abcvanhetgeloof.nl] abcvanhetgeloof.nl/wij-geloven/geloof-jongeren Door het geloof neem je de Heere Jezus aan zoals Hij door de Vader aangeboden wordt. 'Maar allen die Hem aangenomen hebben, hun heeft Hij macht gegeven kinderen van God te worden, namelijk die in Zijn Naam geloven.' (Johannes 1:12) Het geloof verbindt aan de Heere Jezus. Je wordt Zijn eigendom (Zondag 1 HC) en je krijgt Zijn vergeving. ? Vind hoeren in Godsdienst en Theologie op Marktplaats [Search domain marktplaats.nl] https://www.marktplaats.nl/l/boeken/...ogie/q/hoeren/ 115 aanbiedingen in juli - Koop of Verkoop hoeren op Marktplaats - Bekijk Lokale Aanbiedingen! Verkoop eenvoudig hoeren Hoer van Babylon - Wikipedia [Search domain nl.wikipedia.org] https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoer_van_Babylon De hoer van Babylon is een allegorische beschrijving die voorkomt in Openbaring 17: Een van de zeven engelen met de offerschalen kwam op me af en zei: 'Ik wil je laten zien hoe de grote hoer die aan talrijke waterstromen zit, veroordeeld wordt. De koningen op aarde hebben ontucht met haar gepleegd, en de mensen die op aarde leven hebben zich ... De man van Jansje (36) bezocht een prostituee | Libelle [Search domain libelle.nl] https://www.libelle.nl/persoonlijk/d...tuee~b27d30ca/ "Hij zegt dat het een experiment was. Dat hij wilde weten hoe het is om sex zonder liefde te hebben, maar ik geloof dat niet. Een experiment doe je 1 keertje, niet 12 keer. Ik kan het ook bijna niet geloven. Ik dacht dat hoeren altijd alleen maar bezocht werden door vieze, wanhopige mannetjes, niet door een knappe jongen in de bloei van zijn leven." Paula was 18 toen ze de Jehovah's Getuigen verliet: 'Ik ... [Search domain rtlnieuws.nl] https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/a...t-dat-ik-alles Paula Keessen (43) groeide op bij de Jehovah's Getuigen. Op haar achttiende brak ze met haar geloof. Daardoor werd ze verstoten door haar hele familie. "Ik heb mijn ouders nog één keer gezien ... Hoe komt het toch dat er zoveel ruzie/oorlog is over het ... [Search domain startpagina.nl] https://www.startpagina.nl/v/religie...emaal-respect/ (En vaak ook niet alleen op dit gebied) Geloof is een zaak van macht..Een kleine groep mensen die macht over de ander heeft. En macht over de ander..is vaak weer een kwestie van geld. Geloof is derhalve een uitstekend middel om over anderen macht uit te oefenen en er dus..geldelijk wel bij te varen.. ? Vind hoeren op Marktplaats - augustus 2021 [Search domain marktplaats.nl] https://www.marktplaats.nl/q/hoeren/ 5.035 aanbiedingen in augustus - Koop en verkoop hoeren eenvoudig op Marktplaats Lokale aanbiedingen - Ga ervoor! Koerden - Wikipedia [Search domain nl.wikipedia.org] https://nl.wikipedia.org/wiki/Koerden De Koerden zijn een volk verspreid over verschillende landen, met ruim 35 miljoen mensen die voornamelijk in het Midden-Oosten wonen. Tegenwoordig verblijven naar schatting ruim één miljoen Koerden in Europa. Ze stammen af van verschillende etnische groepen, waaronder de Meden, de Guti en de Carduchi. De Koerden zijn in de meerderheid in de autonome regio van Iraaks-Koerdistan en zijn een belangrijke minderheid in de buurlanden Turkije, Syrië en Iran, waar de Koerdische ... sexverhalen [Search domain sexverhalen.m4n.nl] https://sexverhalen.m4n.nl links voor sexverhalen. Deze pagina wordt beheerd door: Oussama i.s.m. sexverhalen.m4n.nl |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() rassenoorlogen zij natuurlijke processen in elke heterogene maatschappij denk ik
maar een maatschappij is nooit voor de volle 100 % HOMOGEEN reken maar na |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() islam is meer biologisch denk ik. Ik moet het model van islam nog verder ontwikkelen, interessant ok, met name de moslim meiden vind ik zo leuk nu. Biologische oorlogsvoering met hoofddoek en boerka, grappig ok. Meiden zijn zo raar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Kabul is gevallen dus islam zal nu verder radicaliseren in europa
nieuwe jihad komt eraan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() islam zal winnen denk ik
omdat zij flink broeden, kleintjes maken dus dat is biologische strategie van islamieten en heel natuurlijk |
![]() |
![]() |