Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2021, 07:27   #1
HOUZEE !
Minister-President

Standaard waar zijn de mensen die ineenzakken op straat naartoe?

https://www.tasnimnews.com/en/news/2...-city-of-wuhan

Nog zo iets uit het begin van de nepcrisis.
Herinnert u zich de mensen die plots (dood) ineenzakken op straat, in de winkel, in een wachtrij?
Waar zijn die feitelijk naartoe?

De overheid heeft in januari 2020 beslist om deze crisis te fabriceren.
Je ziet het aan de datum waarop ze hun propagandawebsite hebben opgezet.
https://www.dnsbelgium.be/nl/whois/i...rus.be/details

Zouden ze die filmpjes doelbewust verspreid hebben om ons warm te maken voor dit zogezegde killervirus?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2021, 07:28   #2
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Als ze nu ineenzakken is het van het vaccin.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2021, 07:59   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als ze nu ineenzakken is het van het vaccin.
Oud 15 augustus 2021, 08:35   #4
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Dat Corona een pandemie ging worden was reeds duidelijk, op basis van nieuws in de gewone media, op 27 januari van vorig jaar.

Dat de overheid dan 3 dagen later een website daarover registreert is geen wonder, ze waren er dan eens op tijd bij.

https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=98

Citaat:
Een hogere besmettingsgraad dan SARS dus gecombineerd met vrij veel besmette patienten zonder symptomen die dagenlang konden en kunnen reizen zonder belemmering.

het is dus niet containable, het gaat overal heen.
Overigens is dat een zeer leuke draad om eens te herlezen, nu 20 maanden later, de eerste die er op dit forum was over Corona met als eerste post :
deze van Araneus, 21 Januari 2020 :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ding~a1d4122a/

Van familie in China krijg ik te horen dat het veel erger is dan wat de Westerse media melden. Je kan bijna van paniek spreken. Ademmaskers zijn in de meeste Chinese steden ondertussen uitverkocht.

Laatst gewijzigd door parcifal : 15 augustus 2021 om 08:40.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2021, 10:38   #5
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
https://www.tasnimnews.com/en/news/2...-city-of-wuhan

Nog zo iets uit het begin van de nepcrisis.
Herinnert u zich de mensen die plots (dood) ineenzakken op straat, in de winkel, in een wachtrij?
Waar zijn die feitelijk naartoe?

De overheid heeft in januari 2020 beslist om deze crisis te fabriceren.
Je ziet het aan de datum waarop ze hun propagandawebsite hebben opgezet.
https://www.dnsbelgium.be/nl/whois/i...rus.be/details

Zouden ze die filmpjes doelbewust verspreid hebben om ons warm te maken voor dit zogezegde killervirus?
Achteraf gezien, spreekt wat daar getypt werd, nu boekdelen.
En een terechte vraag.
Wie heeft mensen zien ineenzakken op straat?
Ik heb het hier al enkele keren gezegd.
Zelfs nog geen 1 dode gezien op of langs straat (en eigenlijk geen 1 eender waar).
Laat staan op het moment van ineenzakken.
Wat ik WEL heb gezien is mensen die in het gras naast straat liggen. Op een zonnige dag en levend, dan.

Zonder overheden ging de pandemie voor de veruit meeste mensen, zelfs nu nog, 1.5 jaar na begin, nog steeds ongemerkt gebleven geweest zijn.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 15 augustus 2021 om 10:41.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2021, 10:55   #6
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Zonder overheden ging de pandemie voor de veruit meeste mensen, zelfs nu nog, 1.5 jaar na begin, nog steeds ongemerkt gebleven geweest zijn.
Vandaar de mondmaskers om ons te doen herinneren dat we nog steeds in een zogezegde pandemie zitten.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2021, 09:03   #7
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Vandaar de mondmaskers om ons te doen herinneren dat we nog steeds in een zogezegde pandemie zitten.
Ja.
Heb ik al enige keren aangehaald.
Als je er even stil bij staat, is dat nu nog het enige voor breed publiek (iedereen moet winkelen) zichtbare aan de pandemie.
Normaal ging ik gisteren naar enkele rommelmarkten geweest zijn, nabij twee steden. Maar de nazi's befehlen mondneusmaskers dragen op dreiging van boete (lees: onbetaalde dwangarbeid hebben verricht) tot gevangenis.

Maar het is voor mij niet uit te houden om uren met fiets en eventueel gekochte spullen daar rond te lopen, al moeten ademende doorheen lagen stof. Na een kwartier is mijn kin al klefnat en ik moet alle zoveel stappen de bazar wegduwen om even adem "in te halen". In een winkel is dat maar de winkeltijd sukkelen, en geen inspanning.

Ik heb dus spijts de nazi's ze in tegenstelling tot vorig jaar nu wèl toelieten, moeten passen. Zulke "toelatingen op voorwaarden", met die voorwaarden ondoenbaar, komen de facto neer op verbieden.

Deze terreur gaat allang niet meer over virus en epidemie. Waarschijnlijk zelfs nooit over gegaan. Merk de recent geposte kringredeneringen van de biologisch opgeleide collaborateurs. Bvb dat door de afgenomen immuniteit tegen de "standaard" pathogenen de mmmpf vodden dragen nog belangrijker is. Waarom nam die immuniteit af: omdat ze besmettingen tegen hielden, waardoor het immuunsysteem geen triggers tot "bijvullen" kreeg, en de volgende keer een serieuzere "bijvulling" en dus ziektebeeld nodig zal zijn.
De zakkenvullers hanteren dus de gevolgen van hun eigen klooierij amper een jaar geleden, als motivering om die te handhaven. Dan weet je het wel he. Het kan gewoon niet zijn dat ze dermate kort van geheugen en/of zulk gebrek aan inzicht hebben.
En dus: dit gaat allang niet meer over virus en epidemie. Hun focus is overduidelijk burgers in een nieuw geinstalleerd juk te HOUDEN.
Dat is ook wat ze altijd poogden, in het verleden.
Nazi's krijg je niet weg met argumenten. Enkel met verzet. Zie datzelfde verleden.
Oud 16 augustus 2021, 09:09   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ineenzakken na een avondje stappen?

Of gewoon teveel gezopen?
Oud 16 augustus 2021, 09:23   #9
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ineenzakken na een avondje stappen?

Of gewoon teveel gezopen?
Ik herinner me nog zo een leugen in deze crisis-met-virus-als-excuus.
Was het nog vorig jaar? Beelden van doden op straat, geclaimd als corona, echter beelden die bleken te komen van na een aardbeving of zoiets vorig of 2 jaar geleden.
Oud 16 augustus 2021, 10:03   #10
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

In september beelden uit die Tom Cruise film met de tripods.
Ergens in een stad, komt de straatbedekking plots over een grote oppervlak omhoog. Een metaal lijkend ufo achtig object komt boven piepen. Om zich dan plots snel op te richten en te stabiliseren op 3 lange poten, hoog torende boven de toeschouwers.
Het volgende moment een straal, die een toeschouwer verzengt tot as.
En dan begint de kermis. Er komen er nog boven. De eerste begint te stappen en verzengt een volgende toeschouwer.
Hoopjes as op straat.
Drommen vluchtende mensen.
Hemeltje!
Corona!
Maatregelen!
Gehoorzamen mensen!
Die dat uiteraard tam en mak doen.
Hun leven staat op het spel!
Befehlen zijn redundant.

Het corona verhaal gaat omgekeerd.
Het virus is een dermate grote bedreiging voor de maatschappijk... dat het overgrote deel van de mensen in de maatschappij dwang nodig heeft... om te "willen" overleven.

Ik ga misschien ook dood met oorzaak corona. Over een maand, decennium of decennia. Of daar ik de helft van mijn tijd op een velo zit op de baan, wordt ik over dezelfde mogelijke tijdsbestekken overreden al dan niet door eigen schuld.
Dat zijn allemaal mogelijkheden. Maar anderzijds moet het leven ook waard zijn te leven. Ik doe mijn best om gezond te blijven, omdat dat onafhankelijkheid betekent, en onafhankelijkheid vrijheid betekent, en ik vrijheid zie als het hoogste goed.

Dat ze terminale patienten, demente patienten, tot niks in staat of niet eens beseffende dat ze leven, met 7 peperdure menu gangen in leven houden, aanzie ik als een schandalig onbeschaamde excuus-voor-echt-werk bezigheid op andermans rug.
Stel je eens in de plaats van een verzorger.
Er ligt meer dan staat daar een afgetakelde plant met nog amper een blad aan, waar geen moeite erin slaagt te verbeteren.
Elders staat een dozijn planten die mits wat water, substral en zorg er terug picobello uitzien.
Dan ga je je tijd toch niet verklooien aan die eerste plant he.
Dan laat je die wat ze is, en ga je het dozijn verzorgen.
Wel, die die TOCH die eerste plant blijven verzorgen en desnoods het dozijn laten stikken, DAT noemen ze superpersoneel.
En zelfs nog verregaander dan dat: ze zouden het dozijn zelfs buitengooien, om hun "werk" te kunnen reduceren tot de verlepte.
Wel, dat is typerend overheid en het personeel ervan.
Ze zitten met een ploeg met blazers achter een enkel blad op de troitoirs te jagen om te doen wat de wind gratis doet.
Ze gaan met gasbranders over de voegen tussen de tegels om een spriet hier, en een spriet daar, uit te branden.
100 kubieke meter gas voor 100 sprieten.
Wat doet personeel van elk ander bedrijf: 1 kubieke meter gas voor 100 sprieten. Ze werken naar efficientie, niet naar bezigheid. De baten overstijgen de kosten. Overheid is omgekeerd. Spiegel en spiegelbeeld. Wat men ziet, en wat men niet ziet.
Oud 17 augustus 2021, 00:25   #11
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ja.
Heb ik al enige keren aangehaald.
Als je er even stil bij staat, is dat nu nog het enige voor breed publiek (iedereen moet winkelen) zichtbare aan de pandemie.
Normaal ging ik gisteren naar enkele rommelmarkten geweest zijn, nabij twee steden. Maar de nazi's befehlen mondneusmaskers dragen op dreiging van boete (lees: onbetaalde dwangarbeid hebben verricht) tot gevangenis.

Maar het is voor mij niet uit te houden om uren met fiets en eventueel gekochte spullen daar rond te lopen, al moeten ademende doorheen lagen stof. Na een kwartier is mijn kin al klefnat en ik moet alle zoveel stappen de bazar wegduwen om even adem "in te halen". In een winkel is dat maar de winkeltijd sukkelen, en geen inspanning.

Ik heb dus spijts de nazi's ze in tegenstelling tot vorig jaar nu wèl toelieten, moeten passen. Zulke "toelatingen op voorwaarden", met die voorwaarden ondoenbaar, komen de facto neer op verbieden.

Deze terreur gaat allang niet meer over virus en epidemie. Waarschijnlijk zelfs nooit over gegaan. Merk de recent geposte kringredeneringen van de biologisch opgeleide collaborateurs. Bvb dat door de afgenomen immuniteit tegen de "standaard" pathogenen de mmmpf vodden dragen nog belangrijker is. Waarom nam die immuniteit af: omdat ze besmettingen tegen hielden, waardoor het immuunsysteem geen triggers tot "bijvullen" kreeg, en de volgende keer een serieuzere "bijvulling" en dus ziektebeeld nodig zal zijn.
De zakkenvullers hanteren dus de gevolgen van hun eigen klooierij amper een jaar geleden, als motivering om die te handhaven. Dan weet je het wel he. Het kan gewoon niet zijn dat ze dermate kort van geheugen en/of zulk gebrek aan inzicht hebben.
En dus: dit gaat allang niet meer over virus en epidemie. Hun focus is overduidelijk burgers in een nieuw geinstalleerd juk te HOUDEN.
Dat is ook wat ze altijd poogden, in het verleden.
Nazi's krijg je niet weg met argumenten. Enkel met verzet. Zie datzelfde verleden.
Dan toch nog mensen met gezond verstand die alles doorzien op dit forum... !!! Ik begon al te vrezen dat ik een uitstervend ras was...
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be