Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2021, 08:58   #1
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard Jurgen Conings stappenteller telde nog 800 stappen, daarna niks meer

https://www.hln.be/maasmechelen/stap...meer~ac079d91/

Hij heeft op 18 mei nog 800 stappen gezet volgens zijn gsm. Daarna niks.
Het artikel is helaas nogal beknopt.

Had hij zijn gsm gewoon op zak?
Stond zijn gsm aan? (waarschijnlijk niet want na een maand staat die sowieso plat)
Als ze hem belden gingen ze allicht direct op de voice mail, dus stond hij of in vliegtuigstand of uit. Als die uitstaat telt die geen stappen, als die in vliegtuigstand staat wel.
Oud 24 augustus 2021, 09:05   #2
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Wat een hoop poeha en kosten en gewoon voor niets.
Wat een trammelant voor een geval van een overspannen militait die zelfmoord plande.
Maar ja ! Na al die moslim terreur moest er als tegengewicht ook een geval van rechts terreur op poten gesteld worden.
Wat moeten die buitenlandse miltairen die mede geholpen hebben zoeken zich nu voelen?
Als het nu eens echt nodig zou zijn, zullen die nu wel bedanken.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2021, 12:46   #3
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Typisch Belgisch.
Oud 24 augustus 2021, 20:45   #4
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

ja dit is logischer: reactie op nu.nl kan niet anders, hij had zijn GSM en SIM eruit gehaald. en batterij zeker ook. Er was hoog gras om hem heen, dus hij was inderdaad al 2 tot 4 weken dood en zijn loopspoor was dus ook helemaal dichtgegroeid.
Een standbeeld voor hem als Martelaar lijkt mij nu wel terecht, of eervolle vermelding in Pro White Race Registers, a la Templar Knigths, ieder volk en ras heeft martelaren nodig, India heeft er duizenden, ISlam wereld heeft miljoenen martelaars en strijders, dus blanke Arische wereld heeft ook het volste recht op eigen martelaren en White POwer fighters.

---------------------------------------------

Bertie_P
11 uur geleden
Mensen kunnen erg slecht lezen blijkt wel weer. Hij is op 17 mei vertrokken en heeft op 18 mei nog 800 stappen gedaan. Dat is erg weinig, dus ligt het voor de hand dat hij zich op 18 mei, of vlak daarna, van het leven heeft beroofd nabij de plaats waar hij op 17 mei is aangekomen. Je mag er ook wel vanuit gaan dat de experts hebben gekeken of er geen stappen meer zijn geteld, omdat hij de telefoon zou hebben uitgeschakeld. Maar kennelijk heeft hij wel zijn SIM verwijderd, anders hadden ze hem wel uit kunnen peilen in al die tijd.
Respect???? 22
Reacties???? 11

https://www.nu.nl/klopjacht-belgisch...overleden.html

---------------------------------------
-----------------------------------

ja dit is nog online ok op nederlandse sites
Blanken sterven nu uit, gaat heel hard, White Genocide is al behoorlijk succesvol, 80 procent blanke meisjes naait volop met negers en zwarte hindoe aapjes met zwarte lullen en ik vind dit een misdaad, genocide politiek, raszuivere blanken moeten een beschermde mensapen soort worden op aarde net als de Panda beertjes met eigen reservaten en Beschermede pure White Power Naties vb hongarije, olv Viktor Orban. Omdat raszuiver blank arisch toch extreem genetisch RECESSIEF is dus feitelijk INferieur, minderwaardig, domiciel en supersnel vernietigd kan worden door 1 miljoen pure Negers die flink doorneuken in heel europa, per jaar kan 1 seksueel superieure negerman met gemak 50 blanke meiden bezwangeren en elke dag meerdere meiden goed hard en diep en ruw doorpalen. Ik kende hele sterke, potente, SUPERnegermannen persoonlijk die dit hebben gepresteerd en per dag drie meiden flink doorpaalden ok en mij dit zelf hebben verteld.

STOP WHITE GENOCIDE op aarde. Ik ben zelf viesbruine surikoelie aapje ok, en dankzij blanken leef ik nog want ik was in 1990 verplicht om zelfmoord te plegen in het ziekenhuis, psychiatrie ingestort eenzame opsluiting daar, niemand op bezoek. Blanken hebben toen mijn waardeloze leven gered en tot nu toe eist mijn surihindoe familie mijn zelfmoord op en hebben zij mij totaal verstoten nu en verwachten zij van mij dat ik dus kies voor de eenzame zelfmoord. Helaas is hindoeisme een zelfmoord geloof, minderwaardiger dan Islam ok, biedt mij geen hoop.

-----------------------------

Het manifest van Anders Behring Breivik

25-07-2011 11:08
Buitenland
Verslag: Bart Hettema

https://eenvandaag.avrotros.nl/item/...hring-breivik/

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2021, 20:54   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Wat een trammelant voor een geval van een overspannen militait die zelfmoord plande.
Maar ja ! Na al die moslim terreur moest er als tegengewicht ook een geval van rechts terreur op poten gesteld worden.
Wat moeten die buitenlandse miltairen die mede geholpen hebben zoeken zich nu voelen?
Als het nu eens echt nodig zou zijn, zullen die nu wel bedanken.
Het is wel extreem recht die hier op dit forum tot vervelens toe over aan het zaniken was en tientallen draden opstartte.

Compleet met de onnozelste complottheorieën.

De held van extreemrecht was zoals ik al altijd zei een loser die zelfmoord pleegde. Nix complot.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2021, 20:56   #6
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Oud 24 augustus 2021, 22:10   #7
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is wel extreem recht die hier op dit forum tot vervelens toe over aan het zaniken was en tientallen draden opstartte.

De held van extreemrecht was zoals ik al altijd zei een loser die zelfmoord pleegde. Nix complot.
Once a liar always .....

https://forum.politics.be/showpost.p...70&postcount=6
https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=47
https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=82
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=121
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=213

U heeft hem nochtans vele malen als een vervaarlijke terrorist afgeschilderd.
Dit is maar een kleine selectie van hoe u 'een loser' altijd beschreven heeft.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2021, 22:17   #8
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Once a liar always .....

https://forum.politics.be/showpost.p...70&postcount=6
https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=47
https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=82
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=121
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=213

U heeft hem nochtans vele malen als een vervaarlijke terrorist afgeschilderd.
Dit is maar een kleine selectie van hoe u 'een loser' altijd beschreven heeft.
Al die quotes bevestigen wat ik altijd al gezegd heb:

Conings was een (potentieel) gevaarlijk labiel individu. Hij is er niet in geslaagd om Van Ranst te vermoorden en heeft dan maar de eer aan zichzelf gehouden.

En verder waren het zoals ik zei exteemrechtsen die hierover tot in het oneindige zaten te zaniken.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 augustus 2021 om 22:19.
Oud 24 augustus 2021, 22:19   #9
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Al die quotes bevestigen wat ik altijd al gezegd heb:

Conings was een (potentieel) gevaarlijk labiel individu. Hij is er niet in geslaagd om Van Ranst te vermoorden en heeft dan maar de eer aan zichzelf gehouden.
Neen, hij was volgens u een extreemrechts terrorist. Dat is geheel wat anders dan een 'loser' die zelfmoord pleegde.
De geschiedenis heeft u volledig ongelijk gegeven.Achteraf lullen kan iedereen.
Een terrorist die na 800 passen het opgeeft om zijn doel te bereiken? U moet toch zelf aanvoelen dat dat een lachertje is. Nochtans heeft u de man wel zo van in het begin tot men hem vond blijven afschilderen. Het zegt veel over uw persoon als u nu beweert ALTIJD hem als een loser weggezet te hebben. Het archief is duidelijk.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 24 augustus 2021 om 22:25.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2021, 22:20   #10
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, hij was volgens u een extreemrechts terrorist. Dat is geheel wat anders dan een 'loser' die zelfmoord pleegde.
Een mislukte terrorist.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 augustus 2021 om 22:21.
Oud 24 augustus 2021, 22:23   #11
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
gelieve de troll niet te voederen. als hij mensen op stang zou kunnen jagen door te beweren dat jurgen een alien was zou hij dat ook gewoon doen.

gewoon op de negeerlijst zetten, een nuttige discussie valt er toch niet mee te voeren.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2021, 22:31   #12
denkimi
Banneling

Standaard

dus de jurgen is amper 500m van zijn auto gewandeld en heeft zich daar door de kop geschoten. en honderden speurders hebben hem niet gevonden omdat hij in een compleet ondoordringbaar gebied lag waar dan wel toevallig de burgemeester voorbij kwam mountainbiken.

zouden er nog 5 mensen zijn in belgie die dit geloven?
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2021, 00:08   #13
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
dus de jurgen is amper 500m van zijn auto gewandeld en heeft zich daar door de kop geschoten. en honderden speurders hebben hem niet gevonden omdat hij in een compleet ondoordringbaar gebied lag waar dan wel toevallig de burgemeester voorbij kwam mountainbiken.

Zoals u zegt, amper 500 meter van zijn auto gewandeld en toch maakte men ons wijs dat hij gezien is aan het huis van Van Ranst.

De media/overheid verspreidde dus fake news.

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 augustus 2021 om 00:10.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2021, 06:44   #14
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht

En hij was daarenboven zo onverstandig om zijn telefoon aan te laten staan en mee te nemen terwijl iedereen weet dat je een GSM kan opsporen als hij "aan" staat?

Wat een kieken.

Het eerste wat je toch doet als je niet gevonden wil worden is uw telefoon in de laadbak van een vrachtwagen gooien?

Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 augustus 2021 om 06:47.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2021, 07:00   #15
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een terrorist die na 800 passen het opgeeft om zijn doel te bereiken? U moet toch zelf aanvoelen dat dat een lachertje is. Nochtans heeft u de man wel zo van in het begin tot men hem vond blijven afschilderen. Het zegt veel over uw persoon als u nu beweert ALTIJD hem als een loser weggezet te hebben. Het archief is duidelijk.
Het een volgt uit het ander :
-hij was een Blokker, dus extreemrechts
-hij pikte oorlogswapens en uitte doodsbedreigingen, dus terrorist

Dat hij een loser bleek te zijn die zich in een bos voor de kop is gaan schieten doet daar niets aan af.
Dat de extreemrechtse meute die loser als een idool heeft zitten ophemelen, blijft een triestig schouwspel.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2021, 07:40   #16
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Ik vind Conings anders wel een voorbeeld voor de extreem rechtse 'vrijheidsstrijders'.
Er zouden er meer zijn voorbeeld moeten volgen.
Oud 25 augustus 2021, 07:49   #17
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ik vind Conings anders wel een voorbeeld voor de extreem rechtse 'vrijheidsstrijders'.
Er zouden er meer zijn voorbeeld moeten volgen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2021, 08:11   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Dus gaat men hier van het standpunt uit dat iemand die zich zo kon verbergen zijn GSM gewoon heeft aanstaan of bij zich heeft?

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 augustus 2021 om 08:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2021, 08:13   #19
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het een volgt uit het ander :
-hij was een Blokker, dus extreemrechts
-hij pikte oorlogswapens en uitte doodsbedreigingen, dus terrorist

Dat hij een loser bleek te zijn die zich in een bos voor de kop is gaan schieten doet daar niets aan af.
Dat de extreemrechtse meute die loser als een idool heeft zitten ophemelen, blijft een triestig schouwspel.
Dat hij zelf dood een paar weken met de ordediensten en Van Ranst zijn kloten heeft gespeeld steekt nog veel meer heb ik zo de indruk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2021, 08:14   #20
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gaat anders wel in die richting he. Het is een extra incoherentie met het officiele verhaal.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be