![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Vegeburger McD | |||
Ik blijf daar weg !! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 50,00% |
Ik ben een junkie ivm junkfood !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Gewoon eens proberen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Ik val nog liever kapot |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik kots of poep die troep uit midden in hun zaak |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Ik betaal niet voor te proeven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik wil een McD testkonijn worden , gratis freet & woning |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wie daar gaat eten , is niet meer wil welkom !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Kotselijk !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Kostelijk !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
I just love McD e.d. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zedde gaai na 'elemoal op oewe kop gevalleu ?? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wat zal de toekomst brengen ?? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Ik zoek een omgezaagde boom !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Het gesticht is zelfs nog niet gek genoeg voor zulke !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
interesseert me geen worst |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Gij durft !!!! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
I love pindakaas |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Dit is fake !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort ook bij ons ?? McDonald’s lanceert eerste veganistische burger ooit en gaf hem deze grappige naam
https://nl.metrotime.be/lifestyle/bi...-grappige-naam 1) Ik blijf daar weg !! 2) Ik ben een junkie ivm junkfood 3) Gewoon eens proberen 4) Ik val nog liever kapot 5) Ik kots of poep die troep uit midden in hun zaak 6) Ik betaal niet voor te proeven 7) Ik wil een McD testkonijn worden , gratis freet & woning 8) Wie daar gaat eten , is niet meer wil welkom !! 9) kostelijk 10) kotselijk 11) I love McD e.d. 12) Zedde gaai na 'elemoal op oewe kop gevalleu ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik val nog liever kapot !!
Ik geef zelfs nog liever voorkeur aan een durum kebab !! Afgelopen week , effectief , het smaakte me wel met groenten erbij !! Het was al van voor de coronatijd dat ik nog durum kebab had gegeten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 september 2021 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lust zelfs geen niet vegetarische hamburgers. Wat een hoop rommel. Sponzig broodje, overbakken americain, smeltkaas, augurken, ketchup of een andere vieze saus, verlepte salade en tomaat.
Een broodje smos is even vetmakend maar tien keer lekkerder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen zeewier voor deze jongen.
Ik ben geen konijn.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja hoor
https://www.baroen.nl/kruiden/kruiden/zeewier-detail En het is zelfs goed voor hun sperma https://www.tandfonline.com/doi/full...19.2013.783479 Van avocado vallen ze dan weer dood https://www.rabbitcaretips.com/foods-fatal-to-rabbits/ Honden eten hun zeewier dan weer mét konijn https://www.hondenspeciaalzaak.be/pr...v=d3dcf429c679 Also: wie onderzoekt er nu wat de impact is van zeewier op konijnenzaad en of een konijn avocado overleeft ![]()
Laatst gewijzigd door koe de poing : 12 september 2021 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg de ruimtevaart op de voet en heb helaas nog niks kunnen vernemen over de lancering van de de eerste veganische burger ooit met grappige naam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf trouw aan een Big Mac.
|
![]() |
![]() |