![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister Kitir test positief op corona en moet werkbezoek aan Midden-Oosten uitstellen
Het werkbezoek aan Jordanië en Libanon zou de eerste grote buitenlandse rondreis worden van de minister van Ontwikkelingssamenwerking. Jordanië en Libanon, wat valt daar te zoeken??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Toch wel vreemd hoor.
Hier (https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...k-zevende-dag/) las ik in een artikel van 24 augustus l.l. : ""Op een totaal van 6.232.320 gevaccineerde Belgen heeft 0,20 procent positief getest op COVID-19. Dat is dus 2 op 1.000 mensen", vertelt Boudewijn Catry. Minder kans op besmetting dankzij vaccinatie, betekent dat ook verspreiding - en dus doorgeven - van het virus zal afnemen hoe meer mensen zich laten vaccineren. " Je zou bijna gaan denken dat alle besmette gevaccineerde tegenwoordig in de gazet komen en dat het allemaal celebrities zijn. Pat Crimson en Loredana ook al besmet vandaag. :-p Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 4 september 2021 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Naar verluid zou er op internet misschien vermeld worden dat er op het dark web een crowdfunding actie is gestart om haar spoedig herstel te wensen en haar enkele reis naar haar thuisland te bekostigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het dark web staat vol met geloofwaardige teksten dacht ik. <<- door Sarcasmus.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie minder meet, die minder weet. Wie niet meet, die niet weet. Moesten er statistische samples genomen werden, waar de manier van keuze bepalend is voor de mate van representatie, dan ja. Voorbeeld de voorbije augustus. Op het werk, net zo als andere jaren, na de de eerste grotere verschillen temperatuur smorgens versus overdag, hoesten en neuzen snuiten. Ikzelf ook , begin augustus, de dagen na het eerste erg grote temperatuursverschil, van 30 graden snamiddags tot 13 de morgen erop. En hiernaast ook, wat is het corona cijfers verschil geweest tussen de zomermaanden van 2020 en 2021? Ik zou zeggen: weinig. Dat vaccinaties viruspropagatie beinvloeden, kan best en is waarschijnlijk. Symptomen worden allicht ook beinvloed. Maar wat is het gewicht van die parameter tegenover alle andere? Hoe minder symptomen, hoe minder er getest wordt, zou ik zeggen. Het weinige verschil tussen beide jaren kan daarvan een illustratie zijn.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staatslicht web staat ook vol met geloofwaardige teksten dacht ik. Dezelfde Sarcasmus. En daar wordt zelfs verder gegaan: delen worden in het donker gehouden, "censuur".
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze heeft misschien ook al een zak belastinggeld bij voor hun reis? En wel zo vlug mogelijk, anders zijn de afghanen hen voor, die zijn al onderweg. ![]() En is kitir dan niet volledig gevaccineerd of waarom moeten gevaccineerden dan ook nog steeds getest worden? Omdat vaccinatie toch nutteloos is want ze worden evenzeer en zelfs meer besmet?
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 4 september 2021 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een gezin van 4 op doorreis in Frankrijk is al snel 400€ extra kwijt.heen en weer. Allemaal geld voor naft in de luxe jachten van de eugenisten globalisten.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat er grotere kiekens in de regering rondlopen dan deze Kitir. Anderzijds is het nogal wereldvreemd denken om mensen, of hun ouders, laat staan grootouders die hier niet geboren zijn terug te sturen naar een "thuisland".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Corona ... maar dat is nu niet meer nodig ...
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar niet te ziek om wat miljoenen naar de Taliban te sturen ...
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |