![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.internationalcovidsummit.com/
Van 12 tot 14 september werd een internationale "top" rond covid gehouden. Alle relevantie info via link. Uiteraard meer dan doodgezwegen in de MSM. De declaratie die werd voorgelezen werd intussen (update zonet) reeds getekend door 4600 artsen, chirurgen, gezondheidswerkers en dies meer. Maar het zal wel een samenzweringstheorie zijn.
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Bij mij ook (brave browser) , en héél interessant ! thanks
Laatst gewijzigd door betabyte : 28 september 2021 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Ctrl ingedrukt houden en op de link klikken.
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Haha, goeike
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ieder kritisch denkend mens al van in het begin vermoedde :
COVID was leaked from a Wuhan lab in the "cover up of the century" that is "worse than Watergate", former intelligence chiefs and diplomats have claimed. https://www.thesun.co.uk/news/162540...f-the-century/
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof er niet veel van, of het zou inderdaad "per express" moeten gelekt zijn als daad van oorlog. Louter empirisch valt wel vast te stellen dat er dan mss miljarden in de ontwikkeling van een "dodelijk" virus zijn gepompt, dat helemaal niet (zo) dodelijk is. Het narratief dat er op volgde "give us your freedom, and we will keep you safe" moest toch ingang krijgen.... dodelijk virus of niet....
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-1GKCYdsai0 Als je ziet welke middellen er intussen al zijn geïdentificeerd die effectief C-19 kunnen bestrijden (hint; het gaat al lang niet meer over Ivermectin alléén, verre van). Als je ziet in de studieresultaten hoe belangrijk het is om zo vroeg mogelijk een behandeling te starten. Als je ziet welke dosissen aangeraden worden, en in welke combinaties... Dan is het zeert duidelijk dat het ontbreken van een vroegbehandelingsmethode in de Westerse landen, plus de éénzijdige behandelingstechnieken met weinig medicijnen en aan lage dosissen, duidelijk tekenen zijn van schuldig verzuim door onze overkoepelende gezondheidsorganisaties, en alle dokters die nog steeds zitten te wachten op raad van deze organisaties. Laatst gewijzigd door JVDP : 29 september 2021 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |