Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2021, 11:50   #1
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard Ik als gevaccineerde heb mijn ongevaccineerde moeder van 80 jaar besmet.

Mijn moeder doet het wonderwel goed dankzij een partij Ivermectine die ik heb meebracht. Het medicijn is een echte aanrader. Slechts 2 dagen heeft ze moeten overgeven. Voor de rest is de covidervaring een soort van een ouderwetse griep ; geeft ze zelf aan.

Mijn advies: Zolang je niet wordt gedwongen ; vooral niet jezelf laten vaccineren. Ik heb binnen een half jaar 2 x covid gehad. Toen ik ongevaccineerd was heb ik niets gemerkt. Na serologisch test wees dat ik eerder besmet was geweest. Gedurende 2e besmetting was ik wel gevaccineerd. Wederom niets gemerkt, wel een paar dagen last gehad van geheugen verlies. Laatste besmetting kwam naar voren omdat ik mij moest laten testen vanwege reizen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 september 2021 om 11:55.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2021, 12:01   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

De logica ontgaat mij.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2021, 15:19   #3
JVDP
Vreemdeling

Standaard

Voor mij dan weer een volledig logisch verhaal.

Maar ja ik zit dan ook het meest van de tijd in Zuid-Afrika, heb daar een dokter die het FLCCC vroegbehandelingsprotocol volgt, gebruik immuunversterkende middelen zoals quercetine + zink en vitamines C en D, en heb een fles (dieren-)Ivermectin in de kast staan voor het geval ik net besmet raak als de apotheek zonder (mensen-)Ivermectin zit.

Die fles heeft trouwens al een hele familie gered (goede vrienden van me). En bij uitbreiding; de helft van mijn dorp (Hoedspruit) is behandeld met voorgenoemd protocol, wat betekent dat er maar een handvol van die mensen in de kliniek zijn beland, en geen een op het kerkhof. Van diegenen die het protocol (en dan vooral Ivermectin) weigerden daarentegen (*)...

(* ja ook gevaccineerden - in feite maakt gevaccinneerd of ongevaccineerd amper verschil bij de Delta variant)

Jullie gaan een toffe winter tegemoet.

Laatst gewijzigd door JVDP : 29 september 2021 om 15:21.
JVDP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2021, 15:45   #4
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Mijn moeder doet het wonderwel goed dankzij een partij Ivermectine die ik heb meebracht. Het medicijn is een echte aanrader. Slechts 2 dagen heeft ze moeten overgeven. Voor de rest is de covidervaring een soort van een ouderwetse griep ; geeft ze zelf aan.

Mijn advies: Zolang je niet wordt gedwongen ; vooral niet jezelf laten vaccineren. Ik heb binnen een half jaar 2 x covid gehad. Toen ik ongevaccineerd was heb ik niets gemerkt. Na serologisch test wees dat ik eerder besmet was geweest. Gedurende 2e besmetting was ik wel gevaccineerd. Wederom niets gemerkt, wel een paar dagen last gehad van geheugen verlies. Laatste besmetting kwam naar voren omdat ik mij moest laten testen vanwege reizen.
Waarom heb je je dan nog laten vaccineren nadat je ongevaccineerd covid reeds gehad hebt en dus immuun geworden werd?
Was de herbesmetting dan wel covid vermits je reeds covid had gehad?
Of was de herbesmetting geen besmetting door covid maar een bijwerking van de vaccinatie of besmetting door een covid-variant waartegen je niet immuun zou zijn?
Bovendien: hoe betrouwbaar zijn die pcr-testen? NIET zoals al duidelijk bewezen werd maar ze toch nog stug blijven gebruiken want anders is de hele nepcrisis voorbij als er geen besmettingen door vals positieve testen meer opduiken..
Oud 29 september 2021, 15:52   #5
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Waarom heb je je dan nog laten vaccineren nadat je ongevaccineerd covid reeds gehad hebt en dus immuun geworden werd?
Was de herbesmetting dan wel covid vermits je reeds covid had gehad?
Of was de herbesmetting geen besmetting door covid maar een bijwerking van de vaccinatie of besmetting door een covid-variant waartegen je niet immuun zou zijn?
Bovendien: hoe betrouwbaar zijn die pcr-testen? NIET zoals al duidelijk bewezen werd maar ze toch nog stug blijven gebruiken want anders is de hele nepcrisis voorbij als er geen besmettingen door vals positieve testen meer opduiken..
Hij kwam te laat tot inzicht, maar het inzicht is er nu wel.
Oud 29 september 2021, 16:01   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JVDP Bekijk bericht

Maar ja ik zit dan ook het meest van de tijd in Zuid-Afrika, heb daar een dokter die het FLCCC vroegbehandelingsprotocol volgt, gebruik immuunversterkende middelen zoals quercetine + zink en vitamines C en D, en heb een fles (dieren-)Ivermectin in de kast staan voor het geval ik net besmet raak als de apotheek zonder (mensen-)Ivermectin zit.

Die fles heeft trouwens al een hele familie gered (goede vrienden van me). En bij uitbreiding; de helft van mijn dorp (Hoedspruit) is behandeld met voorgenoemd protocol, wat betekent dat er maar een handvol van die mensen in de kliniek zijn beland, en geen een op het kerkhof. Van diegenen die het protocol (en dan vooral Ivermectin) weigerden daarentegen (*)...

(* ja ook gevaccineerden - in feite maakt gevaccinneerd of ongevaccineerd amper verschil bij de Delta variant)

Vers bloed van antilopen helpt ook.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2021, 16:10   #7
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Uw bloed niet. Dat staat stijf van de chemicaliën.
Oud 29 september 2021, 16:28   #8
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat weet ik niet. Dat van rendieren zit wel vol antilichamen
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2021, 16:46   #9
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Weer straffe verhalen hier.

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2021, 19:42   #10
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U krijgt om de haverklap COVID. Hoe doet u dat?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2021, 20:30   #11
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Regelmatig testen ?
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2021, 20:47   #12
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is van al die 5G die in de vaccins zit.
Oud 29 september 2021, 20:55   #13
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vermoedelijk likt hij aan elke klink en handvat in het openbaar vervoer van Paramaribo.
Elk zijn hobby.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2021, 21:27   #14
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Toen ik ongevaccineerd was - is de besmetting waarschijnlijk door mijn collega's gekomen. De laatste keer, toen ik gevaccineerd was, ben ik vrijwel zeker besmet geraakt door mijn kinderen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 september 2021 om 21:37.
Oud 29 september 2021, 21:29   #15
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 september 2021 om 21:41.
Oud 29 september 2021, 21:35   #16
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JVDP Bekijk bericht

Yep cocktail quercetine, zink, vit c en d3 er ook bijgenomen. Echter zijn deze supplementen (nog) wel makkelijk te verkrijgen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 september 2021 om 21:42.
Oud 29 september 2021, 22:10   #17
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Yep cocktail quercetine, zink, vit c en d3 er ook bijgenomen. Echter zijn deze supplementen (nog) wel makkelijk te verkrijgen.
Hebt ge Stercusequi genomen? Dat is ook goed spul.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 september 2021 om 22:14.
Oud 29 september 2021, 23:57   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Vermoedelijk likt hij aan elke klink en handvat in het openbaar vervoer van Paramaribo.
Elk zijn hobby.

p.s.

Misschien?

Ik neem alle dagen een lekker lepeltje levertraan.

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2021 om 23:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2021, 09:20   #19
JVDP
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ooit hier in het dorp alle "health shops" en alle apotheken platgelopen voor Quercetine. Niet te krijgen. Heb dan familie 2 potjes laten meebrengen. Maar kort daarna dokter gevonden die het voorschrijft (en dus FLCCC volgt) én het in voorraad heeft. Intussen ken ik 3 dokters die idem doen.
JVDP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2021, 10:55   #20
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Met 1 voorbeeld bewijs je juist niets. Dit is een zinloze draad.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ivermectine niet werkt. Gewoon dat anekdotische bewijsvoering onzin is.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be