![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn moeder doet het wonderwel goed dankzij een partij Ivermectine die ik heb meebracht. Het medicijn is een echte aanrader. Slechts 2 dagen heeft ze moeten overgeven. Voor de rest is de covidervaring een soort van een ouderwetse griep ; geeft ze zelf aan.
Mijn advies: Zolang je niet wordt gedwongen ; vooral niet jezelf laten vaccineren. Ik heb binnen een half jaar 2 x covid gehad. Toen ik ongevaccineerd was heb ik niets gemerkt. Na serologisch test wees dat ik eerder besmet was geweest. Gedurende 2e besmetting was ik wel gevaccineerd. Wederom niets gemerkt, wel een paar dagen last gehad van geheugen verlies. Laatste besmetting kwam naar voren omdat ik mij moest laten testen vanwege reizen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 september 2021 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De logica ontgaat mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Voor mij dan weer een volledig logisch verhaal.
Maar ja ik zit dan ook het meest van de tijd in Zuid-Afrika, heb daar een dokter die het FLCCC vroegbehandelingsprotocol volgt, gebruik immuunversterkende middelen zoals quercetine + zink en vitamines C en D, en heb een fles (dieren-)Ivermectin in de kast staan voor het geval ik net besmet raak als de apotheek zonder (mensen-)Ivermectin zit. Die fles heeft trouwens al een hele familie gered (goede vrienden van me). En bij uitbreiding; de helft van mijn dorp (Hoedspruit) is behandeld met voorgenoemd protocol, wat betekent dat er maar een handvol van die mensen in de kliniek zijn beland, en geen een op het kerkhof. Van diegenen die het protocol (en dan vooral Ivermectin) weigerden daarentegen (*)... (* ja ook gevaccineerden - in feite maakt gevaccinneerd of ongevaccineerd amper verschil bij de Delta variant) Jullie gaan een toffe winter tegemoet. Laatst gewijzigd door JVDP : 29 september 2021 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was de herbesmetting dan wel covid vermits je reeds covid had gehad? Of was de herbesmetting geen besmetting door covid maar een bijwerking van de vaccinatie of besmetting door een covid-variant waartegen je niet immuun zou zijn? Bovendien: hoe betrouwbaar zijn die pcr-testen? NIET zoals al duidelijk bewezen werd maar ze toch nog stug blijven gebruiken want anders is de hele nepcrisis voorbij als er geen besmettingen door vals positieve testen meer opduiken.. ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uw bloed niet. Dat staat stijf van de chemicaliën.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer straffe verhalen hier.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen ik ongevaccineerd was - is de besmetting waarschijnlijk door mijn collega's gekomen. De laatste keer, toen ik gevaccineerd was, ben ik vrijwel zeker besmet geraakt door mijn kinderen.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 september 2021 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 september 2021 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 september 2021 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt ge Stercusequi genomen? Dat is ook goed spul.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 september 2021 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Misschien? Ik neem alle dagen een lekker lepeltje levertraan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2021 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ooit hier in het dorp alle "health shops" en alle apotheken platgelopen voor Quercetine. Niet te krijgen. Heb dan familie 2 potjes laten meebrengen. Maar kort daarna dokter gevonden die het voorschrijft (en dus FLCCC volgt) én het in voorraad heeft. Intussen ken ik 3 dokters die idem doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Met 1 voorbeeld bewijs je juist niets. Dit is een zinloze draad.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ivermectine niet werkt. Gewoon dat anekdotische bewijsvoering onzin is.