![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik weet niet in hoeverre 1 v jullie het mss zou zien zitten om deze avond nog bij me langs te komen hier in Merksem.
M*lg*sdr**f n. 116 is het, nabij halte Ringlaan (tram 3). (* = e) Gewoon een babbeltje slaan, ik zit er helemaal onderdoor & bij m'n professionele hulp kan ik niet terecht momenteel. Sorry. Als het niet lukt is het ook goed. Ps. Pm's hoeven niet. Het is sociaal contact dat ik zoek. Omdat "van me af schrijven" me uiteindelijk nog meer in de put drijft. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar Bem toch. Kop op hè. Alles komt goed.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee alles komt niet goed.
I have to make life changing decisions under duress while at the same time realising the people I should trust are not to be trusted. My whole world was already crumbling but now it's I think game over. I am not mentally strong enough to face all this. And they know it. I guess this will be the begin of a new life soon. Meaning I am seriously re-considering to start all over in -I guess, Thailand. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees toch voorzichtig.
Moest ik zo geen sociaal incapabele Michiel en outcast zijn, ik stond er direct om u bij te staan en in je oor te fluisteren dat alles goed zal komen. Het komt wel goed maar de zwaarste strijd die we in ons leven moeten strijden, is de strijd tegen onszelf. Elke dag opnieuw.
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik lees dit nu pas
ik hoop dat iemand de goede samaritaan heeft gespeeld, zo niet: bem: er is nog altijd de spoed hé als je opvang nodig hebt
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees het ook pas nu. Bembem, laat uw kopje niet hangen. Er kunnen nog altijd mooie dingen komen. Ik kreeg op mijn 50ste nog kansen waar ik voorheen niet van had durven dromen.
Ik woon niet zo heel ver van u af maar ik wil mijn privacy op dit forum niet in gevaar brengen. Anders zou ik best voorstellen om samen een koffietje te gaan drinken, ja ... daar hebt u natuurlijk ook niet veel aan ... Hou de moed erin!
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thx dears~
het gaat wat beter inmiddels, ik zit nu op de trein.... -> maddox & babeth zien! <3!! |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och allee! Ik ben te laat.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan haar van het station gaan halen als ze terugkomt?
![]()
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door wagner.666 : 15 oktober 2021 om 18:20. |
|
![]() |