![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dik twee jaar onderzoek en voorbereiding, maar nu is-ie eindelijk klaar!!
De ellenlange stofzuiger verhalen draad!! Aangezien nagenoeg iedereen wel een spannend verhaal over zijn/haar stofzuiger heeft werd het hoog tijd. En dus kan u vanaf nu hier al uw stofzuiger verhalen kwijt. Gratis. Profiteer ervan. P.s. Voor de eventuele middeleeuwer hier: nee, kruimeldief verhalen zijn hier niet toegelaten.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb van de week een nieuwe gekocht, de oude was plots kapot.
Beetje vreemde zaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net met de stofzuiger door huis geweest. Alle opgedroogde neergedwarrelde hondenzeik van de openbare hondentoilet die Antwerpen is even machinaal met veel lawaai weggezogen. De stofzuiger maakt veel lawaai omdat de stofzuigerproducenten en -verkopers denken dat stofzuigerkopers een stofzuiger die veel lawaai maakt beter vinden dan eentje die minder lawaai produceert. In de winkel waar de stofzuigers verkocht worden heb ik echter nog nooit iemand een stofzuiger horen testen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een stofzuiger met een extra lang (10 meter) verlengsnoer aan.
Helaas,door een of andere onvolkomenheid in het oprolmechanisme gaat dat maar tot 3 meter meer.Nu stofzuig ik met een verlengkatrol er bij ..Ook de zuigbuizen en zuigkop zijn nu zo versleten dat ze er soms spontaan afvallen...De zak vervangen gaat nog maar het filter kan ik al vele jaren niet vervangen omdat het verrekte ding mega-vast zit..... ![]() Wat denk je,zou zich de noodzaak tot een nieuwe investering aandienen? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 30 oktober 2021 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds ik stofzuigers met S-bag koop kocht ik nooit meer verkeerde stofzuigerzakken.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 oktober 2021 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn volgende stofzuiger wordt zo er eentje zonder zak. Ik ben mee met de tijd. Weg met de zak. #metoo
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een Sossenzuiger in gebruik genomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mijn kuisvrouw heeft weer niet onder bed gestofzuigd
![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn stofzuiger, mijn vriend.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Mijn stofzuiger vertelt mij dat hij bezeten is van een geest en ik de buurman moet doden.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga dan in het vervolg in uw bed liggen ipv er onder ...
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zijn die "automatische stofzuigers" inmiddels zo aangepast (met AI zeker?) dat ze dierenuitwerpselen en ander vochtig ongein niet meer zullen proberen "eerlijk te verdelen" over de ruimte....
Dit is maar goed ook.We kunnen binnenkort wel van die slimme stofzuigertjes op pootjes verwachten die ook de sofa's ,tafels en kasten zullen proberen te reinigen..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Theofiel Boemerang (Uit Sus & Wis) ... kleine percentjes, grote ventjes?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2021 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |