![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Aangezien men grondwettelijk niemand kan verplichten tot het nemen van een experimenteel vaccin, verwacht ik dat pestmaatregelen tegen niet (experimenteel) gevaccineerden nog verder zullen toenemen. Als een chantagemiddel om de graad op te drijven, al vraag ik me af of dit niet averechts werkt.
Maar hoe ver kan dit nog gaan? Veel persberichten van politici de afgelopen dagen, noem ik manipulatief - onjuist - en opruiend. Vooral die van Alexander De Croo die niet - gevaccineerden dagelijks blijft stigmatiseren alsof ze een verantwoordelijkheid hebben naar anderen toe. Nogmaals, gevaccineerden zijn ook besmettelijk dus dat punt gaat niet op. Op welke manieren verwacht je dat niet - gevaccineerden nog gediscrimineerd zullen worden? Of verwacht je dit helemaal niet? Mijn voorspelling: - Tegen nieuwjaar geen toegang meer tot de meeste openbare gebouwen. Ik vraag me af of de supermarkt hierbij hoort. Ik vraag me ook af of er een wakend orgaan bestaat om de rechten van niet - gevaccineerden te verdedigen. Aangezien sommige mensen in onze onverkozen regering stellen dat het perfect oké is om niet - gevaccineerden rechten af te nemen (VDB, De Croo), vrees ik dat zo'n orgaan nooit zal werken. - Boetes voor zorgverleners die de prik weigeren, of afnemen van het RIZIV nr. Al vraag ik me ook af of dit grondwettelijk gezien mogelijk is. Er is dringend nood aan juridisch advies voor zorgverleners die dit niet willen. - Geen toegang meer tot openbaar vervoer
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 september 2021 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zoekt al een zondebok omdat ze veel te vroeg alles hebben open gegooid, miljarden wegsmeten naar een oplossing die geen soelaas bracht.
Dat gaan ze nooit toegeven want de vaccins zullen door de strot blijven geramd worden omdat bedrijven -die zich op de ziekte verrijken en die politici daarmee verrijken plus economische voordelen bieden- hier reeds gevestigd zijn en bijna een miljard vaccins per jaar gaan produceren.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Covidpas en die blijkt te werken. In Wallonië laten veel meer zich vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele aansprakelijkheid na foute afloop. Er is gelogen, dodentol liep onnodig op, geen enkele moordenaar is ontslagen of vervolgd. Speelt met een ander zijn kloten.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werkt wel en heel goed zelfs om de verspreiding te beperken.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 september 2021 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Chantage werkt om mensen tegen hun zin iets in hun lijf te laten spuiten. Alleen is die spuit helemaal niet de oplossing. Wie dat nog gelooft is simpel van geest. De spuit is zelfs erg gevaarlijk. Ik ken een hele hoop mensen die er heel ernstige korte termijngevolgen door meemaken. En dit staat nog los van de lange termijngevolgen die we niet kennen
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vaccineren zoals wij het al sinds de geboorte kennen, is iemand blootstellen aan een kleine hoeveelheid virus waardoor de persoon een eigen afweer opbouwt. Wat Pfizer doet is helemaal niet vaccineren. Het Pfizer shot bevat helemaal geen virus. Pfizer wijzigt permanent iets aan jouw eigen immuunsysteem, en de gevolgen daarvan zijn onbekend. Al zijn er wel predictors die zorgwekkend zijn. Had men mij ingespoten met de laatste covidvariant, het vaccineren zoals wij het kennen, dan had ik onmiddellijk ja gezegd. Maar dit is iets helemaal anders, en veel mensen hebben geen flauw idee van het risico dat ze nemen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 september 2021 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De politiek kan dit corona bedrog niet blijven rekken door onwettig te blijven handelen en de grondwet en onze rechten aan hun laars te blijven lappen. Overigens zijn politici reeds in verkiezingsmodus dus gaan ze nu over de straat beginnen te rollen om als eerste de onwettige maatregelen zo vlug mogelijk af te schaffen voor electoraal gewin....ze hopen dat tegen 2024 de bevolking hun aller stilzwijgende toestemming van de gijzeling en pestmaatregelen door corona vergeten zijn. Niets is minder waar, ze zullen allen boeten voor hun onwettige gesjoemel en volksverlakkerij. Er zijn GEEN WETTEN die gelijk wat kunnen verbieden op grond van medische discriminatie. GEEN! Begrijp dat nu eens! De maatregelen hadden in eerste instantie nooit genomen mogen worden omdat een grondwettelijke basis, het wetenschappelijk bewijs voor een medische crisis, nog steeds ontbreekt en daarmee is de kous áf. Burgers hoeven enkel de grondwet te volgen en that's it! De politici spelen blufpoker, noodmaatregelen zijn niet afdwingbaar, enkel wetten mogen gehandhaafd worden en zijn afdwingbaar! Geen toegang meer tot openbare gebouwen? ![]() Ik zou willen zien hoe ze burgers zouden kunnen verbieden om een OPENBAAR gebouw te betreden, dat is hun grondwettelijk recht om vrij te gaan en te staan waar zij willen. Boetes mogen, zullen en kunnen NIET gegeven worden als de burger zich op zijn grondwettelijk recht beroept. Om ongevaccineerden apart hun grondwettelijke rechten te ontnemen zullen ze met ietsje meer moeten komen dan een grote bek, flagrante en openlijke discriminatie en enkele TIJDELIJKE, onwettige maatregelen. De coronacrisis is voorbij en is er zelfs nooit geweest wegens gebrek aan bewijs. Citaat:
Dat is niet enkel onwettig maar ook tegenstrijdig met de grondwet. Afnemen van het riziv nr ook niet, broodroof is strafbaar. Openbaar vervoer is een dienst aan de bevolking, aan de HELE bevolking zonder discriminatie in welke vorm dan ook, dat overigens ook strafbaar is. Politici overtreden talloze wetten en de grondwet, ze plegen strafbare feiten door onwettige noodmaatregelen die niet hadden genomen mogen worden. Enkel door volksverlakkerij de bevolking bang te maken, wijs te maken en te laten geloven dat ze legaal bezig waren konden ze hun blufpoker verder blijven spelen en blijven rekken! Dat is net de instinker: BLUFPOKER zodat de bevolking zou gehoorzamen aan onwettige regelneverij die wettelijk niemand hoeft te volgen! In de wetstraat lachen ze zich krom over zoveel domheid van het bange gepeupel. In Nederland heeft de horeca het alvast begrepen, zij weigeren gewoon hun klanten medisch te discrimineren door te gehoorzamen aan onwettige regelneverij en daar kunnen watje rutte en co wettelijk helemaal niks tegen beginnen! Zo moet dat! ![]() Eendrachtig laten weten dat iedereen in hun openbare gelegenheid welkom is, gevaccineerd of niet - solidariteit tegen de vaccinazi dictatuur en onze rechten, vrijheden en het NORMALE LEVEN ZELF terugpakken. De enigen die dit nog kunnen saboteren zijn jaloerse gevaccineerden die blijven volharden in boosheid en verdeeldheid en weigeren solidair te zijn om terug normaal te kunnen leven.
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Het is dus geen CST, maar een VOP ( vaccinatie opdringings pas ). Binnenkort liggen de ziekenhuizen trouwens stillaan weer vol met gevaccineerden, zeker in Vlaanderen. Dat WK gebeuren bekeken in Vlaanderen ? Wanneer zijn ze in Vlaanderen niet-kwetsbaren beginnen vaccineren ? En die vaccins verliezen effectiviteit.
Laatst gewijzigd door Walvader : 26 september 2021 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zelfde excuus waarmee de politiek dit nu probeert te verplichten. De machtshebbers willen naar een QR dictatuur, en ik geloof dat de grondwet daarvoor moet zwichten. Ik denk ook dat de EU dit uiteindelijk klaar krijgt
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 september 2021 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Gij vindt dus de schending van het medisch beroepsgeheim geoorloofd om mensen te kunnen dwingen hun grondwettelijke recht op zelfbeschikking op te moeten geven om door chantage gedwongen als proefkonijn, met een experimenteel vaccin tegen hun wil maar toch vrijwillig voor de aansprakelijkheid van onbekende vaccinatieschade, deel te moeten nemen aan een medisch experiment?
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze geraken er enkel mee weg door onwetende idioten die hun bedrog blijven geloven en hersenloos gehoorzamen terwijl het wettelijk niet hoeft. Zoals de werkelijkheid nu uitwijst, zijn het net de gevaccineerden die de bedreiging vormen en in de ziekenhuizen liggen, zij worden hérbesmet en zijn vatbaarder voor varianten wegens een gebrekkig afweersysteem en beperkte bescherming door hun vaccinatie! Om te verhullen dat gevaccineerden in de ziekenhuizen belanden, drijven ze de waanzin zelfs zo belachelijk ver door gevaccineerden onbeschaamd ONgevaccineerd te noemen! Te zot voor woorden en effenaf debiel dat sommige idioten daar ook nog in meegaan! Onvoorstelbaar wat je domme mensen maar kunt blijven wijsmaken. Straks ben je nog ongevaccineerd als je al 20 spuiten gehad hebt.. ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tenzij ze intussen alle ouderen, die niet mee zijn met de technologische ontwikkelingen, reeds geëlimineerd denken te krijgen door de reeks prikken...en dan nog zullen er mensen zijn die hun smartphone als protest in de vuilbak smijten. ![]() Ze zijn nog niet aan de nieuwe patatjes als ze denken te kunnen morrelen aan de grondwet. En de eu? Dat is maar een adviesorgaan dat richtlijnen kan geven maar geen wetten kan verplichten aan soevereine staten en bovendien illegaal is wegens niet rechtstreeks verkozen te zijn door de europese bevolking. Met wat die eu-dictators uit hun duim zuigen hoeft geen hond rekening te houden. ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met snoepjes train je dogs.
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Brood en spelen...nog steeds.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat die politici dan ook een doelwit zijn geworden en zelfs niet meer met de fiets naar hun werk kunnen. Die fascisten kunnen nergens meer komen zonder over hun schouder te zien. En als ze de dood vinden, gaan wij dan rouwen of spuwen op hun graf? Ik het laatste.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Kijk gewoon naar het buitenland. Onze politici verzinnen zelf niets, ze kopiëren gewoon blindelings.
Ik verwacht nog het verplicht ontslaan van niet gevaccineerde werknemers en het ontzeggen van medische zorg aan hen. Zelfs de oprichting van kampen sluit ik op dit moment niet meer uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik kan het niet tegen houden, ik kan de opkomst van het totalitarisme in belgie en europa enkel vaststellen. Ik stel ook vast dat alle controlemechanismen en wetten om de democratie en de rechten van de burger te beschermen waardeloos zijn, want er is blijkbaar niemand die ze kan afdwingen. Diegenen die ons zouden moeten beschermen tegen de willekeurig en waanzin van de overheid gaan er niet tegenin, en in veel gevallen zelfs in mee. |
|
![]() |
![]() |