![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De covid-fanatici en vax-forceurs zullen het niet geloven, maar het door de WHO handig begraven concept van "natuurlijke immuniteit" blijkt dan toch nog te bestaan.
Na een eerdere studie in augustus, levert een nieuwe studie, met een andere dataset, opnieuw bewijs dat natuurlijke immuniteit beter werkt dan vaccins. https://www.medrxiv.org/content/10.1....24.21262415v1 De volledige studie-resultaten zijn via de "print in pdf" knop in te zien, maar de conclusies zijn duidelijk.
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ja toch wil men iedereen verplicht prikken
gewoon misdadig hoe bewijs je met test dat iemand natuurlijke immuniteit heeft tegen covid19?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen idee. Je krijgt een genezingsattest via cst, maar dat is geen bewijs op zich dat je natuurlijk immuun bent.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |