![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Schepen
|
Een Nederlandse (vrouwelijke) rabbijn heeft in een publieke toespraak het actuele coronabeleid van Nederland (dat gelijkaardig is aan dat van België) vergeleken met de Jodenvervolging van weleer:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/5692...trekt-stuitend "De stigmatisering van ongevaccineerden is identiek aan de stigmatisering van de Joden aan de vooravond van de Holocaust" luidt ongeveer de teneur van haar speech... De aanwezige burgemeester toont zich woedend over de uitspraken van de rabbijn, ik nochtans vind ze geheel terecht! Wie volgt?
|
|
|
#2 |
|
Europees Commissaris
|
Uiteraard volg ik, het is hetzelfde mechanisme. Uiteraard zijn de consequenties helemaal anders, maar dat is een andere discussie.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister-President
|
Zelfs de joden mogen het niet vergelijken met Nazi-Duitsland want zij weten niet het leed dat de joden toen hebben meegemaakt.
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 29 oktober 2021 om 11:42. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
De gelijkenissen zijn in elk geval frappant.
Maar misschien moeten we beginnen vergelijken met radio mille collines in de de plaats. Op die manier kunnen diegenen die het totalitarisme steunen er zich niet meer vanaf maken door te verwijzen naar godwin. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De kerk is tegen. Behalve de paus maar dat is de enige.
Aartsbisschop Vigano veroordeelt het COVID-19 vaccin: “Het is een plicht om het te weigeren” oktober 29, 2021
|
|
|
#7 |
|
Europees Commissaris
|
Die zit dan weer aan de andere kant van het spectrum: dat statement is even idioot als dat wat hier wordt aangeklaagd.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En nu een Jood met enig gezag hetzelfde zegt kom je weer af met je wappie-zever.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 29 oktober 2021 om 12:35. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grow up en zoek hulp
|
|
|
#10 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Keuze genoeg. Eigenlijk geen reden om keer op keer de nazi's erbij te betrekken. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#12 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die rabbijn is al even zot/gehersenspoeld als degenen op dit forum en ernaast die de Joden erbij sleuren.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 oktober 2021 om 14:14. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Amai, da's wel gemakkelijk discuteren zo.
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|