![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgepast met electriciens , ge weet maar nooit
![]() https://www.hln.be/bizar/elektricien...tafel~aa2f052c Hoowla .... Dr. Tasty Calls is in da' house , cut the power !! ![]() 1 - Zijn er zo nog meer vreemde beroepen met zulke rare uitstulpingen ?? 2 - Zijn er zo nog meer vreemde beroepen met zulke vreemde mensen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat versta ik nu niet, dat ge verknipt genoeg zijt en een of andere klojo gaat betalen om u ballen of spel eraf te laten snijden, ...
Ik kan nu wel volgen als ge bepaalde fetishen hebt die niet al te koosjer klinken, (niet dat ik dat zelf wil proberen) maar uw spel laten verwijderen, ... en dan nog op ene zijn keukentafel, ... nee dat gaat mijn verstand te boven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige .... bv Dr Dood destijds !!
Iemand biedt zich aan om zich te laten vermoorden !! ![]() https://nl.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes Compleet van lotje tureluut getikt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 november 2021 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch straf dat er zo 2 flippo's gepakt zijn bij onze oosterburen, god weet hoeveel van die mafklappers lopen er nog rond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut meer dan dat er vastzitten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 november 2021 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En zeggen dat mijne zoon elektricien is en mijn oudste kleinzoon op leercontract ook voor elektricien werkt......creepy! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je toch best op beide een oogje in't zeil houdt !!
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man probeerde te helpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geniaal leuk liedje hierover: https://www.youtube.com/watch?v=rAMcgghg2Vk Tineke Schouten & Dolly Parton - Why , why , why ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |