![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Je hebt alle richtlijnen en oproepen van de overheid nauwgezet opgevolgd en bent dus (domweg) volledig gevaccineerd...
Met de nieuwe reeks maatregelen wordt het duidelijk dat alles voor niets is geweest en het voorbije scenario zich keer op keer zal gaan herhalen omdat dit gunstig blijft voor Big Pharma. Welk gevoel overheerst nu bij jou, domweg gevaccineerde? Ontgoocheling? Bitterheid? Woede? Blinde woede? Of vooral wraakzucht? ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allemaal de schuld van de antivaxers
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je daar een probleem mee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Jazeker, want dat spul heeft jouw natuurlijke immuunsysteem verzwakt waardoor je gemakkelijker besmet raakt door muterende varianten en dus bijdraagt aan het in stand houden van de pandemie!
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik ken meerdere (hoog)bejaarden die zich lieten vaccineren maar geen derde spuit meer nemen. Die hebben niet echt spijt, maar ze doorzien wel de eindeloosheid van dit spelletje. Die mensen willen soms ook gewoon maar leven met alle bijhorende risico's.
Ik stel me wel voor dat jongeren die zich lieten vaccineren om van dat mondmasker in de klas af te geraken, zich nu dubbel en dik bedrogen voelen! Mijn vermoeden : Mondmaskers en cst zijn de stokken waarmee de bevolking tot een derde spuit zal gedwongen worden. Let ook op de timing. Men wil in maart de algemene bevolking gaan hervaccineren, het huidige cst vervalt voor iedere burger op 30 juni. Ongeacht wanneer u gevaccineerd werd (ik weet dat hier op een forum daaromtrent een hardnekkig misverstand bestaat). 30 Juni, dat is dus daags voor de grote vakantie en de grote vakantie-uittocht. Dat lijkt me geen toeval maar voorbedachte rade! Dat is de wortel. Er zullen wel veel mensen spijt hebben, zeker, zoals in de openingspost wordt gesteld. Maar dat gaat die mensen er niet van weerhouden om zich nogmaals te laten inenten. Wie zich eenmaal laat chanteren, die blijft gechanteerd worden. Eigen fout. Zolang mensen kleine tijdelijke pleziertjes zoals cinema, horeca, dierentuinen, winkelen, vakantie etc. plaatsen boven hun VRIJHEID, verdienen ze niet beter. Het is eigenlijk triestig, bewijst nogmaals het failliet van onze cultuur waarin consumentisme het hoogste goed is geworden. Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 18 november 2021 om 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een oud,zeer wijs,spreekwoord...
"wraak is een gerecht dat koud moet opgediend worden"... Voor gewone burger kelt betekent dat gewoon dat de lijst met politici waarop nog kan gestemd worden nu wel heel erg kort is.... Ik vermoed helemaal geen "duistere plannen" zoals sommige medeforummers. Amateurisme in bestuurskringen is echter te gevaarlijk om blijvend te tolereren. Bemerk dat vrijwel niks nog normaal schijnt te functioneren zodra "huidige generatie" politici er hun haak in slaan....(correct me if I'm wrong) en zeker niet als ze iets initieren. Laatst gewijzigd door kelt : 18 november 2021 om 06:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog altijd geen gevoel van covid-vax opgelicht te zijn.
Maar mocht ik ooit in 't echt een anti-vaxxer of wappie tegenkomen, dan zou ik wel licht geïrriteerd geraken. Het zou wel eens kunnen dat ik die een ferm pee zou willen stoven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan vraagt men de officiële cijfers op en...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 18 november 2021 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "derde prik" lijkt weeral een wondermiddel te zijn, zoals ons ook werd voorgelogen bij de twee vorige spuitjes. Vandenbroucke, trek uw concusies en keer terug naar Scherpenheuvel.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door je te laten vaccineren, heb je toch iets gekregen voor al die extra belastingen die we zullen mogen gaan betalen binnenkort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor de rest ben ik het, zoals velen meer ook dan beu, en vind ik, zoals velen, 2/3 van de nieuwe maatregelingen nattevingerwerk mijn 3de spuit ga ik sowieso nemen Laatst gewijzigd door edwinp : 18 november 2021 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel, maar die vielen in het niets tegenover de ouderen die toen neervielen. Het gaat overigens nog steeds om verwaarloosbare aantallen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |