![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woensdag reed ik naar Hasselt en ter hoogte van Dubai kwam ik in een zandstorm terecht. Al mijn amortisseurs naar de vaantjes.
Disclaimer: dit is géén serieuze draad. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
controle op brandstofverspilling: had ge uwen choke wel afgezet ?
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan toch geen Alfine 11's. Zelfs de volgevreten woestijnschepen van de Dubaiaanse lange arm van de wet trappen die stuk als ze uit de startblokken willen komen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die kaftan zal het wel moeilijk trappen zijn op die Alfine. Met een Lambo gaat dat gemakkelijker, zeker met klikpedalen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke banden staan er onder uw kameel?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is het een electrische kameel of een ICE kameel ?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woensdag reed ik naar Aken maar ter hoogte van Genk stond ik in de file achter een lange rij van beerkarren onderweg naar de Burj Khaliffa.
https://inhabitat.com/the-incredible...d-out-of-town/
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Dubai hebben ze nog naft genoeg in de grond steken. Ik hoop alleen maar dat ze de katalysator niet uit de uitlaat van die kameel hebben gehaald.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Blijf uit Dubai aub
Sowieso is de enige die daar wordt begrepen de Belgische koning.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaat er dan uit de één of andere hoek komen???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 november 2021 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze zeggen dat zwarte piet op de vlieger is gezet, maar dat is allemaal een complot. Ze zitten allemaal in Antwerpen heel de dag op de zetel wiet te roken van hun uitkering. ECHT EEN GOED VOORBEELD VOOR KINDEREN!!
't is echt godgeklaagd. Zwarte Piet is niet meer wie hij was. We moeten hem tot bezinning brengen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |