![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.reuters.com/world/latvia...ay-2021-11-12/
Latvia's parliament voted on Friday to ban lawmakers who refuse COVID-19 vaccine from voting on legislature and participating in discussions. The restrictions on vaccine-rejecting lawmakers, which includes docking their pay, was supported by 62 of its 100 lawmakers, and will last from Monday until mid-2022.
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en daarna gaat men de geldigheid van spuiten op 4 maanden zetten, en de oppositie en al wie protesteert vliegt van de lijst om een nieuwe spuit te kunnen krijgen. en zo kwamen de democratie en de mensenrechten in europa aan hun einde, en begon het tijdperk van de almachtige EUSSR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voorbeelden genoeg die dat bewijzen, en geen enkel (!) die het ontkracht. En toch doet de mensheid het zichzelf nog eens aan.
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan mij moeilijk voorstellen dat dit soort zottigheden zou passeren als je er mee naar het hof van justitie van de EU stapt. 't Is ook bijzonder vreemd dat het net een ex-USSR land is dat hier mee afkomt. Blijkbaar hebben ze daar toch heimwee naar de goede oude tijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het beleid lijkt me op dit moment zo willekeurig en versnipperd dat het wat mij betreft ongeloofwaardig wordt dat er geen centrale planning achter zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Spreekt dat elkaar niet tegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Wel, nee eigenlijk.
Ik zie de EU hier als een groep die orde wilt creëren maar om daar een draagvlak voor te creëren eerst alles eens flink in het honderd laat lopen. Van de versplintering van landen gebruik maakt om bepaalde maatregelen in bepaalde landen te testen ... Misschien zo'n beetje te vergelijken met een leerling die opzettelijk faalt voor een test, of een technieker die doelbewust installaties saboteert. |
![]() |
![]() |