![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Simpele vraag: Hoe waarschijnlijk is het safe house scenario strakjes voor alle verantwoordelijken in deze kunstmatig opgeklopte crisis?
De crisis die er geen is omdat de dood nu eenmaal hoort bij het leven maar speciaal door betrokken politici/virologen en aanverwante verdeel- en heers zoekers zo wordt benoemd om de gezonden onder ons het leven zuur te maken, de economie de nek om te draaien en onze arme kinderen vanaf 9 jaar te terroriseren met het vooruitzicht van een permanente mondmaskerplicht? Waarom was er vroeger nooit sprake van crises vanwege een hoge graad aan griepdoden, kankerdoden, verkeersdoden, hart- en vaatziekten...? Kweet het: het gebrek aan voldoende ziekenhuisbedjes... Je kan als staat toch tientallen miljoenen subsidies besteden aan al degenen die een privé-hospitaal willen starten...? Steek als overheid om te beginnen daar je geld in... Marc Van Ranst zag zich gedwongen om onder te duiken in een zogenaamd safe house omdat een "dolgedraaide" revolutionair met wapens het op zijn leven had gemunt... Maar ik durf te voorspellen: Als deze waanzin nog een paar maanden blijft voortduren dat er dan honderden Jurgen Conings copycats zullen opstaan om jacht te maken op al degenen die zij individueel als (mede-)verantwoordelijk zien voor deze ontspoorde crisis... Ja, ik durf de jacht op ongevaccineerden te vergelijken met de jacht op joden van destijds... Het CST certificaat is in mijn ogen de spreekwoordelijke druppel... Het was destijds volstrekt onetisch en ondemocratisch om de bevolking onder te verdelen in "goeden" en "slechten" aan de hand van het al dan niet dragen van een jodenster... Op dezelfde wijze is het vandaag volstrekt onetisch en ondemocratisch om je bevolking onder te verdelen in "goeden" en "slechten" aan de hand van het al dan niet hebben van een QR-code... Het moge duidelijk zijn dat de politici aan het roer en hun adviseurs via de paraplu van de WHO hun orders krijgen van machthebbers achter de schermen die een tweedeling in de maatschappij willen forceren... Hoe heette dat boek van Daniel J. Goldhagen ook alweer? ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ze gaan ongevaccineerden als dwangarbeiders gebruiken of vergassen, eerder dan ze te verplichten zich te laten vaccineren ... stop aub met de vergelijking met de holocaust. Dat is schandalig.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb net Corona gehad.
Het is te zeggen, ik ben niet meer besmettelijk. maar ... Maar ik draag nog altijd de gevolgen van deze besmetting. Kortademig, rap moe, veel slapen, ... Ik ben blij dat ik gevaccineerd werd, anders zou ik het waarschijnlijk niet hebben kunnen navertellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar heb je het opgedaan denk je ?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij thuis met vrienden.
We waren allemaal gevaccineerd en hadden een zogenaamd CST. Eén van m'n vrienden kreeg het van één van zijn vrienden, die ook gevaccineerd was. Wij waren met acht aanwezigen, 1 besmette persoon. Het gevolg was dat hieruit 2 nieuwe besmettingen kwamen. Mag vanaf gisteren terug uit quarantaine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW: Mijn vrouwke is niet besmet. Ze kreeg twee keer AZ en één keer Pfizer (wegens medicatie). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken enkele mensen die voor er vaccins waren ziek zijn geweest en minder erg als jij. Mijn 90 jarige tante werd ook besmet maar hadden ze haar niet getest had ze het nooit geweten. Ik denk dat je eigen immuniteit en uiteraard wat geluk het belangrijkste is. Voor meer dan 90% van de mensen is en blijft het een griepje. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 november 2021 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig was ik niet gevaccineerd, anders zou ik het waarschijnlijk niet hebben kunnen navertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo in de herfst en winter is het niet abnormaal af en toe eens een griepje of verkoudheid te krijgen.
Je ruikt dan niks, alles smaakt slecht en hebt overal zeer en geen zin in eten. Kortom de definitie van ziek zijn dus. Maar daarom is het geen corona en indien wel niks erger dan iets anders.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle eerlijkheid, hoeveel mensen staan reeds op met de hoop iets als dat te lezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
We spreken hier over 1930 Duitsland, toen het zover nog niet was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah, en een drone om het te filmen voor het nageslacht.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij doet niks anders dan polariseren en tweedracht zaaien onder de bevolking, omdat hij weet dat hij niet verkozen is en zijn macht wil behouden.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 14 november 2021 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() Ik meen te mogen veronderstellen dat het uitgelekte "meerjarige plan" van de adviesgroep mijn worst-case-scenario al een beetje meer waarschijnlijk maakt? Spannend, toch?
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN