Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2022, 10:27   #1
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard Vice president Pfizer gearresteerd na vrijgave schokkende vaccin documenten

Rady Johson, de uitvoerende vice-president van Pfizer, zou in zijn huis zijn gearresteerd en aangeklaagd wegens meerdere gevallen van fraude. Hij zou nu op zijn hoorzitting wachten of hij op borgtocht vrij mag komen. Johnsons (nog onbevestigde) arrestatie volgt kort na de door de rechter bevolen vrijgave van duizenden Pfizer documenten, waaruit bleek dat de toch al omstreden fabrikant wel degelijk wist wat voor enorme risico’s de Covid-19 ‘vaccins’ met zich meebrachten.

Na Johnsons arrestatie begint de hashtag #pfizerdocuments trending te worden op Twitter. Celebrities en andere mensen beginnen op te roepen dat andere topfiguren van Pfizer, zoals CEO Albert Bourla, ook worden opgepakt.

Sinds 1994 bekleedde Johnson verschillende topposities bij Pfizer, dat probeerde om de documenten over de vaccinatie testfasen 75 jaar lang achter slot en grendel te houden. Toen de rechter beval om de stukken toch stapsgewijs vrij te geven, bleek uit de eerste tranche van duizenden pagina’s dat Pfizer heel goed wist wat voor een groot gevaar de Covid-19 mRNA injecties voor de menselijke gezondheid vormen.

In de eerste 28 dagen stierven namelijk 1223 mensen na het ‘vaccin’ te hebben gekregen. Uit 2020 dateren berichten dat het product alle dieren in de testfasen gedood heeft. Tevens werd 270 zwanger vrouwen ‘gevaccineerd’; er zijn geen gegevens bekend gemaakt over 238 van hen, maar van de overige 32 heeft slechts één een levende baby gebaard.

Autoriteiten medeplichtig door goedkeuren vaccin

Ook de Amerikaanse CDC was volledig op de hoogte. Ondanks de 1223 doden werd het ‘vaccin’ toch goedgekeurd en zelfs als ‘veilig’ gepromoot door alle autoriteiten (ook de Nederlandse), waardoor die op zijn minst medeplichtig zijn aan de dood van minimaal zo’n 44.000 mensen in Europa, plus vele miljoenen mensen die ernstige – vaak permanente – gezondheidsschade opliepen.

Ter vergelijk: toen er in 2009 ‘slechts’ 25 Amerikanen waren omgekomen door het Mexicaanse griepvaccin, werd de injectiecampagne gestopt.

https://www.xandernieuws.net/algemee...in-documenten/

https://getindianews.com/rady-johnson-arrested/
Oud 8 mei 2022, 10:33   #2
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Er zijn geen zekerheden meer. Wie dacht dat alleen de waarheid strafbaar is en zich daarnaar gedraagt, moet zich alweer herbronnen.
Oud 8 mei 2022, 11:37   #3
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Rady Johson, de uitvoerende vice-president van Pfizer, zou in zijn huis zijn gearresteerd en aangeklaagd wegens meerdere gevallen van fraude. Hij zou nu op zijn hoorzitting wachten of hij op borgtocht vrij mag komen. Johnsons (nog onbevestigde) arrestatie volgt kort na de door de rechter bevolen vrijgave van duizenden Pfizer documenten, waaruit bleek dat de toch al omstreden fabrikant wel degelijk wist wat voor enorme risico’s de Covid-19 ‘vaccins’ met zich meebrachten.

Na Johnsons arrestatie begint de hashtag #pfizerdocuments trending te worden op Twitter. Celebrities en andere mensen beginnen op te roepen dat andere topfiguren van Pfizer, zoals CEO Albert Bourla, ook worden opgepakt.

Sinds 1994 bekleedde Johnson verschillende topposities bij Pfizer, dat probeerde om de documenten over de vaccinatie testfasen 75 jaar lang achter slot en grendel te houden. Toen de rechter beval om de stukken toch stapsgewijs vrij te geven, bleek uit de eerste tranche van duizenden pagina’s dat Pfizer heel goed wist wat voor een groot gevaar de Covid-19 mRNA injecties voor de menselijke gezondheid vormen.

In de eerste 28 dagen stierven namelijk 1223 mensen na het ‘vaccin’ te hebben gekregen. Uit 2020 dateren berichten dat het product alle dieren in de testfasen gedood heeft. Tevens werd 270 zwanger vrouwen ‘gevaccineerd’; er zijn geen gegevens bekend gemaakt over 238 van hen, maar van de overige 32 heeft slechts één een levende baby gebaard.

Ook de Amerikaanse CDC was volledig op de hoogte. Ondanks de 1223 doden werd het ‘vaccin’ toch goedgekeurd en zelfs als ‘veilig’ gepromoot door alle autoriteiten (ook de Nederlandse), waardoor die op zijn minst medeplichtig zijn aan de dood van minimaal zo’n 44.000 mensen in Europa, plus vele miljoenen mensen die ernstige – vaak permanente – gezondheidsschade opliepen.

Ter vergelijk: toen er in 2009 ‘slechts’ 25 Amerikanen waren omgekomen door het Mexicaanse griepvaccin, werd de injectiecampagne gestopt.

Ik wist dit een jaar geleden al. Ik werd hier meermaals "wappie" voor genoemd. Ik linkte de Britse docu "Pfizer, the vaccine trials" waarin dit hele mechanisme werd blootgelegd. Maar de achterlijke schapen die naar de televisie kijken weigeren het nog maar in overweging te nemen.

Dit dateert van 29 mei 2021

Roemruchte docu: The Pfizer vaccine trials

Het uiterst beperkte denkvermogen van 90% van onze samenleving reikte niet verder dan: "Bron?.."

Want alles wat niet van onze door nazi's gecontroleerde MSM komt, is natuurlijk geen echt nieuws.

Iedereen die mij beschimpt heeft voor het zeggen van de waarheid, mag voor mijn part morgen dood neervallen. Ik ben er een jaar lang voor gediscrimineerd en uit de maatschappij geweerd. Heb 50 fake accounts op sociale media moeten maken om de waarheid te mogen schrijven. Wekelijks werd de account geband, enkel en alleen omdat ik wetenschappelijke artikels post die al het bovenstaande bevestigden.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 mei 2022 om 11:37.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2022, 12:29   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Wat voor klote-linken zijn dat nu weer? Ge peinst toch niet dat ik daar op ga klikken?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2022, 12:42   #5
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik wist dit een jaar geleden al. Ik werd hier meermaals "wappie" voor genoemd. Ik linkte de Britse docu "Pfizer, the vaccine trials" waarin dit hele mechanisme werd blootgelegd. Maar de achterlijke schapen die naar de televisie kijken weigeren het nog maar in overweging te nemen.

Het uiterst beperkte denkvermogen van 90% van onze samenleving reikte niet verder dan: "Bron?.."

Want alles wat niet van onze door nazi's gecontroleerde MSM komt, is natuurlijk geen echt nieuws.

Iedereen die mij beschimpt heeft voor het zeggen van de waarheid, mag voor mijn part morgen dood neervallen. Ik ben er een jaar lang voor gediscrimineerd en uit de maatschappij geweerd. Heb 50 fake accounts op sociale media moeten maken om de waarheid te mogen schrijven. Wekelijks werd de account geband, enkel en alleen omdat ik wetenschappelijke artikels post die al het bovenstaande bevestigden.
Wie zegt dat bij al die oudjes, die na het toedienen van het Pfizer-vaccin gestorven zijn, daadwerkelijk door dat vaccin de pijp aan maarten hebben gegeven? Ik ga niet beweren dat het niet kan maar een hard bewijs is daarvoor niet geleverd. Een oud persoon sterft nu eenmaal gemakkelijker dan een jong veulen, gewoon omdat hij/zij, gezien de leeftijd, inherent zwakker is. Ik ben “een pee” van 85 en heb reeds drie maal een covid-vaccin in mijn lijf gekregen waarvan één Astra-Zeneca en twee Pfizer. Tot op heden loop ik hier nog steeds rond.
Oud 8 mei 2022, 12:46   #6
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wie zegt dat bij al die oudjes, die na het toedienen van het Pfizer-vaccin gestorven zijn, daadwerkelijk door dat vaccin de pijp aan maarten hebben gegeven? k ga niet beweren dat het niet kan maar een hard bewijs is daarvoor niet geleverd
Dit is een redenering van het zelfde kaliber als dat iemand zijn vrouw in bed betrapt met de buurman, allebei poedelnaakt, en hij zegt van "Wie zegt dat je vrouw vreemdgaat? Ik was haar enkel de anatomie van de bekkenbodem aan het doceren"

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 mei 2022 om 12:48.
Oud 8 mei 2022, 12:48   #7
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als er iets duidelijk werd gemaakt de afgelopen twee jaar dan is het dat angstige mensen inderdaad niet voor rede vatbaar zijn.

Daarom vermijden ze ook om in discussie te gaan over de inhoud van een artikel maar trachten de geloofwaardigheid te ondermijnen door de reputatie van een website te bekladden in een poging om inhoudelijke feiten in twijfel te kunnen trekken en zelfs te ontkennen zonder te lezen want daar zijn ze te bang voor, ze willen het niet weten want het zou weleens waar kunnen zijn.

Nog niet zo heel lang geleden was je een idioot als je geloofde wat de gazetten schreven en de tv je wijsmaakte, dan werd je uitgelachen.
Nu zweren ze bij de gazet en tv die hen nog steeds blaaskes blijft wijsmaken, ondanks de vele ontmaskeringen.

Je moet zo maar denken: wie het laatst lacht, lacht het best...en er zijn veel meer "wappies" dan men gedacht had dus trek het je niet aan want boontje komt altijd om zn loontje, ook degenen die je beschimpten zal het lachen nog vergaan, dat staat al als een paal boven water.
Oud 8 mei 2022, 12:52   #8
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is een redenering van het zelfde kaliber als dat iemand zijn vrouw in bed betrapt met de buurman, allebei poedelnaakt, en hij zegt van "Wie zegt dat je vrouw vreemdgaat? Ik was haar enkel de anatomie van de bekkenbodem aan het doceren"
Zozo, dus bij alle oudjes en stokoudjes die sterven na de vaccinatie is het vaccin de doodsoorzaak. Als ik jou was zou ik die stelling eens voorleggen aan enkele artsen. Succes gewenst!!!
Oud 8 mei 2022, 12:59   #9
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Als er iets duidelijk werd gemaakt de afgelopen twee jaar dan is het dat angstige mensen inderdaad niet voor rede vatbaar zijn.

Daarom vermijden ze ook om in discussie te gaan over de inhoud van een artikel maar trachten de geloofwaardigheid te ondermijnen door de reputatie van een website te bekladden in een poging om inhoudelijke feiten in twijfel te kunnen trekken en zelfs te ontkennen zonder te lezen want daar zijn ze te bang voor, ze willen het niet weten want het zou weleens waar kunnen zijn.

Nog niet zo heel lang geleden was je een idioot als je geloofde wat de gazetten schreven en de tv je wijsmaakte, dan werd je uitgelachen.
Nu zweren ze bij de gazet en tv die hen nog steeds blaaskes blijft wijsmaken, ondanks de vele ontmaskeringen.

Je moet zo maar denken: wie het laatst lacht, lacht het best...en er zijn veel meer "wappies" dan men gedacht had dus trek het je niet aan want boontje komt altijd om zn loontje, ook degenen die je beschimpten zal het lachen nog vergaan, dat staat al als een paal boven water.
Voor mij valt er weinig mee te lachen.

Er zijn veel mensen die me dierbaar zijn, die het lieten inspuiten ondanks mijn verzet. Ik mag er niet eens over spreken omdat ik als een soort misdadiger word behandeld. En uiteraard een complotdenker want alle ongevaccineerden worden weggezet als goedgelovige laaggeschoolden die vatbaar zijn voor complottheorieën. Sommige familieleden mochten mijn keuze niet kennen of ik was er niet welkom meer. Zelfs vandaag zouden ze het niet begrijpen en zijn ze nog steeds geneigd boosters te gaan halen.

1 ervan is ingenieur met een hele hoge positie in de bedrijfswereld. Je merkt in discussies met zo'n mensen dat ze steeds kiezen voor de machtsargument, omdat ze te dom zijn om inhoudelijk te redeneren. Zo van "Marc Van Ranst had grote onderscheiding. Ga je echt beweren dat je het beter weet? Dat je slimmer bent dan de virologen?"

Maar het belangenconflict bij die virologen, dat zien ze niet. Dat is dan conspiracy.

Tegen dit soort drogredeneringen kun je niet winnen.
Het is alsof mijn hele familie is toegetreden tot een sekte waarbij de media de predikers zijn. De media hebben altijd gelijk. En als je je verzet tegen de gelovigen van de media, moet je natuurlijk in diskrediet worden gebracht.
Oud 8 mei 2022, 13:06   #10
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Zozo, dus bij alle oudjes en stokoudjes die sterven na de vaccinatie is het vaccin de doodsoorzaak. Als ik jou was zou ik die stelling eens voorleggen aan enkele artsen. Succes gewenst!!!
Het oog van mijn vriendin viel 2 minuten na inenting uit, met minder dan 50% zicht en dat bleef maanden zo.

Mijn collega op het werk beschimpte mij maanden aan een stuk omdat ik dat vergif weigerde. 1 dag na de inenting ontstond er een schubachtige huidaandoening die tot op heden nog steeds zichtbaar is. Toen was de kritiek naar mij toe ineens weg.

Ik ken zo honderden casussen. Ook van een studente geneeskunde die niet wilde maar moest, en kort na het "vaccin" endometriose kreeg.

Ik weet ook waarom die dingen gebeuren gezien mijn achtergrond en kennis van het immuunsysteem.

Voor mij en voor elk gezond denkend mens zijn al die casussen bewijs. Maar het ziekenhuis beweerde steeds dat het verband niet bewezen kon worden.

Ik vind het zo duidelijk dat het niet eens meer discussie behoeft. Wie zich nog laat prikken is ofwel achterlijk, of heeft geen zelfrespect.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 mei 2022 om 13:07.
Oud 8 mei 2022, 13:18   #11
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet ook waarom die dingen gebeuren gezien mijn achtergrond en kennis van het immuunsysteem.

Voor mij en voor elk gezond denkend mens zijn al die casussen bewijs. Maar het ziekenhuis beweerde steeds dat het verband niet bewezen kon worden.
Dus als “iets” zich voordoet maar er is geen bewijs dat het aan het vaccin kan toegeschreven worden is dat volgens jou voldoende om toch als “bewijs” te kunnen beschouwd worden.
Merkwaardige redenering.
Oud 8 mei 2022, 13:28   #12
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Bij covid-19 MOESTEN ze dit zelfs doen in 2020 !
Dood ?-> covid-19 symptoom ? -> "schrijf maar op als oorzaak: covid-19"

Laatst gewijzigd door StV : 8 mei 2022 om 13:29.
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2022, 13:39   #13
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij valt er weinig mee te lachen.

Er zijn veel mensen die me dierbaar zijn, die het lieten inspuiten ondanks mijn verzet. Ik mag er niet eens over spreken omdat ik als een soort misdadiger word behandeld. En uiteraard een complotdenker want alle ongevaccineerden worden weggezet als goedgelovige laaggeschoolden die vatbaar zijn voor complottheorieën. Sommige familieleden mochten mijn keuze niet kennen of ik was er niet welkom meer. Zelfs vandaag zouden ze het niet begrijpen en zijn ze nog steeds geneigd boosters te gaan halen.

1 ervan is ingenieur met een hele hoge positie in de bedrijfswereld. Je merkt in discussies met zo'n mensen dat ze steeds kiezen voor de machtsargument, omdat ze te dom zijn om inhoudelijk te redeneren. Zo van "Marc Van Ranst had grote onderscheiding. Ga je echt beweren dat je het beter weet? Dat je slimmer bent dan de virologen?"

Maar het belangenconflict bij die virologen, dat zien ze niet. Dat is dan conspiracy.

Tegen dit soort drogredeneringen kun je niet winnen.
Het is alsof mijn hele familie is toegetreden tot een sekte waarbij de media de predikers zijn. De media hebben altijd gelijk. En als je je verzet tegen de gelovigen van de media, moet je natuurlijk in diskrediet worden gebracht.
Zeer jammer, zulke kortzichtige, angstige familie waar zelfs het bespreken taboe is.
De uitdrukking over lachen is ook maar een gezegde want het is intriest en zielig te noemen dat mensen hun eigen gezondheid onbelangrijker vinden dan uitspraken van virologen die hen erin luizen voor hun financiële belangenverstrengeling met vaccinfabrikanten, hun broodheren.
Van ingenieurs is geweten dat ze geen kaas hebben gegeten van de werkelijkheid, als je ziet wat die in de praktijk ervan bakken dan is het gebrek aan gezond verstand en logisch redeneren normaal te noemen, zij zweren bij de theoriekes op papier en dat levert vaak dure en onbruikbare wangedrochten op, niks nieuws dus.

Maar toch zeer merkwaardig...je zou toch zeggen dat gevaccineerden bezorgd zouden moeten zijn over hun eigen gezondheid als ze horen dat er doden kunnen vallen door of na vaccinatie, eerder dan bewijs te eisen over de doodsoorzaak?
Net gevaccineerden zouden de laatste steen moeten omdraaien om de waarheid over vaccins en bijwerkingen boven water te kunnen krijgen voor hun eigen goed.
Gevaccineerden zouden zich kritisch moeten opstellen en vaccinaties/bijwerkingen in vraag moeten stellen want enkel zij hebben er tenslotte persoonlijk baat bij of schade van...
Hallucinant dat dan de ongevaccineerden, die er geen last van kunnen hebben en geen risico lopen, vaccinaties en gevolgen in vraag stellen en zich dan bezorgd maken over de gevaccineerde mede-mens en daarvoor dan nog als "wappies" worden uitgescholden.
Stank voor dank, hé?
Oud 8 mei 2022, 13:45   #14
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het oog van mijn vriendin viel 2 minuten na inenting uit, met minder dan 50% zicht en dat bleef maanden zo.

Mijn collega op het werk beschimpte mij maanden aan een stuk omdat ik dat vergif weigerde. 1 dag na de inenting ontstond er een schubachtige huidaandoening die tot op heden nog steeds zichtbaar is. Toen was de kritiek naar mij toe ineens weg.

Ik ken zo honderden casussen. Ook van een studente geneeskunde die niet wilde maar moest, en kort na het "vaccin" endometriose kreeg.

Ik vind het zo duidelijk dat het niet eens meer discussie behoeft. Wie zich nog laat prikken is ofwel achterlijk, of heeft geen zelfrespect.
Je werd inderdaad als misdadiger weggezet als je dat experimenteel goedje niet in je lijf wou.

Mijn eigen broer lachte me uit, dacht dat 't "angst voor 't prikje" was.
Nu denkt hij totaal anders, hij bekende zelfs dat hij sinds dat vaccin steeds meer last heeft van allerhande zaken, om de haverklap ziek, huiduitslag, zware griep ondanks 'n griepprik edm.
De assistente van mijn huisarts vertelde me dat ze sinds 't vaccin geen maandstonden meer had.
Gynaecoloog zei haar om dan maar 'terug' de anticonceptiepil te nemen.
Hoezo 'terug' vroeg ze, ik heb geen relatie, ik nam helemaal geen pil.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2022, 13:45   #15
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht

Naar gewoonte onbevestigd vuilbaknieuws van onbetrouwbare rioolsites. Geen enkele betrouwbare nieuwsbron bevestigd deze zever.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2022, 13:53   #16
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Zeer jammer, zulke kortzichtige, angstige familie waar zelfs het bespreken taboe is.
De uitdrukking over lachen is ook maar een gezegde want het is intriest en zielig te noemen dat mensen hun eigen gezondheid onbelangrijker vinden dan uitspraken van virologen die hen erin luizen voor hun financiële belangenverstrengeling met vaccinfabrikanten, hun broodheren.
Van ingenieurs is geweten dat ze geen kaas hebben gegeten van de werkelijkheid, als je ziet wat die in de praktijk ervan bakken dan is het gebrek aan gezond verstand en logisch redeneren normaal te noemen, zij zweren bij de theoriekes op papier en dat levert vaak dure en onbruikbare wangedrochten op, niks nieuws dus.

Maar toch zeer merkwaardig...je zou toch zeggen dat gevaccineerden bezorgd zouden moeten zijn over hun eigen gezondheid als ze horen dat er doden kunnen vallen door of na vaccinatie, eerder dan bewijs te eisen over de doodsoorzaak?
Net gevaccineerden zouden de laatste steen moeten omdraaien om de waarheid over vaccins en bijwerkingen boven water te kunnen krijgen voor hun eigen goed.
Gevaccineerden zouden zich kritisch moeten opstellen en vaccinaties/bijwerkingen in vraag moeten stellen want enkel zij hebben er tenslotte persoonlijk baat bij of schade van...
Hallucinant dat dan de ongevaccineerden, die er geen last van kunnen hebben en geen risico lopen, vaccinaties en gevolgen in vraag stellen en zich dan bezorgd maken over de gevaccineerde mede-mens en daarvoor dan nog als "wappies" worden uitgescholden.
Stank voor dank, hé?
Dat komt nog wel. Misschien is dat wel de reden van hun dwangneurose om iedereen dat goedje verplicht in te spuiten. Kwestie van iedereen in 't zelfde schuitje te zitten.

Ik denk dat we hier 't laatste nog niet van gezien hebben.

De eerstkomende jaren zullen uitsluitsel geven.

Itt jou ben ik niet bezorgd om de gezondheidstoestand van die vaccinazis. Als ik 'n slecht karakter had zou ik misschien enige "Schadenfreude" ondervinden, maar zelfs dat niet.

Laatst gewijzigd door SDX : 8 mei 2022 om 13:59.
Oud 8 mei 2022, 13:55   #17
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus als “iets” zich voordoet maar er is geen bewijs dat het aan het vaccin kan toegeschreven worden is dat volgens jou voldoende om toch als “bewijs” te kunnen beschouwd worden.
Merkwaardige redenering.
Merkwaardig? Wat denk je van logische gevolgtrekking? Oorzaak en gevolg?
Is dat ook een merkwaardige redenering? Of dat bestaat misschien niet meer?
Als de énige verandering in toestand bij een gezonde mens de vaccinatie is, dan is het een logisch gevolg van vaccinatie als die mens dan gezondheidsproblemen krijgt of overlijdt na die vaccinatie.
Wat is daar merkwaardig aan?
De enige verandering in gezondheidstoestand is immers de vaccinatie...duh..het waggelt als een eend, het kwaakt als een eend, het ziet eruit als een eend...maar het is een kip?

Als gij hoofdpijn hebt en je slikt een pijnstiller en dan krijg je maagpijn, is de conclusie dan dat de maagpijn een gevolg is van de pijnstiller of niet?
Of moet dat eerst bewezen worden voor je het gelooft? Het staat mogelijk zelfs op de bijsluiter maar gij wil dan nog bewijs hebben of wat?
Oud 8 mei 2022, 14:04   #18
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Naar gewoonte onbevestigd vuilbaknieuws van onbetrouwbare rioolsites. Geen enkele betrouwbare nieuwsbron bevestigd deze zever.
Citaat:

Oud 8 mei 2022, 14:07   #19
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat geeft niks schat, jij hoeft je immers gern zorgen te maken.
Voor ouderen & mensen in WZC's, zwakkeren en mensen met achterliggende aandoeningen alsook zwaarlijvigen, heeft dat vaccin misschien wel geholpen tegen zware symptomen, mochten ze besmet raken.
Maar besmetting tegenhouden heeft 't nooit gedaan.

Jongeren, en alzeker kinderen hadden er geen baat bij, integendeel, voor hen is/was de remedie erger dan de kwaal.
Oud 8 mei 2022, 14:23   #20
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat komt nog wel. Misschien is dat wel de reden van hun dwangneurose om iedereen dat goedje verplicht in te spuiten. Kwestie van iedereen in 't zelfde schuitje te zitten.

Ik denk dat we hier 't laatste nog niet van gezien hebben.

De eerstkomende jaren zullen uitsluitsel geven.
Volgens pfizer is op 8 februari 2024 de proefperiode van hun fase 3 klinische proeven met wereldwijde proefkonijnen voor hun mRNA-covid vaccins pas afgerond...dus nog even geduld.
Toch nog vermelden: fase 3 klinische proeven zijn ontworpen om eventuele bijwerkingen van een product te kennen en normaal moeten deze proeven afgerond zijn voor het product goedgekeurd kan worden om toegelaten te mogen worden op de markt voor gebruik bij patiënten.
Dat is dus niet gebeurd bij mRNA-covid vaccins waardoor de hele wereld proefkonijn is en daarvan komen dan meldingen over nog onbekende bijwerkingen die vervolgens betwist worden door gevaccineerden maar gedocumenteerd worden door de vaccinfabrikanten voor op hun volgende bijsluiter.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be