![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien tijd om de cultuur- en evenementensector op slot te doen ?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11...nacijfers-zou/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig zijn de meesten gevaccineerd en bovendien een extra pasje.
Die kunnen het dus niet zijn. Maar wie dan wel?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Begrijp je nu dat je kan kiezen tussen VOORGOED cultuur afschaffen, of gewoon met corona leren leven en die paar doden aanvaarden terwijl die 99 anderen zich goed amuzeren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Cultuur en ontspanning van maart tot september. Van oktober tot februari het kluizenaarsschap. Op die manier waardeer je die periode van maart tot september ook zoveel meer.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het ook in mijn buurt hoor,hoe al een horeca- en een handelszaak,amper open geweest,weer dicht zijn wegens een besmetting in het gezin....
Er zijn amper "zaken" in de gemeente,dus kan dat maar een topje van een veel grotere ijsberg zijn.... Het komplete fiasco van anderhalf jaar "maatregelen" ,en zelfs van de QR-kode ontrolt zich voor de ogen van iedereen die die ogen gebruikt .... Helaas is er een ernstig geval van "konijn in de koplampen" syndroom met onze bestuurders die om een of andere reden denken dat ze de instroom in onze ziekenhuizen zouden kunnen manipuleren ,in plaats van al ANDERHALF JAAR tijd verloren te hebben te zorgen dat onze ziekenhuizen ondersteund worden met desnoods beurshallen waar het merendeel der mensen die covids-problemen hebben doelbewust kunnen geholpen worden..(het is een kwestie van tijd ,een bed en een beademingsapparaat).... Ik weet niet hoeveel we ondertussen nog moeten spuiten terwijl de prioriteit op verzorging mag liggen en onderwijl de maatschappij MET RUST laten.... GEEN ENKEL land is in die anderhalf jaar ineengestort door geen enkele van de covids-versies....Vele naties staan echter dichtbij politiek en economisch ineenstorten door MAATREGELEN! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 november 2021 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOl. Henri uw actie toont alleen maar aan dat uw ideeen effectief fascistisch zijn. Dank voor die bevestiging jongen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Géén idee van of er ook maar wat van waar zou kunnen zijn. Bloedprop??
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 november 2021 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11...nacijfers-zou/ "Bij de Wuhanvariant zou met de huidige vaccinatiegraad het probleem grotendeels opgelost zijn. Maar nu is de vaccinatiegraad niet hoog genoeg."
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het geloof in de verkoopspraat van big farma coming back to haunt us. Maar geen nood. We steken de schuld op de niet gevaccineerden. Big farma uit de wind zetten is regel nummer 1
Laatst gewijzigd door Bach : 12 november 2021 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat de kerstmarkt daar doorgaat als een groot 'foert'-signaal naar de onzinverkopers.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 12 november 2021 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() "Dat is vervelend nieuws voor iedereen. Wanneer kunnen we dan eindelijk zeggen dat we "met het virus kunnen leven"? "Met deze oplopende cijfers op intensieve zorgen kom je weer in de problemen in de ziekenhuizen. Ook de afgeschaalde zorg (voor andere aandoeningen, red.) is een probleem. Dit zijn niet de omstandigheden die ons aan een griepseizoen doen denken, zelfs niet aan een zwaar griepseizoen. We zitten nog altijd op meer dan 20 doden per dag. Op jaarbasis kom je zo uit op 7.000 doden. Dat zijn 7 griepseizoenen. Om al die redenen zijn we er nog niet aan toe om 'te leven met het virus'." "
Zijn ze nu helemaal random-zever aan het verkopen? Elke 'afleiding' in dat vetgedrukte stuk is absurd.
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar allez, die paragraaf die ik citeerde: dat DURF je toch niet en public zeggen, zou je denken? Een leerling in het middelbaar zou zich daar belachelijk mee maken.
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() lockdown onzin
nu blijkt uit metingen nederland cmt: besmettingen thuis situatie, prive sfeer is rond de 50,4 % ik zag dit op teletext, even zoeken: ---------------------- oude data maar nog geldig thuis meeste besmettingen nu dus lockdown heeft minimaal effekt https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nede...sico-plek-rivm Corona-update, stel je vraag Hoe zijn de meeste coronapatiënten besmet geraakt? 07 juli 2020 16:31 Aangepast: 08 juli 2020 17:16 Sinds 4 mei wordt de informatie over de mogelijke plek (de 'setting') van de besmetting verzameld. In die tijd zijn er bijna 10.000 besmettingen vastgesteld. In iets meer dan de helft van de gevallen is de setting bekend. 40 procent raakte thuis besmet De meeste patiënten zijn waarschijnlijk besmet door een gezinslid of huisgenoot. Dat was het geval bij ruim 40 procent van de patiënten. 20 procent kwam op hun werk in aanraking met het virus. 19 procent van de besmettingen gebeurde in een verpleeghuis en nog eens 15 procent werd besmet door een familielid. Ook in woonzorgcentra en ziekenhuizen verspreidde het coronavirus zich: in totaal was een derde van de besmettingen te herleiden naar een zorginstelling. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nede...sico-plek-rivm --------------------------- |
![]() |
![]() |