Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2021, 02:22   #1
Victor Magnus
Schepen

Standaard Experts: Covid niet kwalijker dan griep, vaccins daarentegen zijn verwoestend!

Eindelijk wordt ons de complete waarheid over covid gepresenteerd in een ontluisterende video (Nederlands ondertiteld te bekijken onderaan deze link):

https://niburu.co/gezondheid/16882-e...re-oversterfte

Aan het woord komen tientallen vooraanstaande experten uit alle delen van de wereld (professoren uit alle medische vakgebieden die hun licht kunnen werpen op elk deelaspect van de crisis).

De conclusie die zij trekken is schokkend: Covid is niet veel erger dan de klassieke seizoensgriep (weliswaar met evenveel doden) maar de vaccins die er tegen worden ingezet zijn verwoestend voor het menselijke lichaam en veroorzaken voortijdige sterfte... !!!

Geen voorbarige conclusies trekken aan de hand van de inhoud van het artikel aub, beste mede-forumleden, gewoon eerst even de hele video uitkijken en dan pas reageren liefst... zodat u dat kan doen met kennis van zaken!

Help deze boodschap verspreiden zodat de rest van de mensheid die nog niet is gevaccineerd (op de valreep) kan worden gered voordat onze dames en heren politici / vaccin propagandisten er met een vaccinatieverplichting in slagen de genocide voort te zetten!

Neurenberg II komt steeds dichterbij !
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 07:02   #2
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Eindelijk wordt ons de complete waarheid over covid gepresenteerd in een ontluisterende video (Nederlands ondertiteld te bekijken onderaan deze link):

Aan het woord komen tientallen vooraanstaande experten uit alle delen van de wereld (professoren uit alle medische vakgebieden die hun licht kunnen werpen op elk deelaspect van de crisis).

De conclusie die zij trekken is schokkend: Covid is niet veel erger dan de klassieke seizoensgriep (weliswaar met evenveel doden) maar de vaccins die er tegen worden ingezet zijn verwoestend voor het menselijke lichaam en veroorzaken voortijdige sterfte... !!!

Geen voorbarige conclusies trekken aan de hand van de inhoud van het artikel aub, beste mede-forumleden, gewoon eerst even de hele video uitkijken en dan pas reageren liefst... zodat u dat kan doen met kennis van zaken!

Help deze boodschap verspreiden zodat de rest van de mensheid die nog niet is gevaccineerd (op de valreep) kan worden gered voordat onze dames en heren politici / vaccin propagandisten er met een vaccinatieverplichting in slagen de genocide voort te zetten!

De zoveelste anti-vaxers draad.
Ik word dit stilaan kotsbeu.

Iedereen laat Covid 19 ons leven beheersen, alsof er niets anders meer is in dit aardse bestaan.

Laatst gewijzigd door reservespeler : 25 november 2021 om 07:03.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 07:03   #3
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Iedereen laat Covid 19 ons leven beheersen, alsof er niets anders meer is in dit aardse bestaan.
Dat is precies wat zogezegde "antivaxxers" aanvechten he, het gigantische belang dat covid gegeven wordt en de regime change die dat veroorzaakt heeft.

Natuurlijk zijn er echte zotten die onnozele dingen zeggen,maar die zijn waarschijnlijk door het covid regime zelf geinstrumentaliseerd, om normale kritiek kunnen te associeren aan die zottigheden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2021 om 07:04.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 07:22   #4
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is precies wat zogezegde "antivaxxers" aanvechten he, het gigantische belang dat covid gegeven wordt en de regime change die dat veroorzaakt heeft.

Natuurlijk zijn er echte zotten die onnozele dingen zeggen, maar die zijn waarschijnlijk door het Covid regime zelf geïnstrumentalisseerd, om normale kritiek kunnen te associëren aan die zottigheden.
Hierdoor laten jullie het je leven beheersen.

Ik ben 2 keer gevaccineerd.
Begin december krijg ik mijn boosterprik.
Ondertussen heb ik ook corona gehad.

Voor zover beheerst Corona mijn leven.
En ja, ook ik moet hier en daar een masker opzetten, en ja, ook ik ben beperkt in mijn vrijheid, maar er zijn zoveel andere mooie dingen in mijn leven.

Daar geniet ik van!

Antivaxers doen net het tegengestelde van waar ze voor staan.
Ze laten Covid, en bij uitbreiding de vaccins, hun leven beheersen.

Erg, heel erg.
Oud 25 november 2021, 07:28   #5
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hierdoor laten jullie het je leven beheersen.

Ik ben 2 keer gevaccineerd.
Begin december krijg ik mijn boosterprik.
Ondertussen heb ik ook corona gehad.

Voor zover beheerst Corona mijn leven.
Maar corona beheerst het leven van mijn kind dat met een idioot mondmasker naar school moet sinds meer dan een jaar, en dat riskeert van zijn klas gesloten te zien op gelijk welk moment. Ik moet zogezegd dag in dag uit een masker dragen, dat is bijzonder vervelend.

Dat beheerst mijn leven, ja. Ik vind dat heel lastig. Binnenkort gaan we weer allemaal verplaatsingsrestricties krijgen, moeten we weer bezoek weren en wat nog allemaal he. Ja dat beheerst mijn leven.

Je kan niet leven zonder met de corona waanzin geconfronteerd te worden he.
Oud 25 november 2021, 07:39   #6
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar corona beheerst het leven van mijn kind dat met een idioot mondmasker naar school moet sinds meer dan een jaar, en dat riskeert van zijn klas gesloten te zien op gelijk welk moment.
Gelukkig dat ik dat nooit heb meegemaakt. Ik ben een beetje allergisch en dat lijkt me ellendig met zo'n masker (dat me bovendien soms net de neiging geeft om te niezen).
Oud 25 november 2021, 08:03   #7
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar corona beheerst het leven van mijn kind dat met een idioot mondmasker naar school moet sinds meer dan een jaar, en dat riskeert van zijn klas gesloten te zien op gelijk welk moment. Ik moet zogezegd dag in dag uit een masker dragen, dat is bijzonder vervelend.

Dat beheerst mijn leven, ja. Ik vind dat heel lastig. Binnenkort gaan we weer allemaal verplaatsingsrestricties krijgen, moeten we weer bezoek weren en wat nog allemaal he. Ja dat beheerst mijn leven.

Je kan niet leven zonder met de corona waanzin geconfronteerd te worden he.
Tja, er heerst nu eenmaal een Covidpandemie.

Je kan enerzijds dit je leven laten overheersen en jezelf beklagen wat er allemaal niet meer mag of kan met daarbij alles wat moet.

Anderzijds kan je de ogen opendoen en kijken wat er allemaal kan en mag en ook kijken wat er allemaal niet moet moet.

Twee keuzes die je hebt. De eerste keuze zal je leven vergallen, de tweede keuze is er één van hoop, moed en overlevingsdrang, het zal je alleen maar goede gevoelens geven.

BTW: Ik kijk niet naar nieuws waar het over Covid gaat, niet als het over de cijfers gaat en niet als het over de maatregelen gaat.
De maatregelen lees ik, opgesomd in de gazet.
Oud 25 november 2021, 08:05   #8
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:

Je kan enerzijds dit je leven laten overheersen en jezelf beklagen wat er allemaal niet meer mag of kan met daarbij alles wat moet.

Anderzijds kan je de ogen opendoen en kijken wat er allemaal kan en mag en ook kijken wat er allemaal niet moet moet.

Twee keuzes die je hebt. De eerste keuze zal je leven vergallen, de tweede keuze is er één van hoop, moed en overlevingsdrang, het zal je alleen maar goede gevoelens geven.

BTW: Ik kijk niet naar nieuws waar het over Covid gaat, niet als het over de cijfers gaat en niet als het over de maatregelen gaat.
De maatregelen lees ik, opgesomd in de gazet.
Dat zijn het soort keuzes die mensen voorgeschoteld krijgen in een dictatuur.

'Maak er het beste van'

Niet iedereen is een schotelvod.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 08:06   #9
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een die totaal geen belang heeft.

Tja, er is nu eenmaal een totalitair regime geinstalleerd. Bof.

Citaat:
Er het beste van maken onder een waanzinnig regime en de gekte van de maatschappij accepteren.

Je kan dat ook zeggen in een moslim maatschappij he. Stel dat men U nu zegt dat je je moet bekeren, wat maakt dat nu uit ? Zekere dingen mogen niet meer, andere moeten nu, maar uiteindelijk is het leven als vrome moslim best pruimbaar niet waar ? Laat die moslim dwang uw leven niet beheren. Zet uw boerka op en geniet van het leven.

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 november 2021 om 08:06.
Oud 25 november 2021, 10:25   #10
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een die totaal geen belang heeft.

Tja, er is nu eenmaal een totalitair regime geinstalleerd. Bof.

Er het beste van maken onder een waanzinnig regime en de gekte van de maatschappij accepteren.

Je kan dat ook zeggen in een moslim maatschappij he. Stel dat men U nu zegt dat je je moet bekeren, wat maakt dat nu uit ? Zekere dingen mogen niet meer, andere moeten nu, maar uiteindelijk is het leven als vrome moslim best pruimbaar niet waar ? Laat die moslim dwang uw leven niet beheren. Zet uw boerka op en geniet van het leven.
Een moskee (in die landen toch) heeft wel een hoger esthetisch gehalte dan het verslag van een bijeenkomst van de GEMS.
Oud 25 november 2021, 10:40   #11
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan moet je evenzeer jouw pijlen richten op het gewone griepvaccin. Want elk jaar sterven er tegen griep ingeënte mensen aan de gevolgen van en complicaties door griep. Dus: GlaxoSmithKline en Mylan (om er maar een paar te noemen) ook voor jouw gefantaseerde Nüremberg II slepen?
Oud 25 november 2021, 10:47   #12
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:

Dit gaat binnen enkele jaren allemaal waarheid blijken.
En dan gaan de parcifals, pandareuzen en Eduard Khills allemaal afdruipen met de staart tussen hun benen.

En als ze als vliegen neervallen met autoimmuunziekten, steken ze het op climate change. Of op het Vlaams Belang
Oud 25 november 2021, 10:49   #13
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dan moet je evenzeer jouw pijlen richten op het gewone griepvaccin. Want elk jaar sterven er tegen griep ingeënte mensen aan de gevolgen van en complicaties door griep. Dus: GlaxoSmithKline en Mylan (om er maar een paar te noemen) ook voor jouw gefantaseerde Nüremberg II slepen?
Ga je nu echt beweren dat de compleet experimentele gentherapie van Pfizer vergelijkbaar is met een regulier griepvaccin?

Want deze onzin lees ik wel vaker. Zwaar verontrustend
Oud 25 november 2021, 10:53   #14
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
De zoveelste anti-vaxers draad.
Ik word dit stilaan kotsbeu.
De bevolking wordt massaal wakker en je kan er niet tegen.
Ik ben zelf een ongevaccineerde zorgverlener. De sympathie voor mijn standpunt groeit massaal bij mijn eigen patiënten.

En van de honderden patiënten die ik persoonlijk ken, weigert quasi de helft van alle gevaccineerden prik 3. De 10% ongevaccineerden in Vlaanderen zal gigantisch oplopen naar minimaal 35%.

Dan kan Frank "Adolf" VDB wel komen aandraven met verplichting, wat volledig in strijd is met ons recht op zelfbeschikking. Maar het zal niet pakken. Hier komt burgeroorlog van.

Wie mij onder dwang probeert in te enten, krijgt de kogel
Oud 25 november 2021, 10:54   #15
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ga je nu echt beweren dat de compleet experimentele gentherapie van Pfizer vergelijkbaar is met een regulier griepvaccin?
Wel grappig dat bij antivaxxers eenzelfde soort buzzwords circuleren als bij de conformisten ("samen tegen corona").
Oud 25 november 2021, 11:01   #16
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Want deze onzin lees ik wel vaker. Zwaar verontrustend
Waarom ga jij zo schuimbekken tegenover die experimentele gentherapie?
Oud 25 november 2021, 11:07   #17
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Waarom ga jij zo schuimbekken tegenover die experimentele gentherapie?
Iedereen heeft het volle recht om kritisch te zijn tegen experimenten op mensen. Nu gaat men al kinderen inzetten om dat experiment verder uit te bouwen...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 11:16   #18
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De bevolking wordt massaal wakker en je kan er niet tegen.
Ik ben zelf een ongevaccineerde zorgverlener. De sympathie voor mijn standpunt groeit massaal bij mijn eigen patiënten.

En van de honderden patiënten die ik persoonlijk ken, weigert quasi de helft van alle gevaccineerden prik 3. De 10% ongevaccineerden in Vlaanderen zal gigantisch oplopen naar minimaal 35%.

Dan kan Frank "Adolf" VDB wel komen aandraven met verplichting, wat volledig in strijd is met ons recht op zelfbeschikking. Maar het zal niet pakken. Hier komt burgeroorlog van.

Wie mij onder dwang probeert in te enten, krijgt de kogel
Dikke 2!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 11:22   #19
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Iedereen heeft het volle recht om kritisch te zijn tegen experimenten op mensen. Nu gaat men al kinderen inzetten om dat experiment verder uit te bouwen...
Dan kun je net zogoed negatief staan tegen alle derde fase klinisch onderzoek van elke farmamaatschappij die een nieuw geneesmiddel wil lanceren. Want bij dat derde fase onderzoek worden mensen betrokken (de zgn. “double blind” testen). Het wordt overigens wettelijk vereist.
Oud 25 november 2021, 11:26   #20
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
experimenten kunnen mislukken

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be