![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 13/12 'Politieklaar' maken voormalig sp.a-gebouw kost 200.000 euroZou de aankoop dan toch een vriendjesdienst geweest zijn??? Laatst gewijzigd door omaplop : 13 december 2004 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe er maar wat aan zolang de rooien de macht hebben.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor 200 000 euro, dat is nog een meevaller, als ge ziet dat de Waalse sossen nog nie toekomen met dat bedrag om 1 verdieping te renoveren, ...
Maar het heeft wel al genoeg gekost natuurlijk, voor een halve bouwval, (ik heb er foto's van gezien... ) 't is in elk geval beter van het nu maar te gebruiken ook, voor het zelfde geld laten ze het nog 10 jaar leegstaan, om er helemaal hun goesting mee te kunnen doen, en er een bevriende aannemer, zijn gangen in te laten gaan, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() gaan ze voor iedere fiets een douche voorzien ????????
![]() in brussel is dat gebruikelijk naar het schijnt !
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook in Antwerpen zweten ze vlug zulle. Vraag het maar aan M van het OCMW, die heeft ook een douchke laten instaleren! De verkozen sjoemelaars zweten nogal rap he? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Dorian]Misschien hebben zij zin voor hygiëne
Zin genoeg en daar blijft het ook bij ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat zeep een luxeproduct is aan 21% BTW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Ik dacht dat ze het vuil van zich afkrabten met hun visa-kaarten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's meer aan de SP.a'ers en de Groen! mensen. zoals de voorgaande schandalen bewijzen. De VB'ers kunnen het vuil alleen met eigen kaarten afkrabben, niet met gemeenschapsmodellen.
![]() |
#14 | ||
Parlementslid
|
![]() Dorian schreef :
Citaat:
Citaat:
Á Mons on pète plus haut que sa queue ! Dorian, vertaal hogerstaand luiks dialect, omgezet in het frans, maar eens in 't Nederlands ! Bij voorbaat dank !
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 17 december 2004 om 11:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() 200.000 we kennen dat ... tegen dat de werken gedaan zijn zal wel blijken dat het uiteindelijk 2.000.000 euro zal gekost hebben ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Foefel dan zelf, mietjes.
Met jullie "eerlijk" geouwehoer. De overheid heeft zelfs vat op jullie manier van denken, jullie zijn zwaar geneukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Als guy V. iets zegt dan zijn der hier veel die dat als de waarheid beschouwen he.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |