![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ober en de cafébaas moeten het controleren.
De flikken mogen het niet controleren. Amai ... titel: Politie mag coronapas niet controleren https://www.knack.be/nieuws/belgie/p...etter-RNBOCHKN Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel dat corona-pass gedoe is één griote flater.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dure bezigheidstherapie
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2021 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou denken dat na de zoveelste fuck up op rij de minister / cabinet in kwestie toch wat gecontroleerd zou worden door een partijlid/opa figuur of wat dan ook, Maar niet in den belziek, daar ben je best zo lomp en gestoord mogelijk. Zolang je stemmetjes vangt is het ok.
Mocht ik nu een maatwerkbedrijf vragen om onze politici te vervangen, dan zouden die gasten dat mits goed geschreven instructies, beter doen dan de sukkels die nu in het pluche zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is dat toch mogelijk. De politie mag dus wel toezien of de uitbater de controle uitvoert. Ja zeg, sta daar maar eens in je blauw pakje in het midden van het restaurant of café.
We maken ons belachelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie controleert toch ook niet of u al dan niet een ticket heeft voor de cinema. De uitbater kan wel beroep doen op de politie als je de cinema binnengaat zonder ticket .Met uw ticket uw abonnement of lidkaart op zich heeft politie geen zaken. Ik vind dat normale gang van zaken. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 december 2021 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat zij wel "mijn medisch dossier, als je dat bedoelt met die qr-code" mag checken, en even later, ten controle van die café-baas een flik niet, dan frons ik mijn wenkbrauwen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heeft de politie niets mee te maken. Hoogstens wel als er verstoring van de openbare orde is. Maar die qr-code in een café, dat is iets waar zware straffen mee gemoeid zijn. Afijn, ik hoop dat de vraag gesteld zal worden aan Anneliesje: was die beslissing bewust zo genomen, of betreft het een vergetelheid om die niet te melden in het KB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is hier gewoon dat de politie niet vermeld staat in de lijst van bevoegden zoals bijgevoegd bij het KB. |
|
![]() |
![]() |