![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Twijfelt u over het nemen van de booster? | |||
Ja, hoewel ik me tweemaal, tot tevredenheid, liet inenten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 12,50% |
Ik liet me ook eerder al niet tegen covid vaccineren |
![]() ![]() ![]() |
6 | 37,50% |
Nee, ik stem in met wat de overheid aanraadt |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25,00% |
Ik zou elke maand een booster willen, ik hou er zodanig van |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25,00% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Achtergrond:
- geen aangetoonde meerwaarde voor mensen onder de 60, laat staan onder de 40 waardoor de kosten-batenanalyse onder de 40 best negatief kan zijn - a fortiori gezien de mildheid van omicron.
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Een andere optie dan die in de bevraging betreft mensen die ook spijt zouden hebben van hun eerdere injecties. Als die er zijn, moeten ze het maar melden in de discussie, de poll is toch al openbaar.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De openbaarheid van de enquête zal de resultaten beïnvloeden gezien de stigmatisering van niet gevaccineerden in de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal het goede voorbeeld geven dan. Maar inderdaad, wat je zegt, is wellicht waar. Let wel: het gaat niet over het WEIGEREN van de booster, maar om het twijfelen. Ik vind gewoon geen zinnige motivatie ervoor; zodra die er zou zijn, neem ik die booster, dat is het punt niet. (Voor ouderen is die motivatie er natuurlijk wel.)
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 1 januari 2022 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eenmaking van de mensheid in het prikjes ritueel is veel meer waard dan de eventuele sanitaire nefaste gevolgen. Meer nog, gezien de wereldwijde overbevolking is het ritueel dat mensen sneller de pijp uit helpt eigenlijk ook weer een goed idee. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 januari 2022 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://covid-vaccinatie.be/nl
Hier https://covid-vaccinatie.be/nl kan je zien a) voor de 65plussers hoeveel procent geboosterd is b) per leeftijdscategorie wie hoog beschermd is (wat iets vervelender is, want tot zes maand na je tweede spuit ben je nog hoog beschermd in de statistieken; hetgeen vooral geldt voor de minderjarigen die nog maar net aan de beurt kwamen ...) Afijn, ik denk niet dat er een booster-afkeer gekomen is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil iedere week een booster
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik twijfel niet, maar niet omdat de overheid het aanraadt, maar om wat gezondheidsexperts aanraden en gewoon omdat ik daar zelf voor kies.
In het vervolg graag een peiling waarbij je het niet erover uitsmeert dat mensen die vaccins/boosters nemen mindless drones zijn en mensen die twijfelen kritische verstandige mensen zijn.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om dergelijk grootverbruik te beteugelen dient de minister van Volksgezondheid per direct de nodige volmachten te krijgen om waar nodig deze schaarse medische reddingsmiddelen te rantsoeneren en voor te behouden aan de mensen, die het verdienen.
Ook het communautaire luik dient geregeld te worden zodat Wallonië evenveel 'boosters' ter beschikking gesteld wordt als Vlaanderen. ![]()