![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Boosterprik met Moderna en Pfizer kan al na vier maanden in plaats van zes
De tijdsinterval tussen de tweede prik en de boosterprik kan worden teruggebracht tot vier maanden. Dat hebben de ministers van Volksgezondheid besloten en wordt bevestigd aan onze redactie. Maandag komen de ministers opnieuw samen om het over de vaccinatie van 5- tot 11-jarigen te hebben. HLN. Nog geen maand gelden zwoer FVDB nog: Het zal 2-4-6 maanden interval zijn voor de gekende vaccins. VROEGER HEEFT GEEN ZIN! Nu toveren ze uit hunne hoge hoed dat het 2-4-4 zal worden. Los van de situatie waarin we nu verkeren, vraag ik me toch af is dat vaccineren op de lotto spelen? ![]() Hoe kan de bevolking nu nog enig vertrouwen hebben in de medische wetenschap? Laatst gewijzigd door De Prof : 15 december 2021 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat nog steeds te lezen op de website van de federale overheid: Citaat:
Online gezet op 27 november 2021. Op nauwelijks een maand tijd is de "wetenschap" tot een andere conclusie gekomen. Inderdaad, wat "een zottekes spel" is me dat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een experiment op de volledige populatie. Er is geen ander woord voor.
En op zich is het niet zo schandalig als het klinkt. Experimenteren op een volledige populatie zou zinnig zijn moesten we te maken hebben met een geweldig gevaarlijk virus. Maar dat is hier het geval niet. De aanpak is volledig buitenproportioneel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet 1 ding: moest er een geweldig gevaarlijk virus rondwaren, mensen zouden geen dwang nodig hebben om het te pogen... overleven... op HUN manier.
De nazi's zouden beter pillen cyaankali pakken, ipv bevolkingen dwingen tot inspuitingen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 15 december 2021 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk VDB is zich gaan laten boosteren. Er hing in dat vaccinatiecentrum een heel gezellige sfeer zegt hij en de vrijwilligers zijn echt gemotiveerd ?? ![]() Hoeveel vrijwilligers werk zou hijzelf al hebben verzet in zijn leven ? ![]() Geef die mensen een degelijke vergoeding. Die FVDB die moet toch voor iedere stap dat hij zet royaal worden vergoed of hij zet geen stap. Mijn voorstel is om iedere politieker van schepen tot parlementslid te verplichten om minstens 1 dag per week vrijwillig te gaan werken in een vaccinatiecentrum. Ten dienste van de burger is het minste dat ze nu zouden kunnen doen. Wat heeft een parlementslid eigenlijk om handen om zijn dagen te vullen behalve wat tokkelen op hun telefoontje en twitter en twatteren. https://www.demorgen.be/nieuws/minis...iten~b13a67b7/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 december 2021 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voormalig politicus (en laborant als ik me niet vergis?) Mr Debacker wees er in een recent boek blijkbaar al op,het probleem van de "schichtigheid" in verband met het "coronabeleid"...
Dat straalt slecht af op de politiek en zelfs delen van het medisch korps (het understatement van de dag ![]() Temeer daar er GEEN PROBLEEM is in de boostercampagne,die loopt,al meer dan een maand,iedere dag weer..... Blijkbaar moeten de vechtpartijen gaan over hoe snel en wie "voor" zou moeten kruipen in de lijn. Wie al eens in produktielijnen staat weet dat er uiteindelijk maar 1 oplossing is.De "leiding" gaat ZEKER NIET aan micromanagement doen op de lijn,en BESLIST NIET in het openbaar vechtend in de gangen rollen. De lijnwerkers ondertussen gaan stug verder en lossen het op,soms met meer,soms met minder,that's life.... mensenlief.....in Belgie worden problemen gemaakt waar geen problemen ZIJN... Laatst gewijzigd door kelt : 16 december 2021 om 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zou je overtuigd moeten zijn u te laten vaccineren? Goe zot.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 december 2021 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En pas daarna beslissen de politici of ze hen volgen in het aanbieden van de boosterprik. Maar op EU vlak is het nog gekker. Mijn jongste, wonend in België, werkend in Nederland kan zijn prik gaan halen wanneer hij wil Nederland weet immers niet of hij die al gehad heeft en wanneer in België en omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus mensen haal het derde vierde en volgende spuitje ook maat hé...Zodat die aandeelhouders NOG rijker worden. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoofdtaak van de boosterprik is de belasting van de ziekenhuizen tegen gaan. En dat is de enige reden waarom men zo'n drastische maatregelen neemt in de rijkere landen. Het kan de politiek niet schelen, dat er in België 100 000 mensen per jaar sterven aan een ziekte, zolang die de ziekenhuizen maar niet belasten. Het kan de politiek niet schelen dat er 1 000 000 Belgen besmet zijn met influenza, zolang die de ziekenhuizen maar niet belasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan blijven ze maar beweren dat die vaccins gedurende jaren getest worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de niet gevaccineerden zijn de boemannen en -vrouwen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 december 2021 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus wie waren die mensen met voorkennis? Ik niet en jij blijkbaar ook niet anders zat je nu niet op een forum te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit is niet nieuw. Kijk mar naar de cijfers van voor de coronacrisis. Miljarden $ en € gaan er naar die sectoren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |