![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahoi, de verstrengde maatregelen hebben al resultaat.
Vooral het vervroegd sluiten van de scholen werpt z'n vruchten af. Familiefeestjes en dergelijke moeten terug kunnen. De vrijheid wenkt. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211212_97513648 De duik van de coronacijfers lijkt ingezet. Het aantal besmettingen loopt met rasse schreden terug, en de piek in de ziekenhuizen ligt achter ons. Virologen denken dat de huidige regels daarom moeten volstaan om de feestdagen door te komen. Hannes Heynderickx Vandaag om 06:00 Gezondheidsinstituut Sciensano publiceerde zaterdag hoopvolle cijfers. Het aantal besmettingen neemt nu redelijk snel af. Op donderdag 2 december lag het daggemiddelde nog op 17.502 nieuwe coronapatiënten, maar dat aantal is intussen al zeker gedaald tot 14.680. En ook in de ziekenhuizen verbetert de situatie stilletjes aan. Op een week tijd is de bezetting er met 250 coronapatiënten afgenomen. “En dan moet het effect van de maatregelen van het laatste Overlegcomité eigenlijk nog komen”, zegt viroloog Steven Van Gucht. “We verwachten dus dat de huidige daling nog zal versnellen.” De sterftecijfers liggen wel nog redelijk hoog. Maar degenen die nu sterven, werden meer dan waarschijnlijk reeds veel eerder besmet. Laatst gewijzigd door reservespeler : 13 december 2021 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Zeg maar dat is toch wel straf eh.. 't betert al allemaal zonder dat die spuit werd verplicht..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aah, de pausen en de hoge-priesters van de covid-kerk hebben ons weer gered sè.
Als die domme ongelovigen nu ook eens zouden geloven, dan was er geen covid meer. eeuh, wacht eens even, dus als wij allemaal zouden "geloven" dan houdt de covid-kerk op te bestaan???? Echt?
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En aangezien deze golf als twee druppels water trekt op die van vorig jaar, beseffen we nu ook dat die van vorig jaar OOK NIET werd tegengehouden met gemaatregel (maar wel werd uitgerokken op de staart). Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2021 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Engeland en Denemarken weten ze er al van. Hier is blijkbaar nog niemand gealarmeerd . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Virologen die schrik hebben voor de opkomst van nieuwe varianten, is dat zoiets als meteorologen die ieder jaar schrik hebben voor de aankomende winter?
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 13 december 2021 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://pbs.twimg.com/media/FFHAnBZXsAEk7Oa.jpg Nu serieus , het gejojo wordt & is een geklojo !! Ik ben er zeker van dat na de feesten de cijfers weer omhoog gaan , en dus bijgevolg , minder contacten , of eventueel een soort van minilockdown !! En dat gaat zo nog een tijdje blijven duren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |