![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de berichtgeving over de onthouding in het Europees Parlement van de drie Vlaams Belangers in het dossier van de resolutie ter herdenking van de Holocaust, schreef Filip Dewinter een brief aan de Joodse Gemeenschap van Antwerpen ter verduidelijking van de echte feiten.
Op de volgende site staat de volledige tekst van de brief: Forum van de Joden van Antwerpen. Niets over gehoord of gelezen in de pers. Maar dat is niet zo verrassend. Laatst gewijzigd door Antoon : 1 februari 2005 om 12:01. |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() goed gezegd FDW
![]() Maar de media heeft dit idd. niet overgenomen , kwestie van voor ingenomenheid.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() ik kan die link niet openen.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 1 februari 2005 om 16:30. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Ik zit nog steeds met dat mottig virrus
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door hun numerieke grootte heeft het Vlaams Belang de mogelijkheid om zo dikwijls als ze willen een Vlaams parlementaire comissie bijeen te roepen over welk onderwerp ze maar willen. Zou het niet mogelijk zijn om een comissie bijeen te roepen om een officieel onderzoek te laten doen naar de media-desinformatie door de staatsomroep. Bestaat er by the way geen enkel (internationaal) rechtscollege dat dergelijke misbruiken/fraude kan veroordelen? Nog iets; en hier zal je dadelijk merken dat ik geen jurist ben: Als je ziet dat de VZW's van het voormalige Vlaams Blok werden veroordeeld door een civiele rechtbank wegens gebruik van échte, geverifieerde en door de overheid aangehaalde studies is het dan niet mogelijk een openbare omroep (of dit specifieke segment van de Vlaamse gemeenschap) aan te klagen wegens informatiecorruptie/misbruik van overheidsgelden/ideologisch racisme/discriminatie van de grootste minderheid/aanzetten tot sectarisme?
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en vertel de Belangfractie je idee. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit is niet van het Forum der joodse organisaties en die groep die dat schrijft vertegenwoordigt echt niet veel. Ik beschouw het eerder als marginale informatie.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 1 februari 2005 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Als ik jou tegenkom deze zomer op de Ijzerwake dan moet je een Duvel van mij drinken[/size] [size=1][/size] [size=1][/size] eigenlijk moest er een juridische verplichting komen om de desinformatie in kaart te brengen want iedereen weet ondertussen dat na de electorale successen van het Belang het volgende bolwerk de VRT is om in te nemen. HOU ZEE[font=Arial Black]![/font]
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat een onzin weer, die jodenhielenlikkerij. Maar begrijpelijk als de partij op "democratische" wijze aan de macht wil komen, zeker in Antwerpen, waar de joden duidelijk talrijk zijn.
#14 |
Banneling
|
![]() Ten eerste moet Filip De Winter de joods gemeenschap met rust laten. Deze mensen dragen bij aan onze economie, zij betalen ook belastingen, taksen enz. Ook integreren zij zich en zijn onze landstalen machtig. Ik ken geen enkle Jood die ofwel geen Nederlands ofwel geen Frans spreekt. Zij zijn minstens één van onze talen machtig, meestal zijn zij zelfs meerdere talen machtig!!! Dus is daar geen enkel probleem!!! Wat de herdenking betreft van de slachtoffers van de holocaust, daar vind ik dat het beeld van deze gruweldaden levendig moeten gehouden worden voor ons nageslacht. Of je nu jood, christen of van een andere religie bent!! Onze nakomelingen mogen niet vergeten wat daar gebeurd is!!! Om te voorkomen dat dergelijke dingen zich herhalen!!! Of is Filip De Winter van plan om een staatsgreep te plegen en al wie hem tegenspreekt te vergassen???
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door obiwan : 2 februari 2005 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Bende rassisten!!! Nazies!!! Wat zou je er van denken moesten de joden nu eens jullie naasten uitgeroeïd hebben, ipv omgekeerd??? Hoe zou je dan nu reageren???
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Holocaust en elke andere vorm van massamoord of genocide verwerp ik. Echter vreemdelingen die zich niet wensen te assimileren met onze Europese volkscultuur moeten teruggestuurd worden naar hun land van herkomst. En ik blijf erbij dat dit moet gelden voor ALLE VREEMDELINGEN, dus ook voor Joden. Nu zie je Joden rondlopen in zo'n vreemde kleren, voor mij is dat even storend dan hoofddoeken en boerka's. Jaja, het is een kwestie van consequent te blijven... Assimileren of terugkeren ! Leve de Dietse volkscultuur ! Laatst gewijzigd door obiwan : 2 februari 2005 om 16:06. |
|
![]() |