![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/bizar/nederlander...etten~a0cc8099
https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/...89?li=BB13ppTU Deze hebben ze bij z'n pietje !! Die vent hoort in een zwaar bewaakt zottenhuis !! Zoiets is aanzetten tot zelfdoding , alhoewel , het lijkt meer op mensen eventueel doden !! De idioten die dit hebben aangekocht , hebt ge den 1ste prijs , trek uw plan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() 2G dus prik of besmet. Schrik dan niet dat sommigen de 2e keuze nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De man wordt beschuldigd van oplichting."
Dat is omdat het niet werkte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus:
De idioten die dit hebben aangekocht , hebt ge den 1ste prijs , trek uw plan , want dan hebt ge't zelf gezocht !! Eigen schuld dikke bult !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die gek loopt al terug vrij rond.
![]() Only in the Netherlands. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vol met prikkers.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bedoelt degene die zich hebben geprikt met zo'n coronaspuit van die gast ??
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opbouw van de truc Bewerken Oplichtingstrucs volgen meestal globaal eenzelfde structuur hoewel de tijdsduur en uitvoeringswijze verschilt. De tijdsduur van een fase of de gehele truc kan variëren van minuten tot enkele jaren. Fasen lopen vaak vloeiend in elkaar over of vallen samen. Voorbereiding: Oplichtingstrucs worden zelden geïmproviseerd en vrijwel altijd voorbereid. Contact: Het slachtoffer wordt geselecteerd en het contact met het slachtoffer wordt gelegd. De inleiding: De belangstelling van het slachtoffer wordt met een gefingeerd verhaal gewekt. Het lokaas: Vaak wordt een lokkertje voorgehouden, bijvoorbeeld een gratis of goedkoop product of dienst, een geldbedrag, of iets anders. Soms wordt dit ondersteund door een demonstratie of door handlangers teneinde het slachtoffer te overtuigen. De verrassing: Het slachtoffer wordt door een plotselinge wijziging van omstandigheden verrast en uit het lood geslagen. Dit is het moment waarop de truc slaagt of faalt, afhankelijk van de reactie van het slachtoffer. Inpakken en wegwezen: De oplichter stelt zijn buit veilig en/of verdwijnt. Er bestaat een enorme variatie aan oplichtingstrucs die over het algemeen bovenstaand stappenplan volgen. Deze trucs kunnen variëren van simpele straat- en babbeltrucs waarbij toeristen voor enkele euro's worden opgelicht, tot gecompliceerde fraudeprojecten waarbij de buit tientallen tot honderden miljoenen kan bedragen. De trucs kunnen bovendien inspelen op de actualiteit, bijvoorbeeld een geldbedrag vragen voor een niet-werkend miningprogramma voor bitcoins, een nepcollectie voor slachtoffers van de Syrische Burgeroorlog, of in verband met de COVID-19-lockdown verstrekte voedselpakketten die nooit worden geleverd. De prikkers dus.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zulke vuiligheid verkoop is een fucking prick , da's een feit !!
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet waarom men dat als een probleem ziet. Ja, er zijn mensen die besmettingen willen vermijden en ze mogen dat. Maar er zijn er anderen die besmettingen willen opdrijven, en ik zie niet waarom zij dat niet zouden mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn er nog steeds op zoek naar.
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou dat geen puur rationele keuze kunnen zijn ?
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Na de schooldag vertelde een moeder me dat haar oudste dochter, ondertussen in het zesde middelbaar, zich wil laten besmetten. Ze wil immers niet gevaccineerd worden, ook al heeft dat zware sociale consequenties voor een jongvolwassene. Daarom zoek ze zich te besmetten, zodat ze dan een CST krijgt voor zes maanden. Besmetting bij die leeftijdsgroep heeft weinig tot geen impact. Dus, waarom "kan je dat niet menen"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen wat die uitgevreten heeft , is gewoonweg gestoord & smerig !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 december 2021 om 19:58. |
![]() |
![]() |