![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u zich als ongevaccineerde laten vaccineren voor 500 euro ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 61,11% |
Ander |
![]() ![]() ![]() |
5 | 27,78% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou u zich als ongevaccineerde laten vaccineren voor 500 euro ?
(Kies ander om u daar als gevaccineerde over te beklagen) (naar aanleiding van zulke voorstellen in NY, Slowakije, ...) (edit: openbaar maken van enquête net te laat aan gedacht maar dat is misschien beter zo in deze)
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 10 december 2021 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het als gevaccineerde oneerlijk vinden maar vermits ik de booster niet ga laten zetten wil ik die toch wel laten zetten voor 500 euro als de meerderheid hem gratis laat zetten (want anders is het toch maar uit eigen zak).
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Verdikkeme, ik ben te laat. Heb de prikken al gehad.
Alle gekheid op een stokje, 500 euro dat gaat de staat nooit geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo hoort het. Hoe meer mensen de booster al hebben laten zetten hoe minder het gaat kosten om de tegenwringers met euro's te overtuigen.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wat drinkgeld? Getjergoedaf.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij vooral af wat men gaat moeten bieden om mensen binnenkort te verplichten een spuitje te nemen dat niet werkt tegen het nieuwe omicron virusken.
Wie nog wil profiteren van een booster heeft nog maar een paar weken tijd he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
edit : het moet omikron zijn in het NL , maar 'k laat het staan; google : Citaat:
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 10 december 2021 om 08:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon wat liegen, ja je kan meerdere keren besmet worden met je vaccin maar het beschermt waarschijnlijk nog wat tegen ziekte, of zoiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gooien miljarden door ramen en deuren. Waarom denkt u dan dat ze niet verder gaan op dat pad?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
prikken tot het einde der tijden dus
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Doe er een nulletje bij, dus 5.000 euro, en misschien zou ik het overwegen.
Maar moest de staat dat echt doen dan zou ik beginnen vermoeden dat er echt iets aan de hand is met die vaccins, waarom zou een overheid anders 5.000 euro over hebben om het risico tot opname bij één burger te beperken van 0,01% naar 0,001%.
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Ik ben persoonlijk gevaccinneerd, dus mijn stem is hypothetisch. Maar ik zou vinden dat ik mijn principes te veel verloochen. Voor een half dagloon gaan ze mij niet overhalen.
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Alé, onze stoefer hier verdient 1.000 euro per dag.
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar goed, los van dat ben ik van dezelfde mening. Is véél te weinig om mijn principes te verloochenen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over welke principes heb je het ?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 1: Het principe dat ik niet meeloop met de meute omdat één of andere verlichte despoot de richting heeft aangeduid, maar waarvan veel mensen zien dat het richting afgrond is.
2: Het principe dat indien ik een vrije keuze krijg om iets wel of niet te doen, en ik dus bijgevolg zelf een bewuste vrije keuze maak, maar daar dan achteraf voor gepest wordt en zware dwang ervaar, ik mijn hakken dieper en dieper in het zand zet. Laatst gewijzigd door Infowarrior : 11 december 2021 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hah haha nu wil Europese top maffia hun farmacie bilvriendjes lekker spekken en hun aandelen laten stijgen door vaccininatie status na 360 dagen te RESETTEN naar NUL, en de verplichte boosterprik zal op den duur echt 500 euro kosten denk ik. die Farmacia maffia verdient hier dus jaarlijks minstens 1000 miljard Euro mee wereldwijd denk ik. Reken uit he hoeveel kostten al die honderden miljoenen dubbele prikken al in hele europese Unie?? Waar stroomt dat prik kapitaal naartoe?? Men kon met 10 procent van al dat miljarden euro's PRIKgeld toch de IC capaciteit vertienvoudigd hebben. NU toch flinke sterftegolf onder de dubbel gevaccineerden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Dat is wat mijn klanten betalen voor 1 dag consultancy, ja. In de IT is dat echt niet exceptioneel hoor. Maar IT klinkt zo saai he
![]() ![]()