![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze Steven heeft enkel tips voor de feestdagen. Zet ramen en deuren groot open. Doe uw jas aan en sjaal. Zet een mondmasker op en zet de dampkap aan.
Ga af en toe als de CO2 meter tilt slaat wat buiten staan op straat maar dan wel niet te dicht bij de bubbel van uw buurman. Hier dan de tips van de Fred ; Veeg er gewoon uw voeten aan of doe zoals de Fred en blijf gewoon thuis. Erg is dat niet. Het is zo voorbij ![]() https://www.hln.be/binnenland/van-gu...taan~ac6a1d4b/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 december 2021 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan Van Gucht ons niet enkele goeie kerstrecepten aan de hand doen?
Nu hij toch bezig is ons goeie raad te geven.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() foodsharing dishes! Met de handen in t zelfde bord for the win.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 december 2021 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga allemaal nog een vierde prik halen....??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voeg ruime dosissen vitamine D toe aan het kerstmaal.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Wel , terzijde , dat is wat ik doe.
Bij een bloedonderzoek , vorig jaar , bleek dat ik te weinig vit d had. Ik neem supplementen vit D3, K2 , zink en co-enzyme q10. Behalve tijdens de zomer, denk ik wel dat ik vit D3 ga blijven innemen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://alexianentienen.be/departmen...erslavingszorg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is trouwens het fundamentele probleem dat ik hier al bijna een jaar aankondig: corona gaat van ontdekking naar epidemische piek op minder dan 3 maanden ; dat kan nooit bijgebeend worden met vaccins. Het is enkel als oude vaccins werken op nieuwe virussen, dat het kan werken, maar zoals we zien is dat nu het geval niet. Daarnaast blijft nog de open vraag van het kunnen updaten als ge een oud vaccin gehad hebt, dat gaan we binnenkort weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En voeg Alexander en Frank ook maar aan die lijst toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betere tip: zo veel mogelijk mensen binnendoen zodat Omikron snel rondgaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() mijn zus, haar kroost en mijn oudste zoon komen af en blijven bijna 2 weken logeren. Het gaat een gezellige drukte worden
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een chocomelk een slaappil en misschien wel een lekkere joint er bij en de dag erna om 8 uur uit de veren om 10 km te gaan joggen.
Ik ga wel iets eten en drinken in Januari. Veel beter gediend voor veel minder geld. ![]() Laat de zotten maar 100 euro en meer p/p geven voor wat artificieel en commercieel plezier. De Fred lacht daarmee ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 december 2021 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En quercetine, zink en selenium.
En eens thuis eens goed gorgelen met wodka. ![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 december 2021 om 16:40. |
![]() |
![]() |