![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden de niet-gevaccineerden zich laten overhalen tot een vaccinatie indien ze de eerste vijfduizend euro, indien ze wegens corona op IC belanden, zelf moeten betalen?
Graag discussie hier over. Wat vindt u als niet-gevaccineerde hiervan?
Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 december 2021 om 08:03. Reden: Vragen toegevoegd, sorry voor de verwarring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever de wortel dan de stok. En we zijn een subsidie-wortelland.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 10 december 2021 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Antivaxxers laat u horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als we ons dan toch als complete idioten gaan gedragen
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien bijkomende vragen stellen. Openingspost in die zin aangepast. Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 december 2021 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal ik u een document tekenen dat ik voor een covid besmetting niet op IC en niet aan de ventilator wil?
Trouwens, mijn kat in Merelbeke kost me op dit ogenblik al meer. ![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 december 2021 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wil dus liever creperen dan dat ze u er terug bovenop helpen? Volgens mij kan zo'n document altijd. Waarschijnlijk moet je dat laten registreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja ik crepeer liever dan dat ze dat experimenteel vaccin, dat trouwens maar een beperkte werking heeft, in mijn arm ploffen. Uit principe.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 december 2021 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Prima. Zodra dezelfde regel wordt ingevoerd voor rokers wegens kanker, obese mensen voor diabetes-behandeling, verkeersongevallen na dronkenschap of overdreven snelheid, levercirrose bij drankorgels, beenbreuken bij skiërs, ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die belasten immers IC meer dan ongevaccineerden, en aangezien de vaccinale bescherming bij gepensioneerden te zwak is om hun roekeloze gedrag te compenseren, is dat misschien een goed idee om die mensen tot voorzichtiger gedrag aan te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het komt altijd maar weer tot hetzelfde punt: het RISICO om op IC te komen, en dus de BELASTING die men voor IC betekent. Een ongevaccineerde jongen van 15, die ene en enkele, die toevallig op IC moet in gans het land, die zou 5000 Euro moeten betalen, maar die onnozelaar van 75 jaar met zijn vaccin die met zijn corona pasje op cafe gaat, daar corona opdoet een dus een heel hoge kans heeft om op IC te komen, zoals 2/3 van de mensen daar, die zou "gratis" het land in rep en roer mogen zetten. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 december 2021 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Aan een ventilator gehangen worden geeft 50% kans op overleven door de schade aangericht door zowel wuflu als de druk van de ventilator. Laat staan overlevingskansen 1 jaar na datum.
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Definiëer "bijwerkingen".
Het groeien van een 3e oog? Zwaar allergische reacties als je naar TV virologen kijkt? Schurft als je patricve's posts leest? ...
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.gov.uk/government/public...erse-reactions |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U bent de druggebruikers en steprijders vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overlevingskans is dan nog zwak uitgedrukt, de meeste hebben een longtransplantatie nodig, jaren revalidatie en hardnekkige schimmelinfecties voor de rest van je leven. Ik wil direct tekenen dat ze me daar nooit aan mogen leggen, ik ga nog liever dood. Geef me een zuurstoffles thuis met de juiste medicatie en dat is meer dan goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar zijn wij in godsnaam mee bezig ? Mensen die dit geoedkeuren hebben geen voet om op te staan. Niet-gevaccineerden belasten de zorg ? Alkoliekers, rokers en junkies doen precies hetzelfde. Junkies belandden zelf in de zorg omwille van keuzes die strafbaar zijn. Toch wordt hen nooit gevraagd om de rekening te betalen en zij zijn nog steeds welkom in restaurants en bioskopen. Al wie dit goed vindt zou zich moeten schamen. PS : ik ben gevaccineerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga al heel het jaar niet naar het ziekenhuis. Dus ik zal wel eerder sterven dan op ic te belanden.
Wist u dat er periodes zijn dat men operaties weigert uit te voeren ? Wat zijn we met een zorg die achter de politiek komt? Goed bestuur laat haar bevolking en alle instanties eerst gaan. Dat deden de vorige generatie politici veel meer dan deze generatie. Deze generatie politici neemt vaak niet eens ontslag meer en dekken elkaars corruptie toe om de show lopende te houden en de koe verder uit te zuigen. Deze generatie politici hebben alle welvaart tot zich getrokken en dat willen behouden door slachtoffers van haar beleid nog meer met de zweepslag te slagen. Als dat faalde leverde ze ons over aan grootmachten die medische experimenten op onze kinderen gaan uitvoeren Hitler style met zijn Arisch ras/transhumanisme. Dat ze met hun virologen en artsen ver, zeer ver weg blijven.