![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenslotte zijn de antivaxxers een kleine minderheid die het voor de rest verkloten.
Het belang van de collectieve meerderheid primeert hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fascist.
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus op dat punt zijn we het eens. Niks meer doen voor een minderheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 2 maand zal 95% van de Wappies zijn verzet opgeborgen hebben. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 22 december 2021 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Onderbouw wetenschappelijk aub.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb medelijden met vaxers.
Allez de fascist vaxers.
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 22 december 2021 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() De maatregelen verkloten het voor de grote meerderheid. Primeert het belang van de collectieve meerderheid hier dan niet? Waarom zou ik de meerderheid niet mogen kloten door mij niet te laten vaccineren als de politiek dat wel mag met hun maatregelen?
![]() |
#9 |
|
![]() Misschien beter verboden vakanties in het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() De gevaccineerden zijn nu massaal nieuwe covid varianten in het buitenland aan het halen. Extra aangemoedigd door een extra week vakantie en wat reklame daarover op het journaal. In een oprechtere wereld had men hen ook 'moordenaars' dienen te noemen zoals men dat label promoot voor niet gevaccineerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Schepen
|
![]() Nochtans lijkt het erop dat gevaccineerd zijn een nadeel zou kunnen zijn met omikron in aantocht :
Citaat:
Volledig stuk : Citaat:
Ofwel gedraagt omikron zich milder bij wie natuurlijke immuniteit heeft (herbesmetting). Dan moet je natuurlijk wel toelaten dat mensen een eerste keer besmet kunnen worden, dus vooral niet gaan vaccineren. Welk van de opties ligt je het best, Dadeemelee ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
In de zin dat de gevaccineerden en de niet-gevaccineerden FUCK OFF zeggen tegen de vax-forceurs en de vax-verbieders. Want die 2 laatste groepen zijn DIK DIK DIK in de minderheid. Wa denkte daar van....
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Jammer dat er hier maar ne man of 40 ronddwaalt....
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verdient het geen aanbeveling de ex-Wappies, ex-gevaccineerden en ex-geboosterden uit overwegingen i.v.m. de volksgezondheid hun politieke rechten te ontnemen voor de duur, dat men kan aantonen dat corona-virus nog in België aanwezig is? Wat stelt u voor met de 5% van de Wappies, die zich blijven verzetten? Ik verwacht een streng maar onpartijdig antwoord.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is we weten niet niet wat omicron gaat doen Feit is: de vaccins werken zoals alle tot nu gebruikte vaccins. Mensen die nu werking van vaccins in twijfel zitten trekken zou men twee jaar geleden wereldvreemde religieuze idioten genoemd hebben. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 december 2021 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n kieken dat "bruine apen" roept tegen de trainer van een andere ploeg dat waar hij voor supportert, dat moet dringender aangepakt worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Kan ik begrijpen, je idée fixe dat een vaccin als een gordel werkt wordt er immers op de helling gezet. Er blijkt immers dat een herbesmetting een robuustere verdediging (vijfpuntsgordel ?) vormt dan jouw gordel. Maar dogmatisch denken staat er uiteraard aan in de weg om tegenargumenten te ontmoeten. |
|
![]() |
![]() |